Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT MAANANTAINA***

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nickillä ei ole erityistä taustaa... Lähinnä kävin kaikki vanhat ja tutut käyttäjätunnukset läpi ja mikään ei kelvannut. Sitten kokeilin ensin sipulia, mut vaihdoin sippuliiniksi ja jätin sen myös nickiksi. Joten siinä sen tausta, ei mitään yhtä hienoa kuin Diolla =)

Toivon tosiaan, että miinus muuttuu vielä plussaksi ja samaan tietysti toivon myös moolille. Tai jos ei ala plussaa tulla, niin sitten tosiaan saisi tätsy tulla pikavisiitille! Piinaa...

Piinaillaan yhdessä Dio ja Amy! Päätin kyllä, etten nyt (enää) kiirehtdi noiden testien kanssa vaan odotan ainakin pari päivää yli ja jos tätiä ei kuulu, niin vasta sitten testaan...

Kysyin aiemmin noista lämmöistä, osaisiko joku kertoa niistä. Siis, missä kohtaa lämmöt yleensä laskee, jos/ kun täti on tulossa?

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille! Sippu

Vierailija
22/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirmuisesti kirjoitellut, mutta vaihtelevasti kyllä hengessä mukana!

Minun uusi vuosi alkoi täydellisesti, tina lupasi rahaa ja acon näytti ekan haamun!!Nyt rv kai 6+0 ja kolme positiivista testiä takana, joten pakko kai se on pikku pähkinään uskoa, vaikka epätodelliselta tämä tuntuukin!

Kaikille hurjasti plussatuulia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manteli: Onnea hirrrrmusti taas! =D Hih! Puspus!

Helmi: tervetuloa joukkoon kirjavaan! Hyvä että saadaan täytettä noiden plussanneiden " tilalle" piinailemaan! =)

Dio: Oviksen siis testasin kp9, ja kolmella testillä niin jo on ihme jos näytti väärin! Tiedä sitten mitä tämä on...

Amy: sosiaalialaahan minä opiskelen, viimeistä vuotta toivottavasti! Opinnäytetyö tekeillä kaverin kanssa ja hurjasti kursseja käymättä, mikäli aion piakkoin valmistua! =/

Nicki-g: Oli muuten turhauttavaa löytää vielä käyttämätön nimi! Mutta naksu taitaa tulla hillittömästä himostani kaiken maailman naposteltaviin, sipsit ja naksut siis ovat intohimo! =) Eipä sen kummosempaa taustaa mun nimellä...

Vierailija
24/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nicki on ihan vaan hatusta vedetty. Tykkäsin, että pitää olla joku oikea nimi ja tuo nyt vain tuli mieleen. Samainen nimi ollut käytössä eri yhteyksissä jo useamman vuoden ja tuntuu jo melkein omalta. Mutta mitään tekoa oikean nimen kanssa sillä ei ole :-)

Omaan napaan ei mitään uutta. Kierron ensimmäinen neljännes takana, täti muilla mailla jo taas ja pupuiluajat käsillä. Pahus vaan kun menin miehelle mainitsemaan että nyt pitäis enempikin puuhastella, se kun ei oikein tykkää tekemällä tehdä. Eikä sitä niin pitäisi yrittääkään, mutta kun ei noita päiviä osaa olla laskematta. Ylihuomenna ois gyne, täytyy vaikka siellä sitten jutella omia tuntemuksia enempi ettei mies ihan vallan ahdistu.

Tuttavaperheeseen syntyi tänään poika - pian varmaan pääsee taas pientä nyyttiä tapaamaan. Ja oma kuume ei kun nousee vaan...

Vierailija
25/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaliimaa ja tarrasukkii!!!

Sippuliini:mulla laski lämmöt aina 1-2 pv ennen tätiä.Se oli mulla ainakin takuuvarma merkki tädistä!

Tänää ei oo ihan niin paljoo koskenu mahