Perjaintaita KeIjUsEt!!
Kyllä se viikko tästä nopeaan vierähtää!! Eli meitä on nyt ainakin Majita, Marikko ja minä testaamassa ens viikon lauantaina. Toivotaan että päästään kaikki testaamaan ja saadaan vielä se kauan kaivattu tulos, eli +++. Kaikki loput keijut mukaan vaan lauantain testaukseen, eli ens viikolla siis!!! Se tosiaan kannustaa olla testaamatta liian aikaisin.
Tämä kierto oltiin niin tiiviisti sänkypuuhissa, että toiveet on tosi korkealla. Ja nyt kun alkaa muka jotain oireitakin jo tulemaan... Taas on aamun ollut omituisen huono olo. Muistan kyllä yhden kierron tässä taannoin, jossa oli oviksesta menkkoihin asti jomotusta ja huonoa oloa, silloin odotin plussaa, menkatkin alkoi pari päivää myöhässä. Että toivottavasti tämä ei olisi taas samanlainen. Nyt nimittäin tiputaan korkealta ja kovaa, jos täti saapuu.
Vahvempia oireita odotellessa :) Ja onnekasta perjantai 13. päivää!!!
Kommentit (12)
Töötsille tervetuloa! Asustelemme samassa maassa! :D Missähän päin Ranskaa asut? Minä asuin 4,5 vuotta etelässä, syyskuussa muutin Pariisiin kun aloitin opinnot taas. Lapsia meillä ei vielä ole.
Oireista sitten... alkaa jotenkin toivo hiipua. Kai siksi kun ollaan yritetty jo 4 vuotta, niin tulee sit sellanen olo et turha toivoa, pettymys tulee kuitenkin, niinku aina ennenki. No, nähtäväksi jää.
Eilen alkoi mahasta, siis ylävatsasta pistämään kipeästi, samalla tavalla ku sillon ku sain sen todella varhaisen keskenmenon. En tiedä sit oliko se sillon raskaudesta vai keskenmenosta johtuvaa, mutta muulloin en oo sitä tuntenut, ja nyt tuntui taas. Mitäs tässä nyt sit ajatella...
Kuitenkin, kotitesteistä tilasin raskaustestejä pari kappaletta, että kai tässä sen verran vielä toivo elää. ;)
Huh, taitaa tulla hidas viikko!
Majita kp 21/26-27
Minä en nyt oikein tiedä mihin testailijoihin liittyisin, näyttää tulevan taas pitkä kierto, nyt kp 32. Eilen mulla nousi lämmöt, luulin että ne oli jo kertaalleen noussut ja kuvittelin että ovis olisi ollut kp11. Siis nousi entisestään, mutta mulla on myös flunssa päällä nyt että voi olla siitäkin vaan. Ei ainakaan mitään lämpöjen laskua ole ollut mikä enteilisi menkkoja. Niin ja eilen viimeksi testasin negaa.
Voi plääh, parin tunnin päästä töihin... Ensimmäinen iltavuoro yksin harjottelujen jälkeen ja jännittää aivan sairaasti.
Tervetuloa mukaan Töötsi! Vai on täällä oikein kaksi ranskistakin mukana =) Ei kun vaan juomaan lasillinen punaviiniä päivässä loppukierrosta, siellähän se on niin halpaakin! *kade*
Voi kuinka hauskaa " tavata" toinenkin ranskis kuten Jeanel sanoi (kiitos tervetulotoivotuksista Jeanel!). Asustellaan Pariisin lahistolla mekin, 25 kilsaa itaan pain Seine & Marnessa. Toivon kovasti etta tasta kierrosta sulla tarppaa. Nelja vuotta on valtavan pitka aika, voi sua.
Ja Jeanelille tsemppia iltavuoroon!
:o) Töötsi
etta siis toivottavasti KAIKILLA tarppaa tasta kierrosta!!
plussaonnea ++++++++++++++++++++++++
:o) Terhi
tänään kp 21/26-28 ja todella tumma viiva tuli testiin aamulla. Mulla on joka raskaudessa raskaustesti näyttäny plussaa todella aikaisessa vaiheessa. Mulla ovis oli kp12 joten tänään on 9pvä siitä. Nyt kädet ristissä toivon että kaikki menis hyvin ja keveri pysyis matkassa. keskenmenot kuitenkin kummittelee mielessä vähän liiankin hyvin.
Oikein hyvää viikonlopun alkua kaikille!!
Tuosta punaviinistä, just eilen ostin pullollisen ihan just sen takia et iltaisin voi yhden lasillisen ottaa kohdun verenkiertoa kiihdyttämään... ;)
Saapa nähdä miten tässä käy... sydänki heittelee kuperkeikkaa, niinku teki viime plussakierrossa... silti en liikaa uskalla toivoa.
Mä oon nyt vakuuttunu siitä, että ovis oli eilen. Tietty tikut siis loppu toissapäivänä, mutta mä olin taas tuntevinani muniksen irtoamisen. onkohan kukaan luullut tunteneensa moista? Mä nimittäin viime kierrossa jo tunsin sellasen hassun ihan pienen niinkun poksahduksen ja samantien tuli tunne, että nyt se irtos.. Omituista on, mutta eilen illalla kävi samoin. Ja eilen siis kp 21/34 joten ihan logista ois sen mukaan.
Eli mä en taida viel uskaltaa liittyä lauantain testaajiin, jos mä jätän sunnuntaiks. Tai toisaalta mulla on kyllä kolme acon kymppiä joten kaipa niistä vois yhden tuhlata jo silloin.. no pitääpi kattoa!
nipsu, hieno juttu, että viiva vahvistui!
Meikäläinen viettää 5. oviksen tikutuksen jälkeistä päivää. Tässä olen yrittänyt tunnustella, jos kiinnittymiskipuja edes olisi. Ei sitten niin minkäälaisia sellaisiakaan vielä. Eiköhän tämä tästä kuitenkin huipennu ensi viikon loppuun mennessä.
Ihana, että paikalle osui ranskattaria parinkin kappaletta. Joskus aikonaan itse vietin yhden edeltävän lapseni kuumeilua ja odotusaikaa täällä:
http://groups.yahoo.com/group/expatriatemoms/
Mutta nyt olen jo kotiutunut kotisuomeen. Se oli myös kiva palsta tai ainakin silloin siellä oli kivaa porukkaa.
Vaikenen varmaankin viikonlopuksi. Saattaa olla, että en pääse nettiyhteyksien päähän. Mutta katsotaan, kuinka käy, varuiksi vaan toivottelen jo hyvää viikonloppua.
[color=orange]Voi Guinness!! Kunpa se vuoto ei olisi nyt sitä että menee kesken. Onko sulla kipuja? Mulla meni elokuussa kesken, viikkoja oli 6, kivut oli kovat. Kävin lääkärillä näytillä, ja kohtelu oli todella töykeää. Mutta toivottavasti sulla nyt jatkuis. Halaus!
[color=violet]Onnittelut Tiitikälle ja Nipsulle!!! Hienoa että syyskuisett plussaa.. Perästä tullaan toivottavasti, ja isolla joukolla!
[color=green]Täällä on huno olo jatkunut läpi koko päivän, mitään ruokaakaan ei tee mieli. Rinnat aristaa jos niitä puristelee. Taitaa siis valeraskaus vaivata ;) Noh, jospa kuitenkin olisihan oikea, toivossa elellään..
Juu, pientä menkkamaista jomotusta on. Vuoto on nyt illalla ollut niukkaa, paperiin vaan tullut. Jos tuota jomotusta ei olisi, en olisikaan ehkä huolissaan. Mutta mutta, mun syyskuisessa keskenmenossa (joka oli siis ihan samalla viikolla rv 5+3) oli tosi kovat kivut heti, nyt siis vain " jomottelee" ja välillä ei tunnu mitään.
No, huominen varmaan näyttää missä mennään...
Kiitos tsemppauksesta!
Selmiina: +++++++sädetystä sinulle!!!
Töötsi: Tervetuloa, aina mukaan muutama ranskatar mahtuu.
Majita: Pitkäpinnaisuutta piinailuun!
Nipsulle lähetän monta monta tuubillista vauvaliimaa!
marikko: Toivotaan että oireettomuus meinaa plussaa!!!
tiitiaiselle haamun vahvistus säteitä.~~~~~
Guinnes: Iso halaus täältä, toivottavasti jomotus kaikkoaa ja kaikki jatkuisi hyvin.
Täällä menossa 27/26, nou panic.... siis en voi uskoa että olen näin cool.
En edes uskalla ajatella koko asiaa, tuntuu siltä että jos ajattelen etä olisi raskaana niin täti tulee heti. En vielä huomenna testaa, olen illan bileissä ottamatta mitään, sillä viime kierrossa täti tuli kp28 ja sehän on sitten huomenna. Saas nähdä kuinka mamman käy....
Viikonloppuja Keijut!
Toivottavasti on oikea pino, tehan olette syyskuuksi -06 vauvaa kuumeilevia? Saanko liittya seuraan, taalla yksi vauvasta haaveileva myos :o)
Esittelya: olen 25 vuotias toukokuussa 05 syntyneen pojan aiti. Mieheni on 35 ja asustelemme Ranskassa. Aloimme pikkukakkosta koittamaan heti ensimmaisten menkkojen alettua, eli lokakuun alussa. Heti tarppasi, mutta se paatyi keskenmenoon marraskuun lopussa :o( Seuraavan ovulaation ajan olin pojan kanssa kahdestaan Suomessa, eli se kierto meni sivu suun, mutta tassa kierrossa toiveet ovat korkealla!
Kierron pituudesta ei oikein ole hajua, silla poikammekin tarppasi tokassa kierrossa, ja ennen sita pillereita tuli popsittu niin monta vuotta etta olen aivan unohtanut sen. Joten otan " normaalin" mukaan eli nyt on kp 17/28. Kuun lopussa sitten testailemaan, nyt vaan odotellaan...
Mukavaa perjantaita!
:o) Töötsi