Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^Syyssäteet^^

09.01.2006 |

Aloitanpa pinon!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ja porskutellaan eteenpäin.. Yllätys yllätys taas on ollut kaikenlaista kränää miehen kanssa.. Vauvasta ei ole keskusteltu eikä kyllä mistään muustakaan viikonlopun jäljiltä. Alan olla aika väsynyt tähän jatkuvaan kinasteluun ja sanailuun, joten taitaa olla aika tarkistaa omaakin ajatusmaailmaa, että kannattaako aina vetää herneet nenään ihan JOKA asiasta.. tai siis ettei osaa sitten sopia asiaa ja siirtyä eteenpäin. Kummallista, että ennen kuin aloin mieheni kanssa seurustella, luulin olevani maailman leppoisin ihminen :) Sitä ne suuret tunteet teettää: suhteettoman suuria tunnekuohuja.

Huomenna lupaan vetää pääni pois omasta navasta ja olla seurallisempi :)

Joten huomiseen!

Riika (kp 6 ja täti jättämässä taloa..)

Vierailija
22/22 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kierto ollut nyt mitä sattuu, oikeestaan en tiedä siitä kierrosta enään yhtään mitään.

Mulla oli viime menkkoja ennen menkat myöhässä melkein 3kk , ja kävin silloin lääkärissä ja sain teroluteja.

Sain vaan 14pvän kuurin ja toinen lääkäri sanoi siihen myöhemmin, että se ei välttämättä riitä, kun välttämättä 3kk kuurikaan ei vielä auta.

No mulla alkoi sitten menkat ton terokuurin jälkeen ja sain uutta toivetta raskautumiseeni.

Mutta jouluaattona olis menkkojen pitänyt alkaa ja uudenvuoden aattona tein testin joka näytti negaa.

Edelleenkään menkoista ei ole tietoakaan ja se rupee jo pikkuhiljaan ärsyttäään.

mulla kun on niin kaamee vauvakuume.

En ainakaan usko olevani raskaana, kun ei ole enään minkäänlaisia tuntemuksiakaan.

Mulla on ennen ollut aika epäsäännölliset menkat, mutta ovat kumminkin tuleet ajoissa. Nyt on niinkuin tullut näitä monen kuukauden taukoja.

Enkä tiedä olisko ne alkaneet ilman terokuuria.

Eli mitä mun pitäis tehdä, pitäisköhän käydä vielä lääkärillä juttelemassa asiasta.

Mulla ei ole tressiä eikä mitään muutakaan semmoista mikä voisi menkkoja siirtää.

Söin Yasmin merkkisiä e-pillereitä pojan syntymän jälkeen ja lopetin niiden syönnit elokuussa-05.

Anteeksi että paasasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla