Mitä mieltä olette Pupu Tupunasta?
Itse rakastin Pupu Tupunan 1-3 osia aivan määrättömästi lapsena. Niitä piti lukea joka päivä moneen kertaan.
Kaivoin vanhat lastenkirjani esille aikomuksena lukea Tupunoita lapselleni. Järkytyin, nehän on ihan kaameita! Piirustukset on hirveitä, kieli surkeaa ja Tupuna itse ärsyttävä!
Nyt emmin, pitäisikö minun kuitenkin lukea noita lapselleni ja antaa mahdollisuus tykästyä niihin kuten itse aikoinani, vai haudata moiset läpyskät jonnekin vintin nurkkaan?
Kommentit (30)
Lapsena tykkäsin kultaisella 1970-luvulla. M50
Minä tykkäsin Pupu Tupunasta, Miinasta ja Manusta ja Babarista. Traumoja on jäänyt vaan Mikko Mallikkaasta ja Barbapapoista.
Pikkuisen kirjalliseen yleissivistykseen 😀 kuuluu Pupu Tupuna! Vauveli kyllä osoittaa, jos olisi niin, että se/hän ei ole hänen makuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena tykkäsin kultaisella 1970-luvulla. M50
Oletko sinä minä?
M vm 1974
Katti Matikainen oli kyllä aikanamu telkkarissa Vieläkin jöpöttää
Vierailija kirjoitti:
Mut ollaan me niitä luettu meidän 3v pojalle. Samoin luetaan Miina ja Manu kirjoja, vaikka ne minusta ovat vähän hömppiä, mutta lapsi tykkää. Eikös se ole kuitenkin se pääasia, että lapsi tykkää niistä saduista? Ei vanhempien niistä tarvitse nauttia ;D
Tämä
Aijon lukea Peppin tarinoita isästään neeegerikuninkaana
Miksi jäniksen pitää esittää Disneyn ankkahahmoa? Ja vielä hiton huonosti, kun ei ole yhtään näköinen!
Pidin kovasti