Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ENSIKOT MAANANTAINA***

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. saanko niitä kavereita tonne odotuspuolelle?

Tahtoo heti, jos ette muuten tuu, niin tuun piirtää teidän testeihin plussat!!!

Musta on tullu tosi herkkis. Aloin eilen itkemään miehelle, että mun plussa on epäreilu.. Teistä moni on yrittäny kauemmin ja se oli kuulunu teille.. Katto mua hieman hitaasti :P

Me ollaan miehen kanssa molemmat aika tulisia ja sanaharkkaa onpi usein, nyt raukka kärsii hätää, kun alan itkemään joka asiasta. Kaitpa hän tottuu tilanteeseen :)

No niin erittäin plussa rikasta maanantaita enskoille.

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 4+5

Vierailija
2/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti töiden lomassa sen verran huutelen, että jos oot Quiero kuulolla, niin onko jotain vinkkejä tuohon Ensikoiden listan päivittämiseen, miten se on kätevintä hoitaa? Jos mä nyt sit koitan hoitaa sitä hommaa...

Palaillaan!

D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sovittanko sillä tavalla, että kun teidät onnellisesti plussanneet saa laittaa listaan plussanneiksi, niin vastatkaa viestiin ja laittakaa laskettuaikanne siihen, niin tiedän?!

Ull-maij' ta ei ainakaan kai oltu vielä listaan muutettu?! Mites Pepsis, haluutko vielä ootella vai joko sut muutan raskautuneeksi?

Vierailija
4/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista! Kyllä sä kuule oot ihan täysin sen plussan ansainnut! Musta jokainen meistä on! Nyt vaan nautit täysin rinnoin raskaudesta, kyllä me perässä tullaan! Mahtaa sun mies kyllä olla ihmeissään! ;) Halaus!

Ahkera Dio! Hienoa että otat ton meijän listan hoitoosi! Kunpa pääsiskin pian ilmottamaan ittensä plussanneeksi!!!

Täällä kp29 ja lämmöt nyt kyllä on korkeella... Luulin niidne jo alkavan laskea, mutta tänään olikin aamulla vielä 36.77... Eli pitkä kierto tulossa ja tämä tarkoittanee sitä että heitän myöskin ovistestit menemään!?! Eihän noista mitään hyötyä ole jos näin menee...

Nyt pitääkin sitten valmistautua kouluun lähtöön, johan tässä on lomailtu ihan tarpeeksi! =)

Vierailija
5/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö Ull-maij, toki oot plussasi enemmän kuin ansainnut!!!:=)

testasin tänään kp27/26-29 puhtaan negan. Joten eikun tätiä kestitsemään - tervetuloa vaan Espooseen ja pian!!!

haleja kaikille enskoille ja kiitos Diolle listaemoksi ryhtymisestä:=)

-mooli

Vierailija
6/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipimennosta takaisin teidän luokse... Luin loppiaisen ja viikonlopun pinot. Harmittavan monelle oli tullut sukulaisvierailija, pahoittelut!

Omaa napaa. Edelleen vähän tuntemuksia mahassa, muttei muita oireita. Lauantaina testasin aconilla negan. Kp oli 22/28-38, oviksesta vasta 7-8pv. Nyt sitten pitää vain odotella, eikä olla näin hätäinen testailija! Voi olla, että se täti löytää tännekin vielä viikonloppuna... No ainakin pääsisi uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen!

Onko muita piinailijoita?

Sippu kp24/28-38

Vierailija
7/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maj, toki olet plussasi ansainnut! Eihän se valitettavasti mene niin että kaikki vaan sievästi järjestyksessä plussaisivat. Kai se on vaan hyväksyttävä, että toisilla - kuten itselläni - menee tähän hommaan kauemmin aikaa ja toisilla tärppää heti. Meilläkin on jo nyt yli puoli vuotta yritystä takana. Toki monilla muilla vielä enemmän.

