NKL vs Kättäri -taistelu
En ole sitä ikinä ymmärtänyt. NKL:aa kritisoidaan siitä, että se on liian sairaalamainen. Haloo, se ON sairaala! En minä ainakaan synnyttämään lähtiessäni mitään verhoja lähtenyt tutkiskelemaan. Sitäpaitsi Kättärillä vieraillessani ihan samanlaiselta paikalta se vaikutti. Kaikki ovat varmasti kuulleet kauhutarinoita kaikista synnytyssairaaloista, minä eniten Jorvista. Eiköhän se ole aina tapauskohtaista, synnyttäjästä, synnytyksestä ja kätilöiden mielenlaadusta milläkin hetkellä kiinni. Tosiasia lienee kuitenkin se, että NKL on Suomen turvallisin paikka synnyttää. Uskon nimittäin enemmän tilastoja ja ammattilaisia, kuin av:n parjausketjuja. Sori vaan.
Kommentit (6)
Naikkarille en ikinä enää menis yöööööök! Ruma ja kolkko paikka.
Vierailija:
Naikkarille en ikinä enää menis yöööööök! Ruma ja kolkko paikka.
Eli ei niinkään se vauvan turvallisuus, vaan se että äiti viihtyy. Just
parturikampaamokoulun kampaamoon tupeerattavaksi,
hammaslääketieteellisen laitoksen hammaslääkäriin poistattamaan viisaudenhampaasi
tai viet autosi korjattavaksi ammattikoululle
TAI jos menet synnyttämään kätilöopiston sairaalaan
Eikä mitään opiskelijoita.
Ainut miksi voisin harkita NKL:ää on mahdollisessa vauvan vaaratilanteessa lastenklinikan läheisyys. Mutta olen jo 3 kertaa valinnut Kättärin ja itsekin siellä aikoinani syntynyt. : )
En halua opistolle synnyttämään, halusin sairaalaan. Jotenkin siinä turvallisuudentunne kasvoi mukavasti. Samaa mieltä muutenkin ap:n kanssa!