Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, ei kai tämä ole totta!

Vierailija
20.06.2008 |

Mies on alkanut harrastaa erästä harrastusta ja on osallistunut kisoihinkin jne. Ei siinä mitään, mutta exänsä nykyinen harrastaa samaa lajia ja myös kilpailee. Yrittääkö mieheni "päihittää" tätä exänsä nykyistä ja siten saada exän jotenkin mustasukkaiseksi tms. En haluisi Jussia pilata ottamalla tätä esiin, mutta olen huolissani ja vähän vihainenkin : (

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla vähän pahempikin ongelma kuin tuo minkä kerroit...

Vierailija
2/4 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala tähän taustoja kertomaan, mutta minusta huoleni on ihan oikeutettu nimenomaan tuntien ne taustat.. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala tähän taustoja kertomaan, mutta minusta huoleni on ihan oikeutettu nimenomaan tuntien ne taustat.. -ap

kun me muut emme täällä niitä "taustoja" tunne. Hohhoijaa..

Vierailija
4/4 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehesi alkaisi vanhoilla päivillä harrastamaan uutta lajia ja saisit tietää että exänsä nykyinen harrastaa sitä myös ja asetelma on "keskinäinen mittelöinti" niin minulla ainakin herää kysymyksiä. Ja taustat siis pähkinänkuoressa siinä, että nämä miehet taistelivat tästä naisesta aikoinaan.. mitään muita tuttuja eivät ole, ja asumme suuressa kaupungissa. Sitä voi JOSKUS miettiä, mitä itse ajattelisi. Eikä heti alkaa "hohhoijaa, sulla on ongelmia"- linjalle. Tai sitten jättää kommentoimatta jos ei osaa asettua toisen asemaan. Kiitos. -ap