Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi keskustelupalsta

12.01.2006 |

http://tabularasa.laiskiainen.org/index.php

jos jotakuta kyllästyttää kaurapuurofilosofointi tällä palstalla, niin tuolla olisi uusi palsta.

Jätän itse tämän palstan kokonaan, joten hyvät jatkot kaikille keskustelijoille!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä katsomassa.

Vierailija
2/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabura Rasa on nyt ollut toiminnassa reilun kuukauden. Kivasti on käynnistynyt keskustelujakin.

Olen siis törkeä mainostaja ja nostan tätä ketjua ylöspäin ;) Tabula Rasaan ovat kaikki tervetulleita uskontoon/uskonnomuuteen katsomatta :)

T: Morre, Tabula Rasan perustaja ja ylläpitäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi kovinmainostettu tabula rasa nyt niin ihmeellinen ollut, ihan samaa höpinää

Vierailija
4/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tekstin asiallisuuteen kiinnitetään enemmän huomiota ;)

Olennaisin ero on valvonta. Täällä valvoja on nimetön " joku vaan tyyppi" , Tabulalla valvojan nimi on selkeästi tiedossa ja tavoitettavissa - Morre.

Kätevä ominaisuus on myös viestien muokkaus jälkikäteen esim. kirjoitusvirheiden korjaamiseksi (sellaisten siis joka muuttaa sanaa olennaisesti).

Vierailija
5/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä yritin muuttaa sinne puolelle kokonaan, kuten allaolevasta viestistä näkyy. Näyttää kuitenkin siltä, että tännekin tulee asiaa, joten kirjoittelen välillä sinne ja välillä tänne.

Vierailija
6/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on käymässä minulle, enemmän tuonne Tabula Rasalle tulee eksyttyä kuin tänne. Sen mitä töiltä ja perheeltä nykyään enää ehtii :D

Vierailija
7/7 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moku-palstaa käyn lukemassa ja kommentoimassa. Näköjään sielläkin kuin myös täällä ovat keskustelut taas vilkastuneet. Toisaalta ihan kivaa, että juttua riittää. Toistaiseksi keskityn ek-asioissa enemmän uudelle palstalle kirjoitteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä