kesäkuisille liikkeistä??
Te kesäkuussa lasketun ajan omaavat: Joko KAIKKI tuntevet vatsassaan mieletöntä myllerrystä???? Alkaa pikku hiljaa huolestuttaa kun viikkkoja nyt 19+2 ja pikku kuplia tuntuu, ei muuta! Ja neljäs raskaus menossa. Tuntuu että kun lukee viestejänne kaikkien mahat aaltoilevat jo. Helpottakaa oloani, kanssa odottajat!!!
Kommentit (7)
Älä vielä huolestu. Onkos sulla katsottu istukan paikkaa tai kohdun asento?
Etuseinässä oleva istukka vaimentaa liikkeet tosi tehokkaasti. Samoin taaksepäin kallistunut kohtu pitää liikkeet näkymättömissä. Sulla kuitenkin noi kuplimiset tuntuu...
Tsemppiä sinne ja jos kovin huolestuttaa neuvolaan vaan kilautus
Lytte ja Masukki 17+6
ja ei todellakaan tunnu missään. Oltiin r-ultrassa ma ja bebe liikkui siellä ihan hurjasti ja torstaina oli neuvola ja sielläkin tätsä sano, että liikkuupa paljon ja meikäläinen ei tunne mitään ; ( Emmä edes tiijä, että oonko mä tuntenut mitään kuplia - voi olla - ehkä! Ekaa odottelen ja odottelen kanssa niitä liikkeitä kuin kuuta nousevaa. Mulla on muuten noi kaikki vaimentimet päällä - eli taakspäin kaartuva kohtu ja istukka edessä : (
Eli ei kannata panikoitua : )
Terkkusin
Äippä ja Teijo 20+1
Suurimmaks osaks tuntuu kuplivan mahassa, välillä aina potkaisee. Eihän se potkukaan tunnu kovasti, mutta hyvin sen erottaa. Välillä on muutama päivä kun en tunne oikeastaan mitään, joku toinen päivä koko ajan kutittaa mahassa ja kun käy pitkälleen niin vauva potkii kättä vasten hurjasti. Mut ei mulla ainakaan ne potkut näy päälle päin.
Itse tiedän, että istukka on takaseinässä, se varmaan auttaa potkujen tuntemista. Ihmettelen, että tunsin liikkeet jo melko aikaisin, kuitenkin odotan esikoista. Ekat liikkeet tuntu rv 17. Siitä ne on koko ajan voimistunut. Mut nyt on vasta tuennut tuntumaan liikkeitä myös ilman, että makaa selällään ja pitää kättä mahalla. =)
Kyllä ne liiketuntemukset sullakin vahvistuu päivä päivältä!
Tytteli-83 rv 18+4
nyt viikkoja tasan 16 ja olen jo useamman viikon tuntenut toisinaan kuplintaa ja sellaista myllerrystä mutta en siis tosiaan joka päivä.
Toisinaan voi mennä monta päivää etten tunne mitään. Kakkosesta en tuntenut vielä tässä vauheessa enkä esikoisesta lähimainkaan tässä vaiheessa. Uskon että tässä tapauksessa on tosiaan istukka jotenkin eri paikassa kuin aiemmin koska liikkeet ovat tuntuneet näin aikaisessa vaiheessa.
enpä usko että sulla on tosiaan mitään syytä huoleen koska eihä niitä " virallisestikaan" pitäisi oikeastaan vielä tuntea...
eli mulla on kohtu erittäin paljon eteenpäin kallellaan, jopa niin ettei alapään kautta ultraus onnistunut viikolla 13. Vauva näkyi ainoastaan vatsan päältä..Eli sekin kaiketi edesauttaa liikkeiden tuntemista.
Nyt rv19+1 ja pari vko liikkeet tuntunu, mut esikoista ku ootin nii varmasti oli pitkästi päälle 20 viikkoja,ellei lähemmäs 25 tai 27 ja olin jo paniikissakin. Sillon oli istukka eessä ja eihän kukaan mulle sanonu että ehkä se siitä johtuu. Nyt on istukka takana ja ihan erilaisia liikkeet.....
tunnu vielä, tosin eka raskaus menossa.. Pientä epäilystä liikkeistä saattaa olla, mutta..