Inhoatteko muutkin NAISIA?
Suurin osa naisista on jotenkin vastenmielisiä. On selän takana puukottajia, juoruilevia, valittavia, epäluotettavia, ailahtalevaisia, laiskoja, itsekkäitä, mäkättäviä, epäsiistejä, haisevia, mukavuudenhaluisia, typeriä, sivistymättömiä, ilkeitä, kateellisia, vilpillisiä, liioittelevia.... naisia maailma täynnä.
Yleensä kun johonkin tutustuu, hän vaikuttaa ensin ihan mukavalta ja kiinnostavalta, mutta heti kun paremmin tutustuu, alakavat ikävät piirteet näkyä ja pyrkiä pintaan. Eivät kaikki miehetkään mitään helmiä ole, mutta suurempi todennäköisyys on löytää miesten joukosta luotettavaa ja reilua seuraa kuin naisten, jotka harvoin ovat sydämestään asti ystävällisiä toisilleen.
Miehetkin ovat hyvin usein tätä mieltä. Useampi mies on todennut, että sietää naisia vain seksin takia, muuta miellyttävää heissä ei ole kaikkinen hormoniheilahteluineen ja ailahtelevaisuuksineen.
Myönnän suoraan, että naiset inhottavat minua suurimmaksi osakseen. Onneksi tunnen muutaman aidosti mukavan naisenkin, mutta suurin osa on varsin epämiellyttäviä olentoja.
Kommentit (12)
Kannattaisi oikeasti harkita ammattiapua, jotta pääsisit noista tunteista. Sillä ne ovat ihan vaan sun tunteitasi, eivät todellisuutta.
olen huomannut jotain,minkä sinäkin olet havainnut. On liikaa kateutta,ei uskalleta aukaista suuta nenän edessä,vaan juoruillaan selän takana, kuitenkin tietäen,että asia menee ennemmin tai myöhemmin asianomaisen korviin. Reilu meininki,se mitä et kehtaa sanoa päin naamaa,älä sano ollenkaan,on mun mielipide. Katkeria, valittajia,kun ei jaksa ja on niin rankkaa ja plää,plää,plää. Jotku valittaa,niinpienistä asioista. Kärjistettynä katastrofi tulee suunnillee siitä,ku ei saanu just oikeaa puseroa kaupasta,eikä tiedetä oikeist ongelmista mitä...... joo näin on.En vihaa naisia,mut asenteet on metässä.
ku joku sanoo mielipiteensä,eikä ole samaa mieltä...BUAHAHAHAHAHAHAHA
vaan jaksaa niitä kuunnella. Naiset ei yleensä osaa kuunnella eikä kysyä juuri niitä kysymyksiä jolla miehestä kaivetaan ne todelliset mielipiteet ulos. Miehet ja naiset ei todellakaan kauheasti poikkea toisistaan.
Mutta työtä en enää koskaan halua tehdä naisvaltaisella alalla - hirveää kuppikuntaisuutta, juoruilua ja kyräilyä!
Samanlaista selkäänpuukotusta ja nipotusta löytyy sieltäpäin myös. Mä olen aina ihmetellyt näitä " sovinistinaisia" , hengataan jätkien kanssa, haukutaan suureen ääneen muita naisia ja kuvitellaan, että miehet ajattelevat samoin. Tosiasiassa nekin miehet rakastuvat ja perustavat perheitä naisten kanssa. Jos tämä jätkänainen sattuu kuulemaan mieskaverinsa valittavan vaimostaan, avioliitto on tietenkin läpeensä onneton ja vaimo kamala ihminen. Eikä hän tajua, että kaikissa suhteissa on hyvät ja huonot puolensa, ja jokaisessa riidassa kaksi osapuolta. Kaikki jätkänaisen epäonnistuneet ystävystymisyritykset naisten kanssa ovat luonnollisesti niiden toisten naisten syytä, eivät hänen itsensä.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia tulla toimeen niin miesten kuin naistenkin kanssa. Molempiin ryhmiin mahtuu jos jonkinlaista idioottia, mutta myös ihania ihmisiä. On ihan itsestä kiinni, haluaako elää rakentavassa vai tuhoavassa ilmapiirissä. :)
Miehillä on ihan samanlaisia elkeitä, mutta enemmän pinnan alla piilossa.....jutteleppa ap kunnolla aiheesta miesten kanssa niin huomaat....
Varsinkin työelämässä naisvaltaisella alalla työskennellessäni olen huomannut näitä naisten inhottavia piirteitä:kateutta,selkäänpuukottamista,juoruilua,möksöttämistä,asioiden kiertelemistä,itsensä korottamista ja toisten mollaamista,suoranaista piruilua.Paljon mielelläni työskentelisin miesvaltaisella alalla miesten kanssa.Miehet ovat monessa suhteessa paljon rennompia ja helpompia ihmisiä.En nyt kyllä kärjistäisi että inhoan kaikkia naisia,koska naisissa on poikkeuksia ja tiedän paljon mukavia naistyökavereita ja tuttuja.
Tällä hetkellä paras ystäväni on kylläkin mies,oma mieheni.
Miehistä taas samanlaisia ovat sivistymättömät hyypiöt. Älykkäät ja sivistyneet miehet ovat mukavaa seuraa.
t. nainen
minulla on lukuisia hyviä ystäviä naisissa ja ihana tytär ja mukava sisko. Olen oppinut arvostamaan naisia enemmän vuosien myötä. Nuorempana pidin heitä enemmän kilpailijoina.
Ystäväpariskunnistamme pidän joskus enemmän jommasta kummasta puolisosta, sukupuolella ei ole väliä vaan luonteella ja kemialla.
Hyvää ja pahaa löytyy kummastakin sukupuolesta, olemmehan ihmisiä!
Oletko koskaan harkinnut terapiaa ?