Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tekeekö miehesi OMA-ALOITTEISESTI kotitöitä?

Vierailija
14.01.2006 |

Meillä harvemmin. Tuntuu että hän " ei näe" jos on sotkuista. Vois elää vaikka paskaläjässä..

En ole omasta mielestäni liian niuho, pieni sotku ei haittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sellaisissa tilanteissa, että joku kaataa jotakin taikka muuten syntyy jokin poikkeava sotku - silloin oma-aloitteisesti siivoaa pois. Samoin raivaa astioita keittiöön, vie roskia, hoitaa kokonaan kissojen ruokakipot ja hiekkikset tms. Ei ole mitenkään ennen kuulumatonta, että pesee vaikka vessankin oma-aloitteisesti.

Mutta suurimmaksi osaksi kieltämättä tekee silloin, kun minä pyydän. Tämä seuraa ihan luonnollisesti siitä, että minä hoidan suurimmaksi osaksi kotityöt (olen kotona, siivoukset ja pyykit sun muut sujuvat multa helposti) ja mies on joskus sanonutkin, ettei tahdo " sekottaa mun systeemejä" ...

Vierailija
2/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee niin todella harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun taas itsekin töissä, tekee mieskin kotihommia. Tosin piti muistuttaa asiasta. Tietyt asiat on aina ollut pelkästään miehen hommia esim. mattojen tamppaus.

Vierailija
4/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Kyllähän ne molemmille kuuluu, tuli kyllä tätä ketjua lukiessa mieleen, että WAU, mulla on kyllä hyvä mies. No sen kyllä tiesinkin;-)

Vierailija
5/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapsia, siivoaa, tekee ruokaa ja käy oma-aloitteisesti kaupassa. Pyykkiäkin osaa pestä ja tehdä kaikkea muutakin, mitä nyt 5 hengen perheessä on tarpeen.

Jos ei tekisi, niin mitä hän sitten tekisi?? Me käymme molemmat töissäkin, joten kohtuutonta olisi, että minä tekisin yksin kaikki kotityöt.

Ei kai vielä tälläkin vuosituhannella ihan oikeasti joku nainen passaa miestään ja anna vain maata sohvalla!!?!

Vierailija
6/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt tietty kaikkia kun kuitenkin hoitaa kaikki autohommat ja puiden haun ja lämmitysjutut...

Mutta niin siinä vaan kävi että kaikki jatkui entisellään, siis muuttui vaan se että minä menin töihin... on se kaks kertaa imuroinu kuuden vuoden aikana...

Vierailija
7/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo miesten tavat...

Vierailija
8/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sokea pilkku miehellä kyllä on. Ei koskaan muista vaihtaa käsipyyhkeitä, vaikka siivoaakin muuten vessan :-)

Vierailija
9/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö muuten hyvä mies jättää sen takia että ei tykkää kotitöitä tehdä?

Miten sitten jos mies hoitaa esim autonkorjaukset katsastukset renkaidenvaihdon ja talon lämmityksen???

Vierailija
10/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sohvaperunaa en huolis.

Vierailija
11/11 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistimpi ihminen ku minä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän