Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä kävelytuolista...

13.01.2006 |

Heippa..Me siis ollaan hommattu tuo kävelytuoli ja lähinnä sen takia ku neiti 5kk ei viihdy oikeen muualla ku sylissä. Lattialla viihtyy ihan vähän aikaa..osaa kyl jo ryömiä ja kääntyä mut ei silti kauaa lattialla viihdy. Eikä myöskään babysitterissä. Aloinkin siis kyseleen että kuinka moni on kävelytuolia käyttäny ja minkälaisia kokemuksia? Kuinka moni on kokenut että se ei olisi hyväksi vauvalle?Ja missä iässä olette alkaneet vauvaa pitämään siinä?

Kommentit (2)

1/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö (nyt 7kk) tykkää siitä kovasti. Viihtyy hyvin siinä ja saan itse tehtyä kotihommia ym. En kuitenkaan pitkiä aikoja pidä kerrallaan. Huonona puolena siinä on se, että tyttö kurkottelee siinä kovasti ja yrittää saada kaiken mahdollisen käsiinsä. Täytyy siis koko ajan vahtia ettei putoa siitä tai saa käsiinsä pöydältä yms. mitään vaarallista. Tälläsiä kokemuksia meillä :)

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on kuukauden ajan ollut käytössä. Tosiaankin on vahattava kun saa kurkotettua pöydiltä tavaraa ja kukkamullat on jo pöllynnyt ja suussakin asti ollut jo menossa. Mutta itse olen huolissaan siitä kun ei vieläkään eteenpäin ryömi, ainoastaan taaksepäin, eikä käänny mahalta selälleen. Kunhan ei vaan hidasta nyt näitä juttuja. Kuitenkaan en kovin kauaa pidä kerrallaan siinä. Muuten oikein hyvä keksintö, saa käsiään vapaaksi välillä ja poika pääsee kulkemaan äidin touhuissa mukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla