_____ELOKUISTEN la-su____
Huomenta päivää täältä tuulisesta etelä-savosta!!
Äitienpäiväkakku on kaapissa valmiina odottamassa mummulaan menoa. VIelä illalla taiteillaan tytön kanssa isoäitienpäivä kortit molemmille mummuille.
Ostin vaaleanpunaista kartonkia, ja oranssia sormiväriä, jolla painetaan tytön kädenjäljet ja jalanjäljet kartonkiin.
Huomenna isi lähteekin tytön kanssa 130km päähän mummulaan, ja minä menen oman äitini luokse kahvittelemaan ja saunomaan.
Vastaan vielä Babylle tähän pinoon, jos et käy tuota edellistä pinoa lukasemassa: Eli kysyit, että milloin meillä mennään nukkumaan.
Tyttö nukahtaa joka ilta 20-21 välillä ja herää 10-11 välillä.
Nyt on pari yötä heräilty kitisemään lähes joka tunti, kun hampaita on taas tulossa. Tyttö kyllä rauhoittuu nopeasti itsekseen, ei ehdi kuin hihkaista, ja jo on unessa.
Kerran kävin viime yönä katsomassa ja laittamassa takaisin pitkälleen, kun oli unissaan noussut seisomaan :0).
Saa tämäkin mamma ensimmäistä kertaa tuntea yöherätyksiä!!!
Pinoutukaahan ja kertokaa suunnitelmistanne huomiseksi!
Heather ja neiti-nessukka kohta 9kk
meillä mies toi kakun ja kahvit sänkyyn lasten kanssa 8.30, heräsivät itse klo5...krooh ja antoivat mun nukkua noin pitkään, nyt sitten mies ja esikoinen vetelee sikeitä ja minä valvon:)
Joo ja aamulla mies oli nukahtanut sohvalle, kun minäkin nukuin niin poika oli syönyt viirivehkan lehteä joka on myrkyllinnen, no netissä luki että aiheuttaa vaan iho oireita joita nyt onkin koko poika täynnä, pientä nokkosihottuman näköistä, jospas se menis ohi pian, onneksi ei sen vakavampaa ainakaan vielä:/ pitää nostaa kukka heti ylemmäs!
tuli käytyä molemmissa mummuloissa ja vielä minun mummun tykönä myös. Mitään lahjaa en saanut mutta se nukkuminen voitti kyllä kaikki konkreettisen, mitäs te saitta ja miten muuten meni päivä vaikka eihän vielä ilta olekaan.
Täällä sataa vettä, muutama pensas pitäisi istuttaa tonne pihalle suojaksi ja näköesteeksi naapurin " kaatopaikkaan" hirvee törkyläjä tossa meidän kulmilla joka ei sitä varmaan häiritse mutta leviää tyroksit ym tonne meidän pihalle:/
joo mutta nyt muihin hommiin!