Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuinka kauan akti kestää?

Vierailija
10.01.2006 |

Vastasiko m/n?

Ikä?

meillä n. 3 min, m26

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3-30 min.

N21 (+M31)

Vierailija
2/17 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies käytti mielialalääkkeitä, saattoi kestää jopa 2 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viivytellään laukeamista vaihtelemalla osapuolia. Välillä minä saan hyvää ja sitten mieheni. Nainen keskimäärin tarvitsee noin 20 minuuttia lauetakseen.

Oletteko te sitä ottaneet huomioon..?

Vierailija
4/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 28 ja 27v. Tämä tarina on tosi kuin vesi.

Vierailija
5/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta tunnista tuntiin. Riippuu vähän seksitiheydestä eli mitä useammin, sitä pidempään maltaa leikitellä. Minä voisin antaa vaimolle suuseksiä pidempäänkin, mut selkäänkin on kiivettävä ; )

Vierailija
6/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ap tarkoitti itse aktia, yhdyntää. Ei esileikkejä ja välileikkejä.

Vierailija
7/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-50 min. Niin kauan kuin haluan sen kestävän. Yleensä haluaisin sen kestävän vähintään 30 min, mutta tyttö (=vaimo) alkaa puutumaan jo vartin jälkeen, mikä johtunee yhdyntää edeltäästä suullisesta touhuilusta, joka päättyy aina hänen meheään orgasmiinsa ja jota ilman harvoin yhdyntään menemme. Joskus tosin, kun kiima on erityis kova, ei yhdynnän kestoa voi, eikä halua jatkaa. Korvissa vain humisee ja silmissä sumenee...

Vierailija
8/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5-20minuuttiin...riippuu kauanko edellisestä kerrasta on..jne..

Vierailija
9/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä pikasessioitakin on! tähän ei siis ole laskettu esileikkejä yms.

n24

Vierailija
10/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1min - 30min

riippuen kuinka kauan esileikkejä on tullut leikittyä

-mici-

Vierailija
11/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin itse aktia, en siis esileikkeineen.

Meillä tuo aika vaihtelee 2-15 min välillä, mut rehellisesti sanottava keskiarvon olevan lähellä 3:a :( Meillä se tuntuu vaivaavan enemmän minua kuin vaimoani.. Kuitenkin 9 kertaa 10:stä vaimoni saa myös aktissa. Lisäksi esileikin aikana useita kertoja.

Vierailija
12/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin itse aktia, en siis esileikkeineen.

Meillä tuo aika vaihtelee 2-15 min välillä, mut rehellisesti sanottava keskiarvon olevan lähellä 3:a :( Meillä se tuntuu vaivaavan enemmän minua kuin vaimoani.. Kuitenkin 9 kertaa 10:stä vaimoni saa myös aktissa. Lisäksi esileikin aikana useita kertoja.

Vierailija
13/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kannattaa hakea seksikaupasta (tai tilata netistä) sellainen rengas, joka ujutetaan peniksen juureen. Sekin auttanee jo jonkin verran.

Meillä ongelmana on se, että akti on liian pitkä. Itse olen siitä kysellyt täälläkin toisinaan. Tuntuu että vaikka mitä tekisi, ei lopputulos muutu. Itse en ole niin hyvässä fyysisessä kunnossa kuin mieheni. (lue: mieheni on himourheilija) Tämän takia en yksinkertaisesti tuntia pidempää AKTIA millään jaksaisi. Miehen takia sinnittelen silti. Mutta sitten täytyykin saada parin päivän hengähdystauko, mikä sekään ei ole kovin kivaa :(

Meillä esileikit kestää ehkä jotain 15-30 minuuttia. Aktissa vaihdellaan asentoja paljon ja kokeillaan lähes aina jotain uutta. Se on ihanaa, mutta suoraan sanoen puolessa tunnissakin ehtisi kokeilla jo useampaakin asentoa. Mies vaan ei laukea kovin herkästi :(

6

Vierailija
14/17 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko te oikeesti kellosta?! ;-)

Meilläkin oli joskus niin, että mun mielestä kesti liian kauan. Nyt ei tunnu riittävän enää mikään. Mutta mies ei pysty kyllä tuntikaupalla pidättämään. Ei vaan pysty. Ja jos liian kauan pidättää, niin sitten heikentää/estää jo miehen orgasmin.

OLiskohan meillä kesto 5-30 min.? Yritän ens kerran muistaa katsoa kellosta...

Vierailija
15/17 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus riippuu tilanteesta.

Pitemmässä puutuu paikat ja lapsetkin herää.

25/26

Vierailija
16/17 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti laukeaa kahden, kolmen työnnön jälkeen. Jos jostain syystä akti jatkuu kauemmin, tulee mies jotenkin yliherkäksi, eikä siedä yhtään kosketusta ja siihen loppuu se ilo:(

Salainen haaveeni on, että mua pantaisiin pitkään ja hartaasti. Edellisistä suhteista tiedän, että tarvin n. 10 minuuttia esileikin päälle naintia lauetakseni, mutta siihen ei olla koskaan päästy miehen kanssa yhteisen reilun 7 vuoden aikana.

N29 ja M36

Vierailija
17/17 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taisin laueta alle minuutissa. :/

Rakkaudella Masa