Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3d/4d ultraterveisiä, voi kiesus, mikä jännitysnäytelmä

11.01.2006 |

Käytiin vielä sitten ylimääräisessä 3d/4d ultrassa ja täytyy sanoa, että ei ihan mennyt niin kuin olin ajatellut. Vauvalla oli kaikki ok, mikä tietenkin tärkeintä, todettiin samat asiat kuin 4 vk takaisessa rakenneultrassa, mutta paljon mitään lisää ei saatu.

Kuvasi pääasiassa 2d:llä ja yritti saada hyviä kolmiuloitteisia kuvia. No, jostakin syystä niitä ei oikeen saatu. Lääkäri sanoi, että keskiverrosti huonompia, vaikka olosuhteiden piti olla ihan ok eli vesimäärä jne. Toinen yllätys oli se, että eihän se kolmiulotteisuus selventänyt sukupuolta ollenkaan! Katsoin varmaan puol tuntia 2d:llä ja pähkäili sukupuolta. Sen takia osittain mentiinkin tähän ylimääräiseen, kun jäi rakenneultrassa täysin epäselväksi.

No, ensimmäisen kerran kun sai jotakin osumaa alapäästä, veikkasi tyttöä, näytti aivan tytön häpyhuulilta, ylemmäs ei nähty (siinä, missä pippeli olisi), koska jalat olivat edessä. Lisäksi napanuora jalkojen välissä. Sitten kuvasi sivusta ja " häpyhuulet" näyttivät niin matalilta, että enemmäkin tytöltä näytti. Sitten yhtäkkiä yhdestä kulmasta kohouma näyttikin niin pullealta, että lääkäri naurahti, että tämän mukaan olisi kyllä poika ja pitää varmaan vaihtaa veikkausta. Näytti aivan kivespusseilta. Sitten katsoi taas edestä ja aivan selvät häpyhuulet, eikä pippelistä tietoakaan. Seuraavaksi katsoi taas sivusta ja pähkäili, löysi taas kulman, jossa kohouma oli niin iso, että pojaksi veikkasi. Näyttikin pusseilta. Sitten otti vielä kuvan, josta itse en saa mitään selvää ja oli näkevinään siinä myös pippelin. Sitä kuvaa olen täällä yrittänyt tavata itselleni kotonakin, näyttää pippeliltä, mutta jos olen vauvan asennon tajunnut oikein, pippeli olisi enemmänkin nivusissa kuin keskellä. Lopputulos oli poikaan päätyminen parin selvän häpyhuuliveikkauksen jälkeen. Poikaan siis varaudutaan, mutta eipä jäänyt niin satavarma olo, että lähtisin ostamaan tai kutomaan mitään sukupuolisidonnaista väriä. Kestovaippoihin olin ajatellut ommella lisätäytteitä sukupuolen mukaan, mutta täytynee ommella vain tavallisia. Esikoispojan vaatteet taidan kaikki ottaa esiin ja pestä.

Onneksi saatiin pari lääketieteellistä juttua katottua myös, joiden vuoksi ei näillä näkymin tarvitsisi polille enää mennä, joten osalle asioita saatiin selvyys. Lisäksi painoarvio oli 700g ja lähes kaikilta mitoiltaa ikästään suurempi. Neuvolantäti antoi jostakin omasta halustaan meillä hieman myöhemmän la:n ja näiden ultrien mukaan se ei ihan pidä paikkaansa. Ei ole monesta päivästä kiinni, mutta loppupeleissä yliaiakisena odotellessa, kyllä sillä on väliä.

Kolmiuloitteisuus oli kyllä tapauksessamme aika turha, kun ei nähty kuin jonkin verran jalkoja ja kasvoista epäselvästi osa. Näin jälkiviisaana olis voinut jättää siihen kaksiuloitteiseen, mikä olis laskenut hintaakin puolella. No, mistä sitä etukäteen tiesi.

