Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käynnistus???

12.01.2006 |

Täällä on jo aika hyvä tilanne sitä varteen, että vaavit ilmoitavat jokaisella merkillä olevansa valmiit syntymään!

Pelotta KOVASTI kun avattuus on jo 3cm ja eilen oli 3 tunnin verran " harjoittelu" supistuksia. Säänöllisi ja itse asiassa joka toinen supistus oli aika kivulias. Koska on 4 synnytys tulossa, niin pelotta, että yhdellä hetkellä voi vaan tuntea kotona tarpeen ponnista. Ei ole juuri paras vaihtoehtoista:( Ja todellakin en jaksa joka ikisen kerran lääkärille PÄIVÄ sanomisesta maksaa 22 euroa.

Elikkä milla tavalla olette saanet lääkärin omasta toivesta käynnistämään synnytksen? Ja paljo on ollut viikkoja kasassa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikka tilanne oli epäkypsä ja mä ensisynnyttäjä. Käynnisteltiin kolme päivää ja lähdin kotiin huilaamaan ja rv 39+2 muksut lähti tulemaan ihan itekseen maailmaan.

Lääkäri kohtanen juttuhan tää vissiin on, mutta tuntuu hassulle, jos et saisi käynnistystä. Siis jos viikkoja vain tarpeeksi. Ennen rv 38 eivät taida ilman raskausmyrkytystä tmv. käynnistää.

Kysele ä-polilta, mikä on käytäntö. Luulisi, etteivät halua ottaa riskiä, että kaksoset syntyisivät autoon tai kotiin...

Dummy + termiitit (8,5kk)

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lääkäri päätti tosi helposti tuon käynnistämisen, kysyi vain olenko nukkunut johon vastasin että EN. Ja sanoin olevani jo ihan kypsä;) Olin silloin 3cm auki ja paikat hyvin pehmeät ja koska a ei ollut kiinnittynyt niin sanoi et jos vedet menis kotona olis heti mentävä makuulleen ja tilattava ambulanssi, päätti että jäisin heti osastolle ja euraavana aamuna käynnistys. Viikkoja oli tuolloin 37+3. Seuraavana päivänä tytöt sit syntyivätkin 5 tunnin aherruksen jälkeen tosi helposti:)

R-p ja tytöt 1kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi