Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan nukkuminen omassa huoneessa vs perhepeti

Vierailija
11.01.2006 |

Meidän tyttö nyt 5kk ja nukkuu omassa huoneessa läpi yön, joka on minusta erittäin hieno asia. On nukkunut 3kk asti niin.

Sitä ennen nukkui omassa sängyssä meidän sängyn vieressä, josta oli helppo yöllä imetykset hoitaa, vaan kun lopetti yöllä syömisen niin siirrettiin omaan huoneeseen jossa nukkuu huomattavasti paremmin kun ei herää meidän kääntyilyihin/yskimiseen/miehen kuorsaamiseen.

Nyt kun ihmiset kysyy öistä, ja kerron kuinka mukavasti meillä menee, saan osakseni ihmetteleviä ja " huono ja kylmä äiti" -katseita, kuinka saatan laittaa noin pienen jo ominenn nukkumaan.

Siis mitäh?? Onko perhepeti ja kaikkien kannalata huonommat yö-unet parempi?? Siis lapsihan nimenomaan nukkuu paremmin näin, kun on hiljaisempaa, puhumattakaan siitä että meille jää pariskuntana enemmän " tilaa" harrastaa esimerkiksi seksiä. Onnelliset vanhemmat, onnellinen vauva.

Ymmärrän perhepedin jos lapsi nukkuu niin paremmin, eli muukin perhe saa silloin riittävästi unta, mutta ei minusta meidän ratkaisua tarvitse yhtään kummeksua, kun ollaan kaikki siihen enmmän kuin tyytyväisiä. Minulle on siis tullut olo että " väkisin" pitäisi lapsi meidän kanssa samassa tilassa nukuttaa, etten saisi tätä ikävää leimaa otsaani.

Eli kysynkin nyt teiltä vannoutuneet perhepetiläiset, jos asuisitte meillä ottaisitteko lapsen viekkuun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopii meille.

Et kai tosissas antais vauvaa meille perhepetiin jos tultaisiin teille yöksi ;-))

Mä en ainakaan jaks tollasissa asioissa välittää muiden mielipiteistä yhtään.

Vierailija
2/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tämäkin 4,5 kuinen, hänellä ei ole edes omaa sänkyä. Mutta ihan siitä syystä, että en itse jaksa roikkua puolta yötä pinnasängyssä. Me nukumme näin parhaiten, eikö se ole se tärkein juttu?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se sopi kaikille hyvin. Kun lopetti yösyönnit ollessaan n.6kk siirtyi omaan huoneeseen että kaikki nukkuisimme hyvin herättelemättä toisiamme.

Vierailija
4/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttamassa järjestelyjä, niinkuin sanottu, tämä käy meille.

Haluasin vaan kuullu niiden ihmisten perusteluja asioiden toisin tekemiseen jotka ovat tällaista vastaan, vai eikö täällä ole yhtään sellaista joka pyörittelee silmämuniaan? Missä ovat he jotka livenä eivät edes kuuntele asioiden laitaa vaan aloittavat tuhahtelunsa kuultuaan sanat " oma sänky" ja " oma huone" ??

Vierailija
5/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi herää. Sopii meille mutta ei ehkä muille. Mulle sopii muuten oikein hyvin sinun järjestelysi, ei tästä kannata alkaa riitelemään. Jokainen taaplaa tyylillään ;)

Vierailija
6/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset nukkuneet 2 viikon ikäisestä omassa huoneessa, tosin huone ollut meidän huoneen välittömässä yhteydessä.

Ovat olleet nk. hyviä nukkujia eli vauvana herääneet pari kertaa yössä syömään, mutta muuten sen jälkeen yöunet ovat olleet yhtenäisiä. Eivät ole yöllä kaivanneet lohduketta tai seuraa enkä ole itse joutunut öisin sängystä nousemaan heitä rauhoittelemaan.

Meillä tämä on toiminut hyvin. Lapset nukkuvat nyt hieman isompinakin omissa huoneissaan ja ovat siihen tottuneet. Eivät ole ikinä nukkuneet meidän vieressä. Eivät ole sinne halunneet enkä olisi heitä sinne ottanut. Inhoan nukkua kiinni jossakin toisessa ihmisessä, raivostun yöllä jos joku tönii tai nyhjää vieressä. Siksi hyvä näin!

Vierailija
7/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset nukkuavt vieressä. Itse olemme tehneet niin jo silloin, kun sitä pidettiin ehdottoman paheksuttavana, joten mulle on yksi lysti mitä muut siitä ajattelevat. Meillä ei nukuta perhepedissä minkään aatteen vuoksi, vaan mukavuudenhalusta.

Vierailija
8/8 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perhepetiläiset ovat järjestäneet mahdollisuuden seksiin?

Vai eikö sitä vaan harrasteta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä