pikauusijat uuteen viikkoon
Hei taas!
Olo on yhä mitä mainioin. Hedelmäsaalaattiin on tullut himo ja piti tuossa toissa iltana lähteä ihan sen takia ajamaan kauppaan. Tyttökin oli silloin jo nukkumassa niin jätin isin kanssa kotiin.
Tämä raskaus on kyllä tosi helppo ollut tähän asti. En saa edes mitään hillittömiä itkukohtauksia niin kuin esikoista odottaessa. Kerrankin tiputin kukkaruukuun ja itkin aivan hillittömästi. :) Jopa seksiäkin tekee mieli :)
Se että maha on jo pullahtanut oli kyllä yllätys. Osasin odottaa nopeaa näkymistä kun edellisestä niin lyhyt aika, mutta että näin nopeasti!
Mitäs muuta... Niin suklaa ei maistu ollenkaan oikein etoo ajatus, ja meillä on joulun jäljiltä sitä vielä vaikka kuinka. Mitenkäs meinaatteko opettaa esikot pois tutista ennen vauvan syntymää? Olen mietiskellyt että jos parin kuukauden päästä yrittäis jättää pois sillä kun vauva tulee niin silloin tuskin onnistuu.
Kertokaahan nyt sitten muutkin kuulumisianne!
Kommentit (22)
Jopa tämä viikko onkin lähtenyt väsyneissä merkeissä käyntiin. Tekisi mieli vaan lahnata ja vötystellä ja olenkin tänään ja eilen ollut päikkäreillä yhtä aikaa pojan kanssa. Yöunet on kuiteskin sellanen katkeamaton 9 h, joten miten ihmeessä voi silmät lurpattaa näin?!
Varmaan pakko raahautua pojan kanssa ulos ja ottaa vitamiinipilleri, muuten ei tällanen lupaa oikein hyvää. Ja ehkä vielä illalla salille, jos nyt oikein sais tsempattua..
Miten muiden päivä on alkanut? 8-)
Zombie-Uiiui & Co.
Eli olen Helmin kohta 10kk äiti ja toista odotellaan. Uusi tulokas on suunniteltu ja sai alkunsa ensiyrittämällä, kuten Helmikin. En tosin olisi uskonut kumpaakaan näin helpoksi tärppäämiseksi :) Tämä raskaus on edennyt helpommin kuin ensimmäinen, joka sekin oli erittäin helppo. Nyt lähinnä tuntuu ettei ole niitäkään vähiä oireita, mitä oli silloin. Väsymys on hieman suurempaa nyt, mutta johtunee siitä, että olen töissä enkä voi ottaaa päiväunia, kuten Helmiä odottaessa :P No ensi vkolla jään taas kotiin ja sit pääsee päikkäreille.
Atyah + Helmi 9,5kk + mahavauva rv8+5