Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EDULLISIN HIUSTENLEIKKAUS LAPSILLE?

12.01.2006 |

Minulla kolme alle kouluikäistä lasta. Mihin kannattaa viedä lapset hiustenleikkuuseen? Mikä olisi edullisin parturi, kun itse en uskalla leikata lasteni hiuksia, eikä löydy sellaisia saksiakaan...

Tiedän, että jotkut leikkipuistot järjestävät lapsille ilmaisia hiustenleikkaus päiviä (oppilaat käyvät leikkaamassa).

Vinkkejä kaivataan pikaisesti...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin useimmat parturi-kampaamot ottaa lasten hiusten leikkuusta 8-10 ¿, enkä pidä sitä yhtään pahana. Ei kyllä olla pääkaupunkiseudulta..

Vierailija
2/4 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hinna maksaisin minäkin mielelläni, mutta kun täällä lasten hiusten leikkuusta otetaan 22,-.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta miellä on ammattiopiston parturi-kampaajalinja, jossa leikataan todella edullisesti. Katoin jus hintoja ja alle 7-vuotiaan lapsen hiustenleikkaus oli 2-7 ¿. Riippuen leikkaako 1,2 vai 3-luokkalainen.Kun kerran olette siellä suurkaupungissa varmaan teiltäkin löytyy tällaisi opiskelijatöitä. Soittele koululle tai kato netistä lisäinfoa.

Vierailija
4/4 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan pohjois-helsingistä ja täällä ainakin lasten hiustenleikkaus noissa lähipartureissa maksaa 8-14 euroa (kun mies vie maksaa vähemmän kun jos mä vien pojan?:)). Mutta siis kannattaa soitella ja kysellä hintoja, ne meinaan vaihtee täällä hurjasti. Mutta riippuen missä päin asutte niin esim junaradan varresta löytyy varmasti partureita jolloin pääsette paljon halvemmalla.