Meinin ja äänestin Niinistöä ja kyllä nyt harmittaa!!
Vietävä sentään, olis sittenkin pitänyt äänestää Vanhasta!!
Hän on mielestäni selvinnyt niin eilisestä MTV3:n kuin tämän iltaisesta Ylenkin keskustelusta todella hyvin ja on luonut itsestään todella maltillisen, toisia kuuntelevan, edustavan, ystävällisen,.... kuvan siis olen saanut hänestä nyt todella positiivisen kuvan.
Ei ole ollut ollenkaan sellainen päällekäyvä ja öykkäröivä kuin mitä Niinistö on nyt noissa tenteissä ollut!! Harmittaa!!
Kommentit (37)
kuten moni teki. Saulilla on kyllä sellainne koulutus, että olisi kyennyt auttamaan. Edes hetken aikaa.
Ei ole pienintakaan syyta aanestaa Mattia tai Saulia. Minulla ainakaan.
Oletko miettinyt miksi ja perustellut itsellesi että Halonen on jossain hyvä. Hän on vasemmistolainen ja joskus sanonut vappupuheessa että Suomi pitäisi liittää Neuvostoliittoon. Ottakaa selvää asioista ennen äänestystä älkääkä äänestäkö sen vuoksi että on nainen ja " tuttu turvallinen" , sillä sitä se ei todellakaan ole.
Mina olen tavallisesta duunarisuvusta, minka helvatan takia aanestaisin ihmista tai puoluetta jonka kannattajat ovat vain kiinnostuneita kayttamaan hyvakseen toisten tyopanosta ja rikastumaan silla? Miksi jotain oikeistolaista aanestaisin kun en jaa heidan kapitalistista arvomaailmaansa?
Turha pelko, Neuvostoliittoa ei muuten enaa ole;) Eikohan sita ole useampikin meista nuoruudessaan tehnyt yhta ja toista josta ei enaa ole samaa mielta.
Mina en aanesta koska on " tuttu ja turvallinen" , vaan koska Halosen arvomaailma vastaa omaani ja on nainen (olen kahden pienen tyton aiti ja maa jossa miehet ovat vallassa joka paikassa ei ole mielestani hyva kasvuymparisto pienelle tytolle). Halonen on myos erittain alykas ja sosiaalisesti taitava mika tulee ilmi noissa miten toimittajien hankaliin kysymyksiin vastaa aina edukseen.
Minusta on aivan huippu-upeaa etta meilla on presidenttina punatukkainen entinen Setan puheenjohtaja ja vasemmistoradikaali ja yksinhuoltajaaiti:) Siinapa teille konservatiiveille.
Vierailija:
Oletko miettinyt miksi ja perustellut itsellesi että Halonen on jossain hyvä. Hän on vasemmistolainen ja joskus sanonut vappupuheessa että Suomi pitäisi liittää Neuvostoliittoon. Ottakaa selvää asioista ennen äänestystä älkääkä äänestäkö sen vuoksi että on nainen ja " tuttu turvallinen" , sillä sitä se ei todellakaan ole.
Mäkin haluan että nainen on presidenttinä tässä miesten hallitsemassa maassa! Edistyksellistä, että joku muukin ajattelee niin!
kestämme tai joudumme kestämään, ihan miten vaan. Paras olisi kyllä Hautala, jota aionkin äänestää nyt ekalla kierroksella. Toisella kierroksella menee ääneni Matille. Jos Matti ei ole mukana niin sitten Tarjalle.
presidentiksi.
Matti on lutunen minustakin ja se ei suinkaan vöähennä hänen pätevyyttään presidentiksi.
Äänestäähän täällä joku kuulemma Halosta vain siksi että on nainen (jalkojen väli osio siis määrää valinnan). Että syy sekin.
Niinistö taas liian kova räksyttämään.
Haluan äänestää parasta ja lisäksi edustavaa joten siksi Matti Vanhanen.
Ainoa joka tajuaa rahan päälle. Raha on kuitenkin se joka maailmaa pyörittää. Myös positiivisessa merkityksessä.
Kuinka tyhmä voi olla? Ei ole ihme jos naisen asema edelleen on mitä on, jos sinun kaltaisiasi ääliöitä on enemmänkin. Naisia enemmän johtotehtäviin, se on ainoa tie tasa-arvoon, urpot!
Olen vain realisti.
Yhteiskunnan elätit äänestävät vasemmistolaista Halosta.
Vierailija:
Vanhasesta tulee ihan jees pressa. En ole keskustalainen....
Tuskin ymmärtää muunlaista ihmistyyppiä, kuin urasuuntautuneita eteenpäinpyrkiviä ja jatkuvasti uudelleenkouluttautuvia itsevarmoja tehopakkauksia...
.. ja miehiä.
Äänestän itse naista. Vanhanen narisee edelleen ärsyttävästi, enkä ole itse mikään maajussi.
kun miehenne ovat jossain Irakissa sotimassa täysin päämäärättömiä juttuja.