Touhis 24+4

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, ikävä kuulla että teillä noin huono kokemus. missä oikein kävitte, ei hyvältä vaikuta...

ainahan niitä hyviä kuvia ja kuvakulmia ei saa, juuri sikiön asennosta riippuen:(

ja kyllä tietääkseni aina sukupuoli katsotaan sillä 2D-ultralla, eikä pelkästään 3-tai 4D:lla ja varsinkaan ulkoisten merkkien perusteella.

meillä Bruno tarkasti selitti ihan anatomisesti, miksi päätyi poikaan ja kyllä se alapää selvästi tytön alapääkuvista eroaakin;)

harmillista teidän kannalta, kun varmasti kaikki ovat tuon ultran ihanuutta tuulettaneet. itse olen menossa lopputarkastukseen omalle gynelle ja sen verran vainoharhainen kuitenkin, että kysyn onko samaa mieltä sukupuolesta;)

mutta ei sen Brunon kyllä pitäisi erehtyä.

hyvää odotuksenjatkoa,

sakura ja helmipöllönsä 36+5

Vierailija
2/4 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmemies se Bruno mahtaa olla, kun täällä kukaan ei olisi sanonut, että siltä on jäänyt sukupuoli veikkaamatta ja lisäksi kerran oli ketju, jossa kaikki totesivat kokemuksestaan, että hänen veikkaama sukupuoli oli pitänyt vielä paikkaansakin.

Näytätkö omalle gynelle kuvaa vai ultraako hän vielä?

Mulla olis tossa ihan hyvä kuva (vaikka en itse tajua) jalkojen välistä, kun joku osaisi vaan analysoida. Itse ihmettelen tossa kuvassa vaan sitä, että lääkärin osoittama kivespussi ja penis toistuvat myös toisella puolella eli muodostavat symmetrisen kuvan. Ei ne kivespussi voi irti toisistaan olla ja lisäksi kaksi penistä, jotka olisivat päistään kiinni? Enkä olen tajunnut asennon kokonaan väärin. Olis vaan niin kiva, kun olis selkeä kuva, kuten esikoisesta oli. Itsekin olin satavarma, että kivekset ja penis siinä törrötti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tässä raskaudessa mietin kovasti tuota moniulotteista ultraa. Jouduimme kuitenkin rakenneultran perusteella lisäultriin sikiöntutkimusyksikköön, ja siksi nyt tuo yksityinen jää väliin tälläkin kertaa.

Me saatiin Kätilöopiston rakenneultrasta mukaan yksi sellainen tavallinen ultrakuva, jossa näkyi vauvan jalkojen välissä (sivuprofiilikuvassa) kaksi ihan selvää symmetristä, vaaleaa, pientä palloa. Niitä sitten huvittuneena arvuuteltiin sukulaistenkin kanssa, että mitähän mahtavat olla :) Kyllä tuli sellainen ajatus, että kivekset olisivat kyseessä. No, sitten myöhemmissä ultrissa kysyin lääkäriltä sukupuolta ja meille kerrottiin olevan tulossa poika :) Mulla oli jo ekassa niskaturvotusultrassa välittömästi ihan poikaolo. Kun näin ekan kuvan siinäkin ultrassa ruudulla niin heti ajattelin, että tuo on kyllä poika. Vauva oli vaan ihan pojan näköinen ;)

Tämä neljäs vauva jää ehkäpä meidän perheen viimeiseksi vauvaksi. Nyt olisi siis todennäköisesti ollut se viimeinen mahdollisuus nähdä tuo moniulotteinen ultra omasta lapsesta. Näillä viikoilla en enää kuitenkaan menisi siihen...saattaisi meillekin käydä juuri niin, että mitään sen uudempaa emme näkisi...

Vierailija
4/4 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmu kurja juttu, koska se maksaa niin paljon, että sitä haluaisi rahoilleen vastinetta!

en eilen edes muistanu kysyä omalsta gyneltä, mutta olen kyllä aika luottavainen tuon tiedon suhteen, sillä erään kollegan kanssa tyttökuvia vertailtiin ja kyllä niissä selkeät erot oli pojan ja tytön alapään välillä;)

mistäköhän voisit kysyä varmaa mielipidettä?

entäpä oma gynesi tai neuvolalääkäri, jos menet.kyllä heidän luulisi varsinkin loppuvaiheessa pystyvän sanomaan kumpi tulossa.

niissä 3-d kuvissakin poikien kasvojenpiirteetkin jotenkin karskimmat.

hyvää loppuodotusta ja toivottavasti teidän salaisuus selviää!

ja tosiaan, Bruno Cacciatore on sellainen ultra-guru täällä Hesassa, joka ei ole vissiin ikinä väärää tulosta antanut;)

sakura ja helmis 36+6