uusi keskustelupalsta
http://tabularasa.laiskiainen.org/index.php
jos jotakuta kyllästyttää kaurapuurofilosofointi tällä palstalla, niin tuolla olisi uusi palsta.
Jätän itse tämän palstan kokonaan, joten hyvät jatkot kaikille keskustelijoille!
Kommentit (7)
Tabura Rasa on nyt ollut toiminnassa reilun kuukauden. Kivasti on käynnistynyt keskustelujakin.
Olen siis törkeä mainostaja ja nostan tätä ketjua ylöspäin ;) Tabula Rasaan ovat kaikki tervetulleita uskontoon/uskonnomuuteen katsomatta :)
T: Morre, Tabula Rasan perustaja ja ylläpitäjä
ei toi kovinmainostettu tabula rasa nyt niin ihmeellinen ollut, ihan samaa höpinää
Tosin tekstin asiallisuuteen kiinnitetään enemmän huomiota ;)
Olennaisin ero on valvonta. Täällä valvoja on nimetön " joku vaan tyyppi" , Tabulalla valvojan nimi on selkeästi tiedossa ja tavoitettavissa - Morre.
Kätevä ominaisuus on myös viestien muokkaus jälkikäteen esim. kirjoitusvirheiden korjaamiseksi (sellaisten siis joka muuttaa sanaa olennaisesti).
Välillä yritin muuttaa sinne puolelle kokonaan, kuten allaolevasta viestistä näkyy. Näyttää kuitenkin siltä, että tännekin tulee asiaa, joten kirjoittelen välillä sinne ja välillä tänne.
Sama juttu on käymässä minulle, enemmän tuonne Tabula Rasalle tulee eksyttyä kuin tänne. Sen mitä töiltä ja perheeltä nykyään enää ehtii :D
Moku-palstaa käyn lukemassa ja kommentoimassa. Näköjään sielläkin kuin myös täällä ovat keskustelut taas vilkastuneet. Toisaalta ihan kivaa, että juttua riittää. Toistaiseksi keskityn ek-asioissa enemmän uudelle palstalle kirjoitteluun.
Käykääpä katsomassa.