Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUTKET VAI KITARISAT VAI MOLEMMAT SAMALLA KERTAA?

11.01.2006 |

KERTOKAAHAN KOKEMUKSIANNE KORVATULEHDUSKIERTEEN KATKAISUSSA: ONKO JOMPI KUMPI TOIMENPIDE PELKÄSTÄÄN KATKAISSUT KIERTEEN KOKONAAN? ELI VOISIKO PELKKÄ KITARISOJEN POISTO AUTTAA??? IKÄÄ 1V 2KK..., KUINKA NUORILTA ON KITARISAT POISTETTU?? ONKO OLLUT KIPEITÄ POISTON JÄLKEEN?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitarisat siis leikattiin pojalta syyskuussa pojan ollessa 1.6v. Putkia ei laitettu,koska korvakäytävät kuulemma siistit. Meillä sairasteltiin siis lokakuusta 2004 toukokuuhun 2005 oikeastaan jatkuvasti. Kuuria kuurin perään... Toivottavasti tämä talvi olisi helpompi!

Vierailija
2/4 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina unohtuu viestistä jotain... eli ei ollut yhtään kipeä leikkauksen jälkeen. Hetken siinä nukkui ja kun nukutus alkoi häviämään,rupesi heti leikkimään niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Tietysti piti vahtia aluksi,ettei telo itseään. Sairaalassa söi kunnon satsin heti kun ruokaa tuotiin. Eli kaikin puolin positiivinen kokemus vaikka minä sitä niin jännitin pojan puolesta=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nimittäin kolmannen putkituksen yhteydessä vasta poistettiin kitarisat siihen näyttää rauhoittuvan nuo korvahommat! Nyt oltu terveenä n.4kk. lapsi 1v 4kk samoin kävi vanhemmallakin..

Vierailija
4/4 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikattiin 1,5 vuotiaalta kitarisat yhden syksyn korvatulehduskierteen takia. Halusin itse olla laittamatta putkia samalla kertaa. Nyt poika on 5,5 vuotta ja 1 korvatulehdus on sen jälkeen ollut, poskiontelotulehduksia hieman enemmän. Itse koin sen " hätävarjelun lioitteluna" jos olisin molemmat toimenpiteet tehty. Meillä tepsi tämä!