Että mua pistää vihaksi jatkuva kysely milloin mennään naimisiin!
Jokainen kaveri ja tuttu kyselee koko ajan. nyt meille tulossa toinen lapsi ja kysely eikun kovenee. Miten sais niiden kaaliin iskostettua ettei me emnnä naimisiin kun se ei muuta meidän suhdetta mitenkään! vie vaan rahaa jota ei ole.
Kommentit (12)
Sanot suoraan, että ei ole tarkoitus mennä naimisiin nyt, eikä luultavasti tulevaisuudessakaan ja jos mieli joskus muuttuu, kutsumme kyllä teidät häihin. Ja that' s it.
silti joistakin tuntuu niin uskomattomalta että tehdään lapsia eikä mennä koskaan naimisiin. *huoh* -ap
Maistraatissa ja bileet oli sitten laivalla niille jotka halusi tulla. Ei ole siis raha kysymys. Jos tahtoo tahtoo prinsessa häät niin sitten ei voi mitään, varmaan täytyy sitten säästää.. (huvittuneena).
Mutta joo, ei niitä penskoja kannata siinä tehtailla avoliitossa meinaan. Ja rahaahan nekin vie ja paljon..
muista, että avopuolisona et saa miehesi kuoltua mitään miehen omaisuutta.
naimisiinmeno ei maksa (lähes) mitään, jos käy maistraatissa vihityttämässä itsensä.
Meille kustannuksia " häistä" tuli tasan kahden kaupunkireissun verran (5km/suunta), kuulutuksien haku reissu ja maistraatin reissu...
Vaikka johonkin maistraattivihkimiseen olisi varaa,en näe syytä mennä naimisiin missään.-ap
Mutta joo, ei niitä penskoja kannata siinä tehtailla avoliitossa meinaan. Ja rahaahan nekin vie ja paljon..
[/quote]
Vai onko tuo vain miehesi kanta ja itse haluaisit..? (en oikein ymmärrä ärtymystäsi muuten)
yleensä kun nainen sanoo, ettei halua mennä naimisiin eikä ymmärrä miks pitäs mennä jne jne, niin kyse on siitä ettei mies halua naimisiin.
Ja miks oikeestaan edes vaivautuis, kun kerran avoliitossa saa kaiken saman kun avioliitossa...
Vierailija:
yleensä kun nainen sanoo, ettei halua mennä naimisiin eikä ymmärrä miks pitäs mennä jne jne, niin kyse on siitä ettei mies halua naimisiin.Ja miks oikeestaan edes vaivautuis, kun kerran avoliitossa saa kaiken saman kun avioliitossa...
Meillä on asia kyllä niinpäin, että miestä kiinnostaa naimisiinmeno enemmän kuin mua. Viimeksi toissapäivänä otti asian jälleen puheeksi, hoh hoijaa, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Muakin alkuun utelut rassas, mutta nykyään menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja vastaan jotain tyhjänpäiväistä. Kun se ei meidänkään suhdetta mihinkään muuttaisi, aivan tosissamme olemme avoparinakin!