***♥PuOLuKaT tiistaihin♥***
Avaan meille jo uuden pinon, kun kerran hereillä vielä ollaan. Kopsaan tuon häälinkin tännekin, että varmasti kaikki häähöpsöt sen näkevät ;)
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/haat/
Kommentit (51)
[color=dodgerblue]Voi GOLDA!!! paljon voimahaleja sulle sinne. puhu meille puolukoille vaan, niin me lohdutellaan *halaa* koita nyt vaan levätä ja ajatella
Merineito: pakko kai mmeidän on jaksaa tätä opiskelua, olen vaan niin kurkkua myöten täynnä, kun en luonnollisestikaan muista opiskelematonta aikaa¿mutta joka hetki vie lähemmäs valmistumista ja sitä kautta vauvaa, eikö :)
ja voi kamala, nyt vasta huomasin, mitä olen unohtanut, uskomatonta, eli mun isossa postikasassa on kaksi postinjakajan jättämmää lappua paketista, joka ei mahtunut luukusta, voi miksi en käynyt tänään postissa hakemassa sitä, se on tietysti se vauvan toppapuku.... huomenna sitten.
hyvää yötä
ilona[/color]
Siis jos tilaa LEIMASIMEN niin sisältääkö se pelkän kuvion, ei mustetyynyä..? Pölijää hommaa vaikka toisaalta nykyajan rahastusmaailmassa ei mikään ihme!
GOLDALLE jaksuja
Alotin muuten jääkarhumyssyn uuestaan ei siitä purkamisesta tullu mitään kun se on sellasta pörrölankaa
Ja vauvalehti tuli tänään ja sen mukana oli " saamme vauvan" -lehtinen. Oliko muilla? Vai tuliko tämä meille vaan vähän niinku vinkkiä?! ;o) Plussaa ootellessa...
Nyt ei jouva enempää... ÖITÄ!
Enskoista kopsasin linkin miesten toilailuihin synnytyksessä... Hauskaa luettavaa :-D
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm. asp?m=429431&p=&mpage=1&tmode=1&smode=1&key=&language=
Ja se Moda oli muutes mullakin 4¿ näköjään. Olikin isolla 50% alennusmerkintä (eikä hinta viis euroo)...
Kopioikaa tuo linkki ja poistakaa se välilyönti niin pitäisi viedä perille...
leimasintyyny ja haluaisit ehdottomasti punaisen joutuisit joka tapauksessa ostamaan erikseen sen punaisen leimasintyynyn...
merineito
GOLDALLE iso halaus, voi kun harmittaa niin paljon puolestasi:( Parisuhdekiemurat osaavat sitten olla hankalia ja niistä tulee niin kovin paha mieli. Toivon koko sydämestäni, että ennen pitkää nouset taas jaloillesi, joko yksin tai miehesi kanssa. VOIMIA!!!
TIITIKÄLLE onnea, ihana uutinen tuo tuplailun aloittaminen:) Niin se kai usein on, että hiljaa hyvä tulee, vauvakuumeessakin. Niin moni mies todella ahdistuu painostuksesta ja lyö liinat kiinni, jos ei muuta niin ihan periaatteesta. (Taitavat oikeasti pelätä aika paljon...) Eli hyvä kun jaksoit olla suu supussa, nyt se tuotti hedelmän! Toivottavasti tuottaa myös toisenlaisen hedelmän mahdollisimman pian:)))
LAURA, jotenkin kuulosti niin tutulta tuo " ihan sama" ;) Teidän tilanteessa kyse on vielä niinkin isosta jutusta kuin jatkaako suhdetta vaiko ei ja silloin ihan sama on kyllä jokseenkin epäreilu vastaus. Mutta ehkä toistaiseksi voit ymmärtää sen Kyllä-vastauksena...
Kylläpäs GALTSUA oli hellitty mahtavalla kylvyllä, kuulosti IHANALTA!
Oma napa: ei mitään uutta auringon alla, kp 6/28. Menkat loppumaisillaan ja uusi yrityskierros pitäisi pistää piakkoin alulleen. Vai pitäisikö ennemmin sanoa että panna;) Ei kuitenkaan vielä tänään, nyt väsyttää ihan niin paljon. Hyvät yöt kaikille tasapuolisesti.
-Lillis-
ps. Nyt kun pääsen koneelle vasta illalla, niin menee tosi kauan aikaa, että saa koko pinon luettua läpi. Kaikkea haluamaani en mitenkään ehdi/pysty kommentoimaan, harmi.
mullakin on kp 6 ;o) Eli piinaillaan taas yhessä!! Sä et tainut kuitenkaan tikutella, vai? Mä alan tikutteleen to! Varmuuden vuoksi, kun kierto on heitellyt vähän. Miten oot töissä jaksanut? Mäkään en oikein ehtinyt perehtyä kaikkiin juttuihin kun puolukat on ollut super-aktiivisia viime päivinä :)
Goldalle voimia! Vaikka tällä hetkellä sua ei varmaan mikään piristä, koeta kuitenkin jaksaa, ystävä lohduttaa ja me ollaan aina valmiita kuuntelemaan!
Unohdin muuten ihan kokonaan kertoa et mulle tuli eilen se vauva-lehden tilaajalahja eli: kantoliina :O) Olen niin tyytyväinen ja onnellinen! Koetin jo nuken kanssa niitä eri juttuja, siinä oli erilaisia sidontaohjeita. HANNELE taitaa saada sellaisen kans kohta vai mitä?
Pikkupiru: minkälaista liikuntaa harrastat? Siis kiinnostaa tuo jumppa. Mä aloitin viime viikolla salsakurssin(sunnuntaisin) ja huomenna käyn kokeilemassa jotain uutta joogaa (sisältää siis voimaharjoittelua sen lisäksi) On niin paljon erilaisia jumppia ettei osaa valitakaan niistä mitään..
Hannele: mukavalta kuulosti kävely miehen kanssa! Miten ihmeessä saitkaan hänet pitämään kädestä kiinni??
Mua oikein hävettää se et oon niin onnellinen nyt, kun monella menee huonosti! Hillitänkö vähän itteäni? En halua sentään aiheuttaa mielipahaa..
Eli laittele tietoa jos haluat kimppatilaukseen Sinellistä.
Mullä on yksi sydänkuvion mutta en oo varma onkse se kuitenkaan niin ihana, että haluaisin sitä käyttää. Sain just tänään päähäni että haluaisin ruusukuvion...
Lupaan, etten huomenna häiriköi pinossa näin paljon askartelu jutuilla. Ja itseasiassa en tiedä ehdinkö juuri huomenna palstailemaankaan kun mulla on hampilääkäri huomenna: hampaan paikkaus ja sitten vielä hammaskivenpoisto hammashuoltajalla. Auts!
JA iltasella vielä kokousta. Jonne ei yhtään kiinnostais mennä. :(
JJ: Kookospiirakan ohje jakoon! *vaatii*
Neitinokkonen: tuosta huonosta olosta en osaa sanoa, oikein mitään valitettavasti. :/
Hannelelle: [b] ehkäisylaastareista[/b] sun elimistö ei varmaan kestänyt kun kerralla elimistöön tuli isompi annos niitä hormoneja. Siitä varmaankin noi oireet.
Galtsu: Ihanan yllätyksen miehesi oli järjestänyt. :)
Ja siinähän se ongelma on, äiti ei koe olevansa lääkärin tarpeessa. JA koska ei ole vaaraksi itselleen tai toisille ei pakkohoidon kriteerit täyty.
Piinathuda: Hus tänne keskustelemaan kaiken maailmanasioista jotta aika kuluu nopsempaa! *käskee*
mikä sulla on normaalikierto paljonko on piinapäiviä jäljellä?
Sonnai: Toivottavasti pääset sinne koulutukseen!
Ilonalle: Hus huomenna pikaisesti hakemaan pakettia!!!
Oliskohan se nyt tässä?!?
Nyt on pakko ottaa itteäni niskasta kiinni ja TEHDÄ se esitylista. Plääh! :(
merineito
täällä ymmärtävät.
Tässä mielenkiintoinen testi.
Testaa henkinen ikäsi: http://testit.mine.nu/TestaaMinut
Mä sain henkiseksi iäkseni 37 vuotta.
merineito
[color=8B0A50]Ollut taas niin aktiivinen pino, että en varmaankaan muista kommentoida kaikkea mitä pitäisi. :(
[b]Hansu:[/b] Kiitos, että muistutit mua pitämään kiinni hiljaisesta linjasta. :) Laitoin heti vauva- ja odotuslehden sekä vaunukuvaston yöpöydältä piiloon. Mutta eilen tilasin tosin ovulaatio- ja raskaustestejä, kun sain niin halvalla. Ja ne on tänään jo lähetettykin. Toivottavasti ne tulee niin, että nään postin ennen miestä sinä päivänä... :/ Ei voi enää vedota joulusalaisuuksiinkaan. Jos et löydä sitä Modaa halvalla, niin käyhän vilkaisemassa tarkemmin, josko ois jotain kiinnostavaa mallia, niin laitan tosiaan sähköpostiin. Aloin virkata itselleni ponchoa, oisko ollut malli 8. Ja miehelle piti alkaa kutoa uutta kaulaliinaa, kun edellinen ei miellyttänytkään. :/
Mitä tulee tuohon vauvakuumeeseen, niin oon kans ihan varma että se on naisiin sisäänrakennettu ominaisuus (niin kuin miehen mukaan naisten halu pelata Tetristäkin ;).
[b]Tiitikkä:[/b] Älyttömästi onnentoivotuksia tuplauksen alkamisesta! Ja plussasäteitä ~~~~~~~~ Mä oon kans varma, että useimpiin miehiin (niin kuin ilmeisesti omaanikin) toimii paremmin tuo hiljaisuus vauvakuumeilusta, mutta sen toteuttaminen kun ei oo niin helppoa.
[b]Merineidolle[/b] voimia äitisi tilanteen vuoksi! Ja tsemppiä hammaslääkäriin.
[b]Golda:[/b] Edelleen toivon sulle hirmuisesti voimia päästä pahimman yli. Olet ajatuksissa! *halaa* Nyt tuntuu varmasti tosi tosi tosi pahalta, mutta toivottavasti pian jo helpottaa. Toivottavasti jaksat/pystyt jatkossakin pysyä täällä meidän seurassa. Niin ja unohdin ihan pahoitella tuota kolaria, kun niin järkytyin pahemmista uutisista. Onneksi säästyit itse kolhuilta!
[b]Lauralle[/b] myös jaksuja ja kykyjä tulkita miestä!
[b]Galtsu:[/b] Ooh, miten yltiöromanttisesti miehesi teki! Oohan sille nyt kiltisti ainakin viikon verran. ;)
[b]Ilona:[/b] Kiitos kietaisupaidan ohjeesta! Vaikka saattoi mulla se ollakin jo edellisestä kerrasta tallennettuna, mutta tulipa nyt ainakin. :)
Jaa, minkähän takia mä en oo saanu uutta Vauva-lehteä? Tulee yleensä kyllä hyvissä ajoin. No Italian posti on Italian posti eli siihen ei voi luottaa... Saapa nähä tuleeko ne testitkään perille asti... Kylläpäs rupes ärsyttämään tuo ¿saamaton¿ lehti, vaikka muilla paljon suurempia murheita.[/color]
Näin pikasesti kuulumisia, oma kone temppuilee, joten en oo päässy koneelle enkä varmaan vähän aikaan pääsekkään... Pikaisesti kuitenkin kävin lukemassa...
Goldalle hirveen paljon voimia!!! Yritä jaksaa, vaikka nyt varmasti on tosi raskasta. Erot on aina tosi inhottavia, mutta pakko on uskoa, että niillä on oma tarkoituksensa ja että ne tekee tilaa jollekin paremmalle... Vaikka pahan olon keskellä sitä on varmasti hurjan vaikee uskoa.
Mutta kuulkaas... Mie hakee oppisopimuskoulutukseen Helsinkiin eli jos se pääsee, miun pitkäaikainen haave toteutuu ja pääsen muuttamaan lähemmäs miun perhettä!!!
Noh, paremmalla ajalla enemmän...
-S-