Raskaanako? Neuvoja kaivataan
Heissan!
Olen melko uusi kävijä täällä ja tarvitsisin hieman apua.
Minulla on ollut raskauden oireita: kipeät rinnat, lämpöä, paleltaa, painon tunnetta vatsassa yms. Tein testin mutta sain negan. Nyt kuitenkin kuukautiset ovat jo kolmatta päivää myöhässä.
Onko mahdollista, että tein testin liian aikaisin? (kun menkat olivat vasta päivän myöhässä) Voinko saada kuitenkin plussan jos testaan uudelleen esim ensi viikolla jos menkkoja ei ala kuulua?
Plussa ois erittäin toivottu ja olisi melko uskomatonta jos jo toisella kierrolla tärppäisi.
Olisin siis erittäin kiitollinen jos vastaatte.
Kommentit (7)
Kyllähän nuo oireet voisi viitata raskauteen. Teeppä viikonloppuna uusi testi. Voi olla että raskaushormonia ei vielä erity niin paljon että testeissä näkyisi. itselläni ei vielä alussa näkynyt edes veritetissä.
Joten tsemppiä ja plussa onnea!
Kannattaa odottaa viikonlopun yli että raskaushormoonia kerkkiää tulla enemmän=)Itsellänikin vasta kahden negan jälkeen tuli haalea viiva kun odotin poitsua...onnea ja ilmoita mikä vastaus oli=)
Oireet kuulostaa lupaavalta. plussa on aina mahollista kun menkat ei näköjään olen tulleet.
voi myöskin olla et on pari päivää pitempi kierto ja testi näyttää plussaa vasta muutaman päivän päästä. mulla on näyttäny plussaa clearbluella kun taas predictor näytti negaa. ja kannattaa testata aamupissalla vaikka sanotaan ettei oo väliä milloin. tai testaa niin et virtsaa on ollu muutama tunti rakossa ilman et olet juonu paljon.
+++plussatartuntaa+++
my_selene ja Remppa
samaa sanoisin minkäin kun muut. ihmeessä testiä tekemään muutaman päivän päästä, voihan se olla että on tärpännyt! plussaonnea sulle..:)
itsellä on ollut osaa samoista oireista.. nyt on tullut jatkuvan palelemisen lisäksi hetkittäisiä " kuumia aaltoja" ..:(
kaksi negaa olen testannut, mutta siltikään ei menkkoja näy ei kuulu..
yhet jääneet jo välistä ja toistenkin ois jo viime vloppuna pitänyt alkaa. että tiedä sitten. kierto jo 61/28.
mutta toivotaan että sulla jo toisella kierrolla tärpää!:D (itse puolisen vuotta yrittänyt..huonolla menestyksellä:(..)
Jep. Ei tärpänny. Menkat alkoikin tänään. Harmitti niin vietävästi... Yleensä kun on niin tarkka kierto eikä tuu menkat myöhässä. Ehkä ensi kerralla sitten.
Unohdin lisätä, että näitä oireita ei koskaan aiemmin ole minulla ollut. Lisäksi on nippailuja vatsassa, sekä alavatsa on melkoisen turvonnut.