" " " SYYSSÄTEIDEN piinaperjantai!" " "
Kommentit (10)
Ihania uutisia Pyry, kyllä se siitä :)
Lohduttavaa kuulla, että nyt on testein joku todennut, että ovis voi yhtä hyvin olla kp 24. Epäilin, että mulla oli ekassa kierrossa samoja aikoja, vaikken tikuttanutkaan, mutta limat oli NIIN selkeät, että ihan säikähdin. Tuolloin en vaan vielä ymmärtänyt näitä vauvantekosaloja, ja jäi se tilaisuus käyttämättä kokonaan (tuolloin luulin, että tulen joka tapauksessa raskaaksi ekasta kierrosta, hih, kyllä sitä osaa ihminen olla tyhmä). Tuon ekan kierron jälkeen ei ole vastaavia merkkejä näkynytkään. Piina käy pahemmaksi, menkoista ei tietoakaan, muttei muustakaan, ja maanantaina testaan. (Epä)Toivo on niin korkealla.
Toisaalta voisi testata jo sunnuntaina, niin pääsispähän heti maanantaina niitä teroja ostamaan ja napsimaan... no täytyy kattoa.
Hyvää viikonloppua siis kaikille ja *puuh, puuh* Plussa-Säteitä!!
[color=Red] -Olivia [size=5] ♥
Täällä ei edelleenkään kummoista. Pahin " masennus" meni pois, kun juttelin miehen kanssa. Hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että kaikki hoidot mitkä mahdolista otetaan vastaan. :) Ja minä kun heittäydyin jo ihan hankalaksi: " ei meitä oo tarkoitettu vanhemmiksi, minä oisin huono äiti jne." Mies onneksi pyörsi kaikki minun puheet ja sai minut erittäin vakuuttuneeksi siitä, että ei minun kohdalla ole sattunut kuin valuvirhe. Eikä siis mikään " ei äidiksi" - leima. :D
No jaah... Kp on 15/27-28 ja taas aloitin tälle kierrolle terolutit... On se kun niitäkin pitää syödä, että menkat pysys ees jonkinlaisessa järjestyksessä... Mutta jospa niitä menkkojakaan ei enää kauan olis. ;) Mutta siis miehen kellistys jäi hieman puolitiehen. Vaan ensi kierrossa tehokkaammin, kun on luultavasti jo jonkinasteen lääkitys menossa! :)
Nyt lopetan tämän oman navan kaivelun. ;) Kertokaapas te niitä kuulumisia!
Plussasäteitä puhaltelee, Hippis
Käytiin tuossa lasten kanssa kirja-alessa yms joten vasta nyt ehdin koneelle.. (ohhoh. :D)
Ja fmitä minun silmäni näkevätkään! :) Hyviä uutisia! Hyvä Pyry! Kannatti odottaa, niin tulivathan ne viivat sieltä! JEE! Minähän sanoin että vielä se on mahdollista, jos kierto on pidentyny niin oviskin on myöhemmin! Elikkä paistaa se päivä risukasaankin, ONNEA! :) Ja mukavia puvunvalintahetkiä! Ihana niitä on sovitella..... Ja minäkin huomasin aikoinaan (ostin oman pukuni myös paikallisesta liikkeestä, siitä kirkkopuiston laidalta) että niissähän näytti vieläpä HYVÄLTÄ! :D Siis vaikka luuli että ei joku malli käy yhtään, niin sen kun sai päälleen, niin AVOT! ;) Enää en kyllä mahdu pukuuni... tai en kyllä ole kokeillut, mutta aika varma olen, ettei se mahdu. ;D
Juu, mutta ihana niitä omia häitä on valmistella, vaikkei mitään suurempaa villitystä sen suhteen olisi ollutkaan.. :)
Olivialle hurjasti peukutuksia, että pääsisit maanantaina testaamaan ja saisit sen kaivatun plussan!! bdbdbdbd
Jahans. Taitaa olla parempi ryhtyä siivoilemaan tässä vähäsen, niin on mukavampi aloitella viikonloppuakin sitten vähän siistimmässä kodissa ;)
Mukavaa viikonloppua Säteille! :)
[color=red][size=3]♥[/size][/color]: Piina-Jede (kp 23/27 vissiinkin...? yritän unohtaa koko asian.... HEH... tosi helppoa, kuten tiiätte! )
Jedelede: Juu, minäkin toivoin, että sieltä se ovis vielä voisi tulla. Ihmettelin vain, kun limat (siis ihan kohta lopetan tästä kirjoittamisen¿) alkoivat jo silloin kp10 tienoilla, hyytyivät välillä ja sitten uudestaan. Ehkä se ensimmäinen hälytys oli vain minun sekoilevan hormonitoiminnan tuotetta. Mutta siis ihanaa, että nyt tuli vahva viiva myös testikohtaan! Ja nythän alkaa se aivan LEVOTON piinailu (ei tässä mitään piinaviikkoa jouda odottamaan)! Jännittää jo nyt ihan pirusti, kun tietää, että ollaan oltu oikeaan aikaan liikkeellä¿ eli nyt vihdoin on tosi kyseessä! Ensimmäistä kertaa ¿todistettavasti¿!
Niin siullako on ihan oma puku ollut? Jos olet halukas sitä myymään/vuokraamaan, voisin olla kiinnostunut. Ymmärrän kyllä hyvin, jos et ole. Ja samassa paikassa minäkin asioin, mahtavaa palvelua! =)
Hippikselle vielä, että olen ihan samaa mieltä miehesi kanssa. Kaikenlaiset hörhöt ja totaalisesti vanhemmiksi sopimattomatkin raskautuvat, joten ei se sopivuus voi olla biologista. Tuo valuvika kuulosta omalla tavallaan ihan hauskalta, vaikkei asia sinänsä nauratakaan. =)
Minä tästä lähdenkin kohta pikkujouluihin! Jäi tuossa yhdet pitämättä ennen joulua, joten taas poronsarvet heilumaan! Tipaton tammikuu tosin menossa, joten ihan selvistäpäiten matkaan. Mikä on varmaan ihan hyvä sekä vauvaprojektin että ¿hääpuvussa ilman voipaketteja¿ -projektin kannalta.
Oikein ihanata viikonloppua kaikille Säteilijöille! Nyt tsempataan pinoissa vielä tammikuu ja sitten siirrytään tuonne odotuspuolelle, eikös vaan?!?
Pyrtsi-Poro
ps. Jedelede: Sinä taidat nyt soveltaa sitä klo 18 sääntöä? Pitäisi varmaan minunkin, niin ei tuntuisi niin venähtäneeltä tuo kierto. =)
Mun miehessä on yksi tosi ärsyttävä piirre, se ei tajuu lopettaa ärsyttämistä heti ekasta sanomisesta, vaan jatkaa nyppimistä ja kiusaamista. Olin eilen tosi väsynyt, mutta oli jo ollut pupuilussa yksi ilta väliä ja olin ajatellut, että tsempataan nyt. Niin eikös tämä aloittanut sen kiusaamisen ( en kestä yhtään sellaista hiplausta tai kutittamista, varsinkin kun olen väsynyt, tuntuu että ihoon ihan sattuu). Niin pitkää jatkoi, että suutuin. Eipä paljon tehnyt mieli sen jälkeen. Siis tää tapahtu sillon kun lapset oli kaikki vielä hereillä.
No tänä aamuna tuli sitten kaksi viivaa tikkuun. Olo olisi levollisempi, jos tietäis että niitä simppoja olis ollut valmiina jo tämän päivän, mutta ehkä ehtii tänä ja huomeniltana. Aika summittainen aikahan se 24-36 tuntia on. Sit jos ei tärppää, niin mä tiedän että tommonen yhden illan riita harmittaa mua. Järki kuitenkin sanoo, ettei se siitä voi olla kiinni.
Äh, tää on niin tyhmää, kun ei jaksais odottaa edes sitä piinaviikon alkua.
Täällä on ollut tosi hiljasta, eikä mullakaan ole mitään järkevää, joten lähden koiran kanssa ulos. Flunssaisena ei muutakaaan jaksa.
kirjoitanpa nyt kuitenkin. Mulla siis varsinainen piinailu alkaa pikkuhiljaa olla ajankohtaista. Kp on 26/26-36 eli epäsäännöllinen kierto on mulla ja siks tää on vähä tällaista kun ei tiedä että milloin.... Ajattelin että jos vaikka ens viikon alkupuolella testailis, järkevää olisi tietysti odottaa vasta seuraavaan viikonloppuun. No katotaan nyt. Mikäs muilla tilanne?
Tsemppiterveisiä
Senna
Tuntuu olevan nyt joka pinossa melko hiljasta... Jäikö ihmiset lomalle joulun jälkeen ;)... Taitavat olla tuolla odottajissa jo aika moni. Toivottavasti moni myös pian perässä bd !
Täällä odottelen miestä kotiin työreissulta. Josko sitä alkaisi petitouhut tästä pikkuhiljaa sitten, jtp... :p! Kp nyt 6/30.
Olen täällä miettinyt, että mitähän sitä alkaisi " isona" tekemään... Opiskelen tällä hetkellä kaupallista alaa, mutten ole varma sitten niistä töistä. Vaikka palvelualahan pitäisi olla hyvinkin työllistävä (kai tuo kauppa siihen lasketaan). Olen myös miettinyt tätä vauvakuumettakin, toisaalta olisi kiva löytää töitä, toisaalta haluan ehdottomasti jäädä pian kotiin. Vauvakuume ja ikä-realiteetti kallistivat sitten vaan projektin jatkamisen suuntaan, joten se lokavauva olisi tosiaan tervetullut! Ellei tärppää, niin sitten marrasvauva/joulu/tammi... Katsotaan sitten :).
Leppoisaa (touhukasta?) viikonloppua kaikille Säteille! Ja plussaonnea, ken sitä tarvitsee.
-himppu-
Hitsit kun on vielä huomennakin töitä niin ei voi hurrata viikonlopun kunniaksi. Noh, perjantain kunniaksi kuitenkin postiluukkuun tupsahti ne tilatut ovistestit ja niiden ihmeelliseen maailmaan pääsen syventymään sitten ensi viikolla. Noi limajutut ovat myös alkaneet sen varran kiinnostamaan (kiitos Pyry ja Jede), että josko niitäkin pitäisi alkaa pitämään silmällä. Ja jotta vauva saataisiin alkuun niin tottahan toki juon greippimehua ja napsin multitabs+ ja helokkiöljykapseleita. Lista alkaakin jo olemaan aika kattava ja näillä keinoilla otan Pyrtsin haasteen vastaan sata lasissa - tää kuukausi vielä täällä ja sitten odotuspuolelle, jesh! Pakko se on vaan uskoa kovasti. (Ihmeen optimistisella päällä meikä tänään...)
Jotta omaa juttua ei olisi jo tarpeeksi niin pakko on kertoa vielä että käytiin tänään katsomassa iiiihanaa vuokrataloa. Meillä on siis tarkoitus alkaa jossain vaiheessa rakentamaan omaa taloa, mutta sitä ennen olis mukavaa saada kolmio vuokralle. Nyt kun ollaan rivarikaksiossa, niin tuntuu että henki loppuu. Siis toi oli ihana talo, puulattiat, vuolukivitakka, uus kylppäri, omaa pihaa... ja vuokrakin kohtuullinen. Voi vitsit kun vaan saatais se. Sitä on käynyt kattomassa 7 perhettä, joten mahikset on kyllä vähän huonot. Varsinkin kun ei ole suhteita eikä yhteisiä tuttuja... Vuokranantaja lupas ilmoitella viimeistään maanantaina. Voi pitäkää nyt meille peukkuja!!!!!!
Pyrylly vielä onnea oviksesta! Hyvin olette ainakin nyt touhunneet ja käyttäneet oviksen hyödyksi. Nyt vaan toivotaan että kiinnittyminen onnistuu superhyvin *peukutuksia* Niin ja onnistuuhan se, kun sähän lupasit että sit odotuspuolella jatketaan ensi kuussa.
Olivia ja Jede taisivat olla seuraavina testausvuorossa. Kiva että saadaan taas vaihteesta jännättävää. Plussauutisia odotellaan.... Mites on Jeden kanssa, aiotko testailla ennakkoon?
Himpun kanssa mennäänkin suunnilleen samoissa kiertopäivissä. Mulla on nyt kp 5/28-30. Pitäisi tosiaan varmaan aloitella viikonloppuna noita petihommia, niin saatais elämämme tärkein rakennustyömaaprojekti taas käyntiin pikkuhiljaa.
Villis
[color=indianred]Onnittelut Pyrtsille ovisbongailusta!! Nyt vaan sitten aletaan odottamaan tuloksia.. Onhan tämä piinaa tällaisella sivustaseuraajallekin :)
Samaten Olivia ja Jede, teitähän piinaillaankin ihan kohta... KÄÄKS!! Hirveesti plussasäteitä puhaltelen teille päin.
Hippis, Villiseepra ja muut joilla tärppipäivät lähestymässä: puuhailuintoa! Ja Gringolle myös!! Tiedän ton kutittelujutun, en voi itse joskus sietää kun oma kultsi kutittelee.. Liika on aina liikaa :)
Juu-u, hyvin olen saanut vieroitusta alkuun tästä sivustosta.. En enää koko ajan ravaa koneella lukemassa :) Nyt on ollut pakko uskoa, että ihan vielä ei ole meidän aikamme perheenlisäykselle. Käyn kyllä takuulla moikkailemassa teitä sitten odotuspuolella(kin), täällähän on vissiin joku joukkosopimus, että tammikuussa kaikki siirtyy sinne ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille Säteille!! Ja niitä kuuluisia plussatuulia!
Riika ♥♥♥
ovistestissä! Jihuu! Nyt on jo ihan voittajaolo pelkästään siitä, että näyttää hormonitoimintaa olevan. Vähän pitkäksi nämä kierrot ovat kummiskin menossa, kun nyt kp24. Mutta eipähän se nyt vielä Ihan Toivottoman Pitkä ole.
Miehen sain eilen kellistettyä ja myös tänä aamuna! En muista kuin yhden kerran, että oltais tälleen arkiaamuna ennen töihin lähtöä puuhasteltu. Eipä ole kyllä mitään ihanuutta urheilu oviksen aikaan: eilen jo tuntui alavatsassa ikävältä (ja ekoissakin kierroissa muistan saman). Mitenköhän se luonto asian noin on hoitanut? Jonkun pitäisi opettaa sille tilastotiedettä. =)
Josta puheenollen... minä olen tietenkin jo tehnyt kaikenlaisia laskutoimituksia tärpin varalle. =D
Kävin eilen sovittelemassa niitä hääpukuja. Kuvittelin löytäväni korkeintaan yhden inhimillisen, mutta mutta: Löysin Monta tosi hyvää! Nyt on sitten valinnan vaikeus. Olin kyllä aika upean näköinen niissä, vaikka itse sanonkin, hih. Mutta niissä puvuissa kaikki olisivat kyllä edukseen, oli ne niin hyvin tehtyjä ja hienoja! Viikonloppuna ajattelin mennä vielä toiseen liikkeeseen, jos vaikka löytäisi jonkun poistoissa olevan alennuskoltun. =) Ei ole nimittäin halpaa lystiä tämä puuha.
Eilen piti tehdä muitakin hääjuttuja, mutta meni pasmat ihan sekaisin pukusovittelun jälkeen. Ihan vain Tiimarissakin mietiskelin, että miltä me mahdamme näyttää siinä alttarilla, häävalssissa, jne. =)
Nyt jos tärppi kävisi, niin käy kyllä tosi helpoksi pukuvalinta. Täytyy sitten ottaa se vatsan kohdalta " anteeksi antavampi" , jos tulee pieni pömpötys. Pahus, se iso pömpötys olisi ollut niin ihana!
Hiphei, nyt työn pariin. Tosin tässä pompsahti kuume taas pilviin, että jos vielä vähän laskelen. =D
-Pyrtsinen-