Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***♥PuOLuKaT tiistaihin♥***

10.01.2006 |

Avaan meille jo uuden pinon, kun kerran hereillä vielä ollaan. Kopsaan tuon häälinkin tännekin, että varmasti kaikki häähöpsöt sen näkevät ;)

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/haat/

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitikälle onnittelut tuplailun aloittamisen puolesta!

Toiseksi Goldalle ja Lauralle jaksamisia. Tiedän kuinka hankalaa on yrittää miettiä haluaako jatkaako vai ei!

Joku kertoi siitä että miestä ahdistaa toisen potema vauvakuume. Sama se on täälläkin! Tuntuu että aina saa kuulla, että vois vaihtaa puheenaihetta! Minua enemmän huolestuttaa se, että haluaako mieheni tosiaan sitoutua: mennä kihloihin tai naimisiin, lapsentekoonhan olen sen saanut käännytettyä! Ex-tyttöystävänsä kanssa seurusteli lähes 8 vuotta, kunnes tajusi ettei halua sen kanssa tulevaisuutta viettää! Kuinkahan kauan mun kanssa mietintäaika kestää? Seurustelun alussa suunniteltiin että kihloihin olis voinut mennä tuossa viime joulukuussa, nyt mies sanoo että turha odotella ennen lokakuuta! Ärsyttävää!

Ja vielä omaa napaa... Mistähän voi johtua sellainen että välillä tulee tosi ällö olo ja kylmä hiki puskee päälle? Kolmena aamuna tai aamupäivänä jo ollut sellainen etova olo. Olisko joku mahatauti? Sellaista en ole sairastanut 20 vuoteen! Vai voisiko liittyä jotenkin laastareiden lopettamiseen? Mies jo kiusoitteli, että olen raskaana, kunpa olisinkin!!!

Neitinokkonen kp12/??

Vierailija
22/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred]MERINEITO: Kiitos linkeistä. Minä *hätäisenä tunnettu* tilasin jo sieltä Sinellista aamupäivällä mm. mulperipaperia, kuultopaperia, yhen leimasimen. Toimitusmaksu oli 3,5¿. Kunhan saan ensimmäisen version tehtyä ja hääpari kutsun hyväksyy niin sitten pitää varmaan tilata nuita papereita lisää, siihen tosin menee varmaan aikaa... Toivottavasti paperit on hyviä, onhan se netistä tilaamalla eri kun ei pääse niitä hipelöimään, ei ihan tarkkaa tiiä mitä on tulossa...

Paperimaailmasta haluaisin kyllä niitä kirjekuoria, niitä talvikkeja. Tilaatko sää sellasia ihan tavallisen kokosia, mikäs se koko nyt onkaan, A4-arkki taitettuna kahteen kertaan? Mutta hääpari on Teneriffalla joten en tiiä sitä määrää vielä. Mutta karkea arvio olis varmaan 10kpl niitä 10 kirjekuoren pakkausta, ehkä enemmänkin. (on muuten isot häät tulossa...) Kerro sitten ennen ku tilaat sieltä niin voitais kyllä tilata yhessä ja jakaa sitten kustannuksia. Mulla on ihan vapaat kädet (siskoni tuntien oon niin itse päättänyt), saavat kyllä itse maksaa sitten!

Millasta se kohoväri on?

Niin kai se taitaa olla että kun menee hyvin niin menee tosi hyvin ja kun menee huonosti niin menee kerralla huonosti. Niin kuin nyt sun päälle tuntuu kaatuvan monenlaista. Jospa siitä vielä taakka kevenis. Vaikea on kun ei voi auttaa läheistä ihmistä.

NEITINOKKONEN: En osaa kommentoida mistä moiset oireet johtuu. Laastarilla tarkotit tieten e-laastaria? Miksei hormooniheittelyt vois nuin vaikuttaa. Laastareista ittellä on vaan huonoja kokemuksia. Vuosia pillereitä syöneenä aattelin ettei ainakaan pahemmaksi voi sivuoireet mennä vaan laastarin kans oli semmosta että parin päivän jälkeen kun olin laastarin laittanu niin nousi kuume ja olin kuin oksennustauissa... Pari-kolme kertaa kokeilin ja aina vaan uuestaan (ei kai voinut olla enää sattumaakaan) joten totesin ettei oo laastarit mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutamassa kierrossa samanlaisia oireita. Ehkä ei ole vielä raskaudesta kyse, kun kierto on vasta noin alussa. Siksi luulen, että oireet voivat sinullakin liittyä laastarin lopettamiseen. Minulla oireet liittyvät ovisaikaan, mikä johtuu ilmeisesti siitä, että silloin jonkun hormonin määrä nousee (luin joskus tällaisen selityksen). Ainakin on yksi oire lisää helpottamaan oviksen tunnistusta. Saattaa olla, että pahoinvointia ei ole enää myöhemmissä kierroissa, kun kaikki laastarin hormonit ovat poistuneet elimistöstä.

Kaikille kiitokset onnitteluista!

Vierailija
24/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin paljon tekemistä etten oo kerennyt koneelle yhtään.. Töissä nettikielto, joten sieltä en päässyt edes lukemaan.. Me riideltiin tässä toissa päivänä miehen kanssa, yllätys-yllätys, vauvasta. Sovittiin kyllä heti ym. Mutta kaipa se luuli et mokas taas ja eilen kun tulin kotiin niin mua odotti kynttilä-kylvetys ;o) Siis sellainen et ammeessa oli vaahtoavaa suihkugeeliä, joka on samaa sarjaa kun mun hajuvesikin. Sit koko kylppäri oli valaistu kynttilöillä ja pöntön päällä oli kulho täynnä jäitä ja samppanjapullo ja vieressä samppanjalasi jossa mansikoita ;o) Ammeen reunalla komeili ihana ruusu ;o) Sanoin vaan että " anteeksipyyntö hyväksytty" Se oli niin ihana yllätys :o) Muuten elli ennusti mulle ekan vauvan niin et pitäis tulla tässä kierrossa raskaaksi, joten toiveet on taas korkeella ja ovistestit on jo kaapissa odottelemaas loppuviikkoa ;o) -Tyhmä-minä-

Jotenkin tuntuu että tipahdin kärryiltä teijän jutuissa :o(

GOLDA: pahoittelut erosta! ((voimahaleja)) Jännä tuo miesten ajatusmaailma, toivottavasti tilanteeseen tulee ratkaisuja! Ja kauhea se kolarikin :o( Onneksi sinun ei kuitenkaan käynyt pahasti!

Kaikkee mukavaakin tarvitaan tässä arjessa, että jaksaa.. Perttu vaikutti ihan mukavalta hepulta;o) Kivaa että jatkat kirjoittelua tänne!!!

HANNELE: vielä siitä luikkarista: kun käytiin sitä omaa ostamassa niin myyjä sanoi et harvemmin ne tappaa siittiöitä Et ne jotka tappaa on just niitä " erikoisempia" , eli jos ei siinä mitään lue niin pitäis sopia ;o)

Ja kyllähän säkin vielä kuulet niitä vauva-juttuja niin et meet onnesta sekaisin! Maltat vaan odottaa. Miehesi varmaan kypsettelee ajatuksia

;o) Ja verenluovutusta en kyllä suosittelis, jospa Valtteri olis jo kyydissä!

HANNELE, LUMIINA JA THUNDERI taitavat piinailla: TÄRPPIONNEA!!

SöpöilyG: mun mies ei oo julkisen " hyväilyn" kannalla. Mutta tavatessa saan aina 3 pusua ja joskus halin. Joskus, harvemmin, saan hänen kädestä kiinni, muuten häntä ahdistaa käsi-kädessä kävely. Kotona on eri juttu, pussaillaan ja halaillaan jatkuvasti ;o) Eli aika samat kuviot ku Lumiinalla ja Hansulla :o)

Essi: tärppionnea seur kiertoon! Mulla olis nyt tavoitteena kans olla informoimatta miestäni mitenkään kauheesti. Mutta ihme ja kumma se ei kyllä nyt oo kysellyt niitten " kiellettyjen" päivien perään ;o)

En oikein osaanut kattoo mun kämeniä oikein, koska mol kämmenissä näyttää olevan kolme syvää viivaa ja kaksi hentosempaa, tiedä sitä. KM:t näkyy vissiin kans, mut mulla on sama lukumäärä viivoja.. Kauanko ootte jo muuten yrittänyt?

JJ: voi kivaa että synn.valmennus on alkanut. Olen kans käynyt sellaisessa kaverini kanssa. Oli ihan mukavaa, ja kuten Hannelekin podin kauheeta vauvakuumetta, mutten voinut silloin kaveriani jättää kun oli ihan yksin koko raskauden ym kanssa.

Sulla niitä viikkoja on kertynyt ja loppurysäys jo ihan lähellä! Onko teillä jo nimet keksittynä?

JAANICALLE Onnea uuteen työpaikkaan! (ellen oo vielä onnitellut)

MIITSU: kivaa että kaikki on vaavilla hyvin ;o) Miehesi alkaa pikkuhiljaa innostumaan raskaudesta! Odotahan sitä rakenneultraa, rupeaa vielä tunteilemaan :)

LAURA: kummallinen mies sulla, tai siis omassa en havainnut mitään vastaavaa. Kyllä asiat taitaa järjestyä, tavalla tai toisella, on niitä posiitivisiakin juttuja :) Mutta mukavaa että teillä oli mukava yö ja sulla parempi päivä ;o)

MERINEITO: ikävää tuo äitisi tilanne. Psyk.hoitoon ei kyllä pääse jos ei itse halua tai toinen vaihtoehto on pakkolähete :o( jos on itselle tai toisille esim vaarallinen. Kamalan vaikeita tilanteita joskus kun toinen ei tiedosta olevansa sairas ja omaiset huolestuu ja joutuvat toimettomina katsoa :o( Voimia sulle!

TIITIKKÄ: Onnea tuplailun johdosta!

_galtsu_

Vierailija
25/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarkoitat kokoa C6 johon mahtuu A4 paperi kahteenkertaan ristiin taitettuna tai kortti A6.

Siis normaali postikortn mentävä kuori. Eiks niin?

Talvikkia ei saa noin pienenä mutta tuolla on esimerkiksi tuollaisia

http://www.paperimaailma.fi/product_details.php?p=489

Toisaalta tuon kokoisia joita sinä katselet löytyy kyllä kirjakaupoistakin paremmin kuin tuota isompaa ainakin kun mä haen vähän parempaa kuin perushalppiskuoret.

Talvikit on C5 kokoa (isommpia) eli sellaisia joihin menee A4 kerran keskeltä vaakasuunnassa taitettuna.

[b] Kohoväri [/b] on väriä jolla saa tehtyä piirrettyä kuvioita ja se sitten jää koholleen. Näissä värit ovat kiiltäviä.

Sinooperissa on/on ollut kohovärejä jotka kohotettaan uunissa ja ne ovat mattavärisiä.Tarkoitan niitä värejä joilla on tehty niitä kivenpäällä olevia hämähäkkejä ja liskoja jne.

Viime keväänä oli niitä Pebeon kohovärejä joissa olis ollut häihin sopiviä hempeitä värejä, mutta eipä niitä enää ole tarjolla... :(

merineito

Vierailija
26/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=skyblue]Hiivatti ku väsyttää... eikä pääse ihan vielä nukkuun, ku on yks pellillinen vielä uunissa. pakko kyllä ottaa päikyt sitten!

Mullakin alko himottaan nyt nuo kortit. Pitäsköhän tekasta sitten Tuutin ristiäsikutsut ite...? Mulla ois kyllä valmiina läjä nallepuh-aiheisia kortteja, mutta oishan se hianoo ku ois itte tehdyt kortit. Pitääpä harkita. [b]Miten tuo leimasintekniikka sitten toimii[/b] Joskus oon nähny ku tehään silleen et leimataan " liimalla" ja sitten jotain kultahilettä ripotellaan ja levyllä/silitysraudalla kuumennetaan niin se hile sulaa. Tulee siis sellanen kohokuva siitä leimasta.

Jos merineito tai joku törmää hienoon kastekutsuun niin laittakaapa linkkkiä tänne päin. Mulla ei itellä kyllä oo oikeen ideaa olleskaan...

Vierailija
27/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiitikälle sylin täydeltä onnea tuplailun aloitukseen =)

JJ=jasmin: =) Oot kyllä uskomattoman tehokas ja reipas mamma =) Jaksat vielä jotain hankalia sämpylöitäkin vielä väsätä...

Laura: tuntuu kyllä toi sun miehes vähän hankalalta. sulla varmaan karmee pattitilanne kun ei siitä näköjään osaa lukea mitä hän haluaa. Mut toivotan onnea sulle, mitä sit ikinä tapahtuukaan. Ja omaa napaa anna tulla vaan, me kyllä " kuunnellaan" =)

Hitto nyt se ukko laitto viestin, ett haluutko nähdä mut ja jutella...mä haluisin... Ei hitsi ei tästä enää mitään tuu. Ei esim. mitään sellaisia tunteina ett haluisin peuhata sen kans vällyjen välissä...tai halia tai suukotella...surullista... kun en haluis sitä loukata...mut pakko ajatella itsekkäästi tälläisessä tilanteessa, eikö??

Palaan myöhemmin kun hän tai minä on lähtenyt...jonnekin =(

Goldis

Vierailija
28/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Heippa kaikille: Tänään alkoi taas koulut (tai oikeastaan jo eilen, mutta ei ollut mitään) tuntuupas taas tylsältä¿tai sitten se vaan tuntuu siltä, kun en oikein osaa tarttua mihinkään ja koko ajan väsyttää tai on pää kipeä, eikä huvita mikään¿

JJ: mä osaan kyllä leipoa pullaa ja kaiken maailman kakkuja, mutta en leipää¿miten sinä teet leivän?? Minua ainakin jännittäisi kovasti tuleva synnytys, todennäköisesti huutaisin jo kilometrin ennen sairaalaa anestesialääkärin paikalle antamaan epiduraalin tai jotain¿ :)

Tiitikälle hirmuisen paljjon onnea tuplailuun

ainiin se meikkiG: meikkaan kyllä joka päivä, ainaskin omaksi iloksi, tietysti meikeillä eroa, 1. kotimeikki, 2. koulumeikki, 3. parempi meikki 4.iltameikki....pöh... mistä merkeistä pidätte eniten, minä Lancomesta ja Cliniquesta tai Diorista... ei niitä tullutkaan vaan yksi :)

ja sitten se ohje minkä lupasin¿

AINA OIKEIN KIETAISUPAITA

tarvikkeet: 25 (50) (50g Jaeger 4 Ply Silk ¿lankaa, puikot nro 3, 60cm organzanauhaa, leveys 1cm

neuletiheys: 28 silmukkaa ja 48 kerrosta aina oikein neuletta puikoilla 3 on 10x10cm

vinkkejä: nosta kerroksen ensimmäinen silmukka neulomatta ja neulo viimeinen silmukka aina oikein. Luo silmukat puoli nuomeroa pienemmällä puikoilla reunan napakoittamiseksi.

Työohje: paita neulomaan yhtenä kappaleena takahelmasta alkaen. Luo 49 (55) 61s ja neulo 48 (54) 60krs aina oikein neuletta.

hihat: luo seuraavien 2 kerroksen alkuun 7 (11) 15 uutta silmukkaa. työssä on nyt 63 (77) 91 s. neulo sitten 28 (34) 40 krs aina oikein ¿neuletta.

pääntie: seuraava kerros: nosta 1.s neulomatta, neulo 21 (27) 33 o, päätä 19 (21) 23 s ja neulo kerros oikein loppuun

vasen etukappale: jatka neulomista kerroksella ensimmäisenä olevilla 22 (28) 34 silmukalla neuloen 8 krs aina oikein ¿neuletta; viimeisin kerros päättyy hihansuureunaan. 9.krs: Neulo oikein, kunnes jäljellä on 3silmukkaa, tee seuraavaan silmukkaan 1 s:n lisäys ja neulo lopuksi 2o. 10.krs: neulo 1 o, lisäys, neulo kerros oikein loppuun. jatka toistaen 9. ja 10. kerrosta, kunnes työssä on 44 (56) 68 silmukkaa ja viimeisin kerros päättyy hihansuureunaan. seuraava kerros: Päätä 7 (11) 15 s, neulo oikein kunnes jäljellä on 3s, tee lisäys ja neulo 2o. Jatka lisäyksiä pääntien reunassa, kunnes työssä on 49 (55) 61 s. Neulo vielä 38 (46) 54 krs ilman lisäyksiä. päätä silmukat.

oikea etukappale: Liitä lanka odottamaan jätettyjen 22 (28) 34 silmukan pääntien puoleiseen reunaan ja neulo 8krs. Viimeisin kerros päättyy pääntien reunaan. 9.krs: neulo 1o, lisäys, neulo kerros o loppuun. 10.krs: nosta 1 s neulomatta, neulo o kunnes jäljellä on 3s, tee lisäys, neulo 2 o. Jatka toistaen 9. ja 10. kerrosta, kunnes työssä on 43 (55) 67 silmukkaa ja viimeisin kerros päättyy hihansuureunaan. seuraava krs: päätä 7 (11) 15 s, neulo o kunnes jäljellä on 3 s, tee lisäys, neulo 2 o. jatka lisäyksiä pääntien reunassa kunnes työssä on 49 (55) 61 s. neulo vielä 38 (46) 54 krs ilman lisäyksiä. päätä silmukat.

viimeistely: Päättele langanpäät pujottelemalla ne kerrosten suuntaisesti. höyrytä kappale kevyesti. leikkaa nauha kahtia ja ompele puolikkaat etureunoihin, pääntien lisäysten alareunaan. ompele oikea hiha-ja sivusauma, mutta jätä vas. etukappaleeseen ommellun nauhan kohdalle pieni aukko. ompele vasen hiha- ja sivusauma.

ilona[/color]

Vierailija
29/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajotko tavata miehesi tänään? Minusta oot oikeassa siinä että pitää ajatella itsekkäästi! Uskon et säälittää, mutta pidä pää kylmänä, sun elämästä tässä on kyse! Olisi varmasti helpostus päätyä tänään johonkin ratkaisuun, vai? Tulehan kertomaan miten kävi, jos haluat. Loppujen lopuksi uskon miehesikin sitten tulevaisuudessa arvostavan rehellisyyttä ja päättäväisyyttä, siis että uskallat sanoa miltä tuntuu ja mitä haluat ja uskallat sitten tehdä kans!

Jaksamista sulle

galtsu- ei ehkä paras neuvomaan :o/

Vierailija
30/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo leimasintekniikka sitten toimii Joskus oon nähny ku tehään silleen et leimataan " liimalla" ja sitten jotain kultahilettä ripotellaan ja levyllä/silitysraudalla kuumennetaan niin se hile sulaa. Tulee siis sellanen kohokuva siitä leimasta.

[color=limegreen] Siis justiinsa noin se toimii. :)

Tarvit siis leimasimen, mustetyynyn (värittömän tai värillisen) ja koho/kimallejauhetta. Ja kuumennusvälineen.

mustetyyny voi olla ihan perusvärillinen mustetyyny (jos käyttää värillistä hilettä/jauhetta ei leimasintyynyn värillä ole väliä.

Leimasin mustetyynyyn, kuvio pahville, jauhe päälle, ylimääräiset jauheet karistetaan pois, kuviota kuumennetaan kunnes jauhe sulaa/kiinnittyy...

Osaatko sanoa, minkä tyylisistä kutsuista tykkäät? Kiiltävää yksiväristä/kaksiväristä jne. Yksinkertaista/paljon härpattimiä?

Sinooperissahan on isot kansiolliset mallikortteja, niitä voi käydä vakoilemassa ja saamassa ideoita...

merineito

Vierailija
31/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikanen pinoutuminen.. Nyt alko mun uusi elämä ja tänään raahaan taas itseni pitkästä aikaa jumpalle.. :) Vauva jutut on nyt jääny taka-alalle kun näitä koulujuttuja olen mietiskellyt.. Mut kun ne saan päätökseen niin kyl alan taas puhuun ukolle vauvasta ;)

Lumiina: Turun amk:ta jossain vaiheessa oon miettiny mut se ei oo nyt meille se paras vaihtoehto.. ja vielä kun kuulin et siel on ollu jotain käännösjuttuja.. vaikka voihan niitä olla missä vaan.. Tsemppiä sulle opiskeluihin!!

Nyt valmistautuun jumpalle..

Vierailija
32/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Tuosta [b]Modan[/b] hinnoista on nyt keskusteltu niin minäkin pistän korteni pinoon, eli meillä oli Suomalaisessa 4 egellä kyseinen läpyskä =)

Ostin tänään Suuren unikirjan, eli jos joku haluaa tietää unistaan enempi voin katella... Siel on siis aiheita joista voi unta nähä; esim

Vauva, synnyttäminen

Uuden elämän alku. Se viittaa myös keksimääsi hedelmälliseen ja toteuttamiskelpoiseen ideaan. Samoin se kuvastaa pyrkimystäsi henkiseen kasvuun ja luovien voimiesi kehittämiseen.

Eip muuta nyt.

-thunda-

Vierailija
33/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin töistä niin mies kysyi lähetäänkö kävelyllä (se ei KOSKAAN lähe kävelylle vaikka kuin pakottaisin) ja vielä käveltiin käsi käessä koko matka! =o)

Voi p... Mää en tiennyt että se leimasinjuttu on nuin hankala... Tai siis luulin vaan että on leimasintyyny ja leimasin ja sitten siitä tyynystä otetaan väriä ja painellaan kartonkiin... Onko se mun tilaamaani leimasin nyt pelkkä kuvio vaan, ilman tyynyjä ja mitään?...

Vierailija
34/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin päästää nyt aikamoisen kultakimpaleen karkuun...

ei voi olla mahollista, ett mies vois olla noin järkevä myös erotilanteessa, kyyneleitä pyyhkien kerto kuinka paljon mua rakastaa, mut ett päästää mut menemään, jos se on kerta sitä mitä haluun...

itkettää niin hirveesti, etten nää ees tuota pirun ruutua...

kun käännyin katsomaan siihen päin, niin yritti raukka vielä jotain hynyntapaista...

nyt pitää yrittää selvitä kaverin luo itkemään...

G

Vierailija
35/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]MERINEITO: Aih, no mähän siis tiesinkin miten se leimasin toimii :D Tarttuuko se jauhe ihan tavalliseen leimasinaineeseen, eli siihen siniseen millä koulussakin leimat laitetaan? Ei siis tarvi olla mitään liimaa tms? Tykkään varmaankin peruskauniista kutsuista. Ja kun on kastekutsut kyseessä, niin hempeys ei ole pahitteeksi :) Tässä meinaa ihan herkistyä kun aatteleekin oman vauvan ristiäsiä :`)

ILONALLE: Leivät teen ihan kulloisenkin ohjeen mukaan. Sämpyläjauhopussista löytyy sämpylöiden ohje esimerkiksi. Nuo ruisleivät mitä nyt tein, olivat ryisleipäainespussin kyljestä. Netistä etin myös ohjeita.

HANNELE: Ihana ukko sulla! Mun ukko ei koskaan lähe mun kanssa kävelylle :o/ On sellanen dille, että mielummin rullaluistelee tai pyöräilee munkanssa. Kävely vissiin liian hituraa hommaa sille.

Ai juu, nyrkkitäti neuvolassa kokeili myös onko Tuutin pää jo kiinnittynyt tuonne lantioon. Kuulemma vielä vähän heiluu, mutta kiinnittymään päin on :) Tuntu aika kurjalta kun sitä kokeili... meinas tulla pissa " housuun" :D

JJ + PikkuTuutti♥

Vierailija
36/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Kyllä sua nyt koetellaan oikeen urakalla... tuntuu pahalta sun puolesta ja voin vain yrittää kuvitella miltä susta tuntuu. Turha varmaan toivotella voimia ja jaksuja, koska tilanne on aika tulenarka vielä. Koitahan pitää itsesi kunnossa ja muista levähätää ja antaa itsellesi aikaa toipua. Nyt sulla ei oo kiire minnekään! kauheena haleja ja lohdutuksia täältä, elämme kaikki Puolukat mukana enemmän kun arvaatkaan! Voimia ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vierailija
37/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistinpas tässä just että mulla ISO kassillinen tavallisia leimoja jo omasta takaa! Ostin sillon ku pääsin kouluun töihin tohkeissaan leimoja, että saa sitten muksuille antaa. Jeeee, nythän mä kaivan ne esille ja katon oisko siellä sopivaa kuvaa! Siellä on kaikki aakkosetkin, eläimet, kukat, kasvit jne jne. Voi onnen päivä!

Vierailija
38/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi p... Mää en tiennyt että se leimasinjuttu on nuin hankala... Tai siis luulin vaan että on leimasintyyny ja leimasin ja sitten siitä tyynystä otetaan väriä ja painellaan kartonkiin... Onko se mun tilaamaani leimasin nyt pelkkä kuvio vaan, ilman tyynyjä ja mitään?...

[color=limegreen]Hannele, älä vielä hermostu! Siis tarvitsen sen leimasintyynyn josta saat sen värin jotta se kuvio tulee paperille/kartongille. Ja olet ilmeisesti tilannut pelkän leimasimen kuion jos et ole tilannut myös leimasintyynyä. Sellaisen siis vielä tarvitset. Jotta saat niitä kuvioita siihen paperille. Tuo kohojauhe juttu on sitten jos haluaa kohollaan olevia/kimaltavia kuvioita. [/color]

MERINEITO: Aih, no mähän siis tiesinkin miten se leimasin toimii :D Tarttuuko se jauhe ihan tavalliseen leimasinaineeseen, eli siihen siniseen millä koulussakin leimat laitetaan? Ei siis tarvi olla mitään liimaa tms?

[color=limegreen][b]JJ:[/b] Ainakin teoriassa sen pitäisi toimia lähes minkä vaan leimasintyynyn kanssa. Tärkeintä on että leimasinmusteesta saadaan kosteutta jotta se jauhe tarttuu kuvion kohdalle. Kokeilemalla tiedät toimiiko. :)

Kohojauheelle on toki olemassa oma väritön leimasintyynynsä, mutta värillisiä jauheitä käytettäessä leimasintyynyn (musteen) värillä ei ole väliä.

merineito häiriköi jälleen ;)

Vierailija
39/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivin paperi.... Keittiöön ei sitten ole menemistä hetkeen.... :(

[color=limegreen] GOLDA: ((Voimahalaus)) Toivottavasti pääsit turvallisesti sinne ystäväsi luokse, itkemään ja puhumaan. Ajan kanssa tiedät tunteesi. Minusta on kuitenkin hieno asia, että annoit miehellesi vielä tilaisuuden puhua asioista. Erot eivät ole helppoja koskaan.

Minulle kuitenkin tuli tekstistäsi kuva, että sinulla ei enää ollut sellaisia " herkkiä" tunteitä miestäsi kohtaan. Tokikaan pitkän suhteen jälkeen tunteet eivät katkea kerralla.

Ilonalle: Muakaan ei jaksaisi huvittaa tää opiskeluhomma juuri nyt... :(

Mun pitäis väsätä huomiseen aineyhdityksen kokoukseen esityslista. Eipä huvittais, vaikka viime vuotisesta se tullee varsin nopeasti copy pastella kun vaan pääsis alkuun.

Ja oikeestaan kyrsii ees mennä koko kokoukseen kun pitäis yhdistyksen sääntösotkuja setviä..... :(

laiskimus-merineito

Vierailija
40/51 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tuntuu piinaviikko tällä hetkellä tosi piinalliselta. Yksin kun olen koko päivän kotona ollut niin vaan omien ajatusten ympärillä pyörin ja kohta sekoan... =( Ja vasta kp23 menossa... Voi sitä elämästään vaikian tehä jos ei muuten olis onkelmia...

-piinathunda-