APUA!
Hei vaan kaikki! Tahtoisin km.n kokeneilta ja muiltakin hiukan apuja. eli tänään mulla viikkoja 12+- ja töissä wc:ssä käydessäni huomasin pikkuhousuihini tulleen rusehtavaa vuotoa. siitä säikähtäneenä lähdin oitis lääkäriin päivystävälle. hän teki sisätutkimuksen ja tunnusteli kohtua ja sanoi,ettei tarvitse panikoida,näyttää ja tuntuu ihan normaalilta. kotona sitten illan pissaa vessakäyntejä välttelin peloisssani ja kun vihdoin sinne menin, olikin " pöntön täydeltä verta" järkytyin entisestään. (kivut on normaaleista kk-kivuista hiukan lievempiä) soitin taas lääkäriin ja olivat sitä mieltä, että keskenmeno on,mutta ihmettele kotona yön yli jos ei kovia kipuja tai äärimmäisen runsasta vuotoa... eli onko siis kaikki toivo jo menetetty,vai vieläkö uskallan itkuni seassa pitää kipinää yllä???
Kommentit (3)
Hei ja kiitos vastauksesta!
juuri tulin sairaalasta kotiin. yöllä alkoi hirvittävä kipu ja vuoto kolmen aikaan. ensiapupolille mentiin, arvasin kyllä kotona jo hyytymien määrästä,mitä tapahtuu. kaavinnan sain vältettyä, kaikki tuli omia aikojaan ulos. olo on kovin rähjäinen ja " ontto" nyt, itketty on silmät päästä... onneksi on tuo 1v 4kk vilperi tuossa auttamassa pääsemään asiasta yli,vaikka vaikeeta tulee olemaan...
Osanottoni,tämä on näköjään aika tavallista.
Itseäni lohdutti myös nämä neljä täydellistä tyttöä täällä kotona :)
Sinuna marssisin päivystykseen,hulluksi tulee kun miettii asioita kotona eikä uskalla käydä vessassa!
Minulla oliensimmäisessä raskaudessa kamala verenvuoto noilla viikoilla,se johtui kohdunsuulla sijainneesta auenneesta verisuonesta. Olin aivan paniikissa kunnes lääkäri tutki minut ja sanoi mistä veri tuli.
Onnea,toivotaan parasta! (tule kertomaan miten kävi)