Nyt meneillään kp 22/30-53 ja ilmeisesti pitkä kierto tulossa, sillä en ole bongannut ovista vielä. Tosin en ole testannut ihan joka päivä, joten on se voinut livahtaa ohikin. Jatkan testailua kuitenkin vielä tämän viikon, ja tietysti koitan saada miehen pupuiluhommiin mahdollisimman usein!

Vierailija
8/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut taustalla teidän juttuja jo tuolta viime syksystä. Ja nyt sitten kun itellä oli aikaa, niin ajattelin pinoutua teidän mukaanne. Eli täällä on menossa toinen luomukierto, kp33/35-40. Eli omat piinailut on parhaillaan käynnissä. Kovasti toivottais, et ois tärpänny, ku mentiin jtp-meiningillä. Mutta parempi kun ei toivo/usko liikaa... Itellä on nimittäin todettu endo jo vuonna 2001 ja sitä on siitä asti lääkitty eritavoin... Onpas omanapainen juttu, sori!

Pahoittelen kaikkia teitä, joille testit kerto negan ja niitä, joille täti kaartoi kylään (en muista teidän nikkejä... sori)!!! Toivotaan kaikille meille jossain vaiheessa paljon plussia!!!

Ja tottakai toivotan onnea kaikille teille, jotka ootte saanu äskettäin plussan!!!! JIPII!!! Toivon, että itse pääsen plussajunaan edes tän vuoden puolella.... ;=)

Kuulumisiin!!!

Helmi-75

Vierailija
9/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nimimerkit tulee. Osallistun siihen nyt näin myöhästyneesti. Mun nimi tulee siitä että ihailin aina Kauniiden ja rohkeiden Brooken tosi pitkiä hiuksia. Päätin kasvatta aitse samanlaiset, ja kasvatinkin...ja sitten kun olin saanut ne kasvatettua niin Brooke leikkasi omansa! Minä en kyllä silti leikannut, vaan ovat edelleen pitkät.

Vierailija
10/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen jo laittaa,saahan sen sit pois jos kesken taas menee,eikös niin?

La olisi tällä hetkellä 19.9.....

Tänää ollu taas niiiiiiin epävarma ja levoton olo että mitäköhä tästä tulee oikein?Huh!

Vai Naksul viel lämmöt korkeella...hmm....mielenkiintosta!Eihän sitä koskaan tiiä....;)

Moolille pahoittelut negasta!

Voikaa hyvin!

Vierailija
11/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Helmi! Olen itsekin vasta-alkaja täällä, me kuumeillaan vasta ekaa luomukiertoa.. Meillä yritys on ollut nyt joka päivä meiningillä (Johtuu omasta yrittämishalusta, ja ei tuo mieskään niin kauheasti hanttiin laita :) Kp vasta 9. Kovasti silti jo jännittää, toive haikaran vierailusta on niin suuri!

Pahoittelut tädin yllättämille myös multa.. Nyt vaan uutta yritystä ja plussaa +++++++ kaikille!

Taidan tästä pikkuhiljaa lähteä työmaalle, iltavuoro edessä.

Vierailija
12/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tosiaan, Ull-maij, äläs nyt höpsötä! Sä olet plussasi ansainnut, niin kuin me kaikki muutkin, vaikka ei niin nopeesti tärppäisikään! Nauti nyt vaan kaikessa rauhassa olostasi. Ja itkeekin saa, jos itkettää. Eiköhän se siitä ajan kanssa tasoitu!

Naksu: siis koska sä sen ovisplussan testasit vai testasitko plussaa ollenkaan? Mitä toi nyt mahtaa tarkoittaa, tuo ¿lämpöily¿

Mooli: pahoittelut negasta, mutta et kai sä vielä luovuta? Jos se ei vaan vielä näyttänyt, eihän sun oviksesta vielä ollut kahta viikkoo?!

Sippu: mennään suunnilleen samoissa, tai sä oot kyllä mua vähän edellä, mä ootan tätiä tai tädittömyyttä viikon kuluttua. Alan piinailla tuolla viikon lopulla vasta. Voi kun oirettomuus ois oire, niin kuin Quierolla taisi olla. Mun tissikipu on nyt täysin tiessään, eikä mitään kivoja nippailuja niin kuin aiemmissa kierroissa, kun jo ajattelin toiveikkaana niiden olevan kiinnittymiskipuja, mut ei olleetkaan. :(

Amy aloitti kiinnostavaa [color=red]galluppia[/color] noista nikeistä, en muista että ois Ensikoissa aiemmin kyselty, joten vastaanpa: alun perin nappasin tuon nickin mieheltäni (käytti sitä pelatessaan netissä jotain seikkailupelejä, hahmo oli nainen!). Olin kokeillut noin 10 muuta vaihtoehtoa jo ennen sitä ja aloin jo tuskastua, kun mikään ei tahtonut kelvata. Sitten jälkeenpäin totesin, että valintani ei ollut paras mahdollinen eli olisi pitänyt tutustua nimen historiaan tarkemmin etukäteen. Diotima on nimittäin ilmeisestikin joku papitar, jonka kanssa Sokrateksella on ollut jotain tekemistä. Että en sen vaatimattomampaa nickia keksinyt! :) Mutta en sitten viitsinyt enää käydä muuttamaankaan sitä, kun olin jo ehtinyt kirjoitella tuolla nimellä.

Diotima kp 31/29-46

Vierailija
13/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille Enskoille tasapuolisesti!

Minäkin olin nettipimennossa kolme päivää ja taas oli tapahtunut; oli ollut kivoja yhteisboolituksia jne. ; )

Pepsis, olit saanut entistä vahvemman plussan testiin - onnea miljardisti siitä! Mitkäs on tänään fiilikset?

Ja Ull-Maij, ei tosiaan ole ihan niin että aikajärjestyksessä raskauduttais - nautiskele nyt vaan ihanasta odotusajasta äläkä turhaan pode tuollaisesta huonoa omaatuntoa! Se on ihan tuuripeliä ja meillä joillain (NYYYH) kestää vaan pidempään plussata - varsinkin jos ikääkin alkaa jo olla (nimim. kolmenkympin kriisi).

Helmi, tervetuloa ensimmäistään yrittävien joukkoon! Meillä on ollut niin suuri plussa-aalto että tarvitaankin uusia ihmisiä mukaan = )

Laralei, huhuuu! Muistathan että meitä on täällä kymmeniä myötäelämässä, ja jos tarvitset tsemppiä niin täältä varmasti löytyy - toki ymmärrettävää jos et jaksa 100 % aktiivisesti pinoutua vielä.

Oma napa: täällä tylsät kp:t eli 10/28-32. Kovasti on pupuiltu, mutta en kyllä millään ehtisi tikuttaa, saati sitten mittailla lämpöjä. Eli tää kierto mennään varmasti ihan luomuna ja katsotaan mitä saadaan aikaan...

Olipas aika karu paluu arkeen, tulossa on ensimmäinen kokonainen työviikko pitkiin aikoihin, joten mitenhän sitä ikinä jaksaa? Onko kellään mitään supervinkkejä piristymiseen? Tuntuu ettei auta vitskut eikä greippimehut.

Plussapölyistä maanantain jatkoa koko porukalle!

Vierailija
14/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tervetuloa uudet Ensikot, Helmille en varmaan ainakaan oo vielä toivotellut?!

Vierailija
15/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Helmille ja muillekin uusille, jos olen unohtanut!

Ull-Maj: Nauti täysin rinnoin onnestasi. Kukaan meistä ei tiedä, milloin vauva-uutinen ja se onni kohtaa kenetkin ja siksi siitä pitää nauttia silloin, kun se omalle kohdalle osuu! Kiitos kuitenkin, kun ajattelet meitä muita plussaamattomia...

Kysely lämmöistä? Missä kohtaa teillä yleensä laskee lämmöt? Siis kuinka paljon ennen tädin vierailua?

Sippu

Vierailija
16/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva tulla tulla teidän joukkoonne mukaan!! Kiitokset ihanasta vastaanotosta! Uskon, että täällä kuumeilupuolella viivyn pitkään...

Gallupista sen verran, et mun nikki on peräisin perhepiirissä olevasta jutusta Helmistä ja samalla se kertoo minun ikäni... Eli kolmenkympin toisella puolella jo... ja nyt vasta päässy tähän kuumeiluun. Ei oo vaan elämäntilanne ollu aiemmin sellainen, et ois voinu edes kuvitella kuumeilevansa ihan oikeesti (lue: yhdessä sen oikeen miehen kanssa).

Mut nyt täytynee lähtee valmistautuun iltavuoroon... Tylsää!!!

Vierailija
17/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan ikätoveri Helmi:=) Meitä on monia 3-kymppisiä ja yli täällä enskoissa. Ja toki sitten noita jangstereita, niinkuin Niamey ja fio ainaskin:=) Ihan kiva, että ollaan tavallaan erilaisissa tilanteissa, paitsi että meitä yhdistää tietty nyytinkaipuu.

Tuli taas mieleen se porsiminen...olikos se tokkopan letkautus vai muistanko ihan väärin:=)?

Brooke; arvasin, kenestä sun nikki tulee, mutta en niitä hiuksia tietenkään:=)

Dio; sulla on loistava nikki:=)

Jessica, nyt ahkeraa pupuilua vaan!!*peukuttaa plussaa toiselle ikätoverille*

-mooli

Vierailija
18/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nyytti matkassa pysyy..*halaa taannoista kippistelykaveriaan virtuaalisesti*

-m

Vierailija
19/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quiero, miten toi homaa on susta järkevintä tehdä?

Tarkistelkaahan, että immeiset ootte oikein tuolla listalla!

Vierailija
20/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Ull-maj olet malttamaton, kun noin meitä muita patistelet o-puolelle. Toivottavasti täti kuulee ja päästää meidätkin! Ja ihan turhaan mietit, että plussa jollekin kuuluisi enemmän kuin muille. Kyllä se meille kaikille kuuluu ihan yhtä lailla, kullekin aikanaan, nyt vaan sattui olemaan teidän vuoro.

Hienoa Dio, että ryhdyit hoitamaan päivityksiä. Pidämme sinut varmasti ajan tasalla. Ja jännä tausta Diotima nimellä, en ole ennen kuullutkaan. Mutta enpä noista muinaisista ajoista ja tarinoista muutenkaan mitään tiedä. Mutta siis hieno nicki.

Ja nickeistä puheen ollen: oli kiva kuulla muittenkin taustoja. Ihanaa, että joku muukin on tällainen töllö-pöllö, et sieltä nimeä nappaa. Ja kyllä ne Brooken hiukset on edelleen aika kivat ;), vaikka sen sarjan seuraaminen onkin viime aikoina jäänyt.

Tervetuloa Helmi! Samaa vuosikertaa ollaan - aika hyvää sellaista, vai mitä ;)

Mites ne muitten nickien taustat? Ketokaas nyt uteliaalle!

Naksu: jännitystä pitää nuo sinun lämmöt. bdbdbdbdbd Mitä muuten opiskelet, kun olit kouluun lähdössä?

Mooli ja Sippuliini: ei vielä kirvestä kaivoon, onhan noita plussaksi muutuneitakin. Ja jos se ärsyttävistä ärsyttävin saapuu, niin tehköön sen pian, että pääsette taas jatkamaan.

Ja niin Diotima ja Sippuliini: aika samoissa minäkin teidän kanssanne, nyt kp 23, mutta ovis tosiaan vasta perjantaina. Vielä on aikaa jännitykseen...

Jessica: itekin olen miettinyt, millä sitä sais ittensä vähän pirteemmäks ja jaksavammaks. Ei jotenkin jaksais mennä töihin. Just oon pohtinut, et oon ollut 6½ vuotta töissä opiskelujen jälkeen ja edessä ois sellaset rapeet 30 vuotta, että miten keksis jotain uutta. Ei, sillä ettenkö edelleen ois ihan lempparialallani, mutta jotain piristystä tosiaan pitäis keksiä. No, ehkä tuo lähestyvä kevät vähän helpottaa...

plussaterkkuja kaikille toivottelee, Amy