**SYYSKEIJUSET perjantaina**
Kommentit (23)
Pikaisesti vain pinoa selasin, ja huomasin muutaman miettineen sitä, kuinka vahva plussa tuli aikaisin. Mulla kans esikon kanssa kävi niin, että sain vahvan plussan 11 päivää oviksesta. Tosiaan se ei ole mikään sääntö, että oviksesta menkkoihin olisi juuri 14 päivää vaan tuo väli voi olla 10-16 päivää. Mulla se esim. on tuo 10 päivää.
Se on perjantai ja viikonloppu eessä! Yes! Tänne oli tullut uusia keijuja mukaan, tervetuloa!
Monia kysymyksiä oli heitetty ilmaan, vastailen niin moneen kuin muistan. Multitabs 2+ -nappeja vetelen minäkin nassuun, 1 kpl joka aamu. Siinähän oli ohjeena 1-2 nappia, ajattelin, että kai se 1 kpl riittää ainakin näin alkuun. Vaikka foolihappoa saa siitä sit vain 200 mg / pvä mut ehkä se on riittävä.
Sit oli neuvoloista puhetta. Mä sain ajan 2.2., silloin olis rv 8+5 menossa, eli kaiketi ihan OK aika. Kannattaakohan neuvolan tädille sanoa kun/jos on käyny alkuraskauden ultrassa? Ei ne kaiketi kuitenkaan vähennä sitä kunnan tarjoamista pois?!? Ei varmaankaan.
Oireita on mulla ajoittainen paha olo (liittyy vahvasti näläntunteeseen, joka tulee 2 tunnin välein!) ja edelleen rintojen arkuus. Mä olen myös pyörinyt yöni, uni on hiukan heikossa ja sit onkin päivällä töissä superväsy. Siihen liittyy mulla myös päänsärkyä, vaikken mitenkään migreenitaipuvainen olekaan. Ei hyvä.
Kylmä ja kuuma vuorottelee myös mulla, kuten joku sanoi. Kummallista, sillä monet ovat sanoneet, että nillä on vain kylmä, kun ruumiinlämpöän on sen puoli astetta normaalia korkeampi. Sit mä hengästyn jo nyt tosi nopeesti. Jumpassa kävin ja sykemittarin lukemat oli taivaissa. Pitää höllätä ilmeisesti hieman jumppatahtia. Mitähän se näyttää loppuraskaudessa, kun nousen raput ylös!
Mutta ei tässä kummempia tänään! Palataan!
Tervehdys kaikille, täällä ollaan kuukautisten mukaan 6+ jotakin, mutta veikkaanpa että oikeasti ollaan 5+ jotakin. Mulla on tisut niin kipeet, et tekis mieli huutaa jos joku menee metriä lähempää. Ja vanha oire näytti tänä aamuna ekat merkit, eli menin jääkaapille ja olin oksentaa, tämä tarkoittaa että seuraavat 3 kk pysyn sit kaapista kaukana. Ihanaa!!!
Työpaikalla olin oksentaa kun työkaverin eväs haisi niin pahalle, pitääpä varoa ettei salaisuuteni paljastu ennen aikojaan.
Minulla on kuumia aaltoja, välillä hikoiluttaa ja kohta paleltaa, onko kukaan kärsinyt moisesta? Minulla ei aikaisemmissa raskauksissa ole ollut tälläistä. Mietinkin ettei vaan ole koko raskaus joku hormoonihäiriö?!? Toivottavasti ei, olemme odottanee tätä raskautta kaksi vuotta kun edellinen päättyi keskenmenoon rv:llä 17+5.
t.Ruusunen ja muksut 6v ja 4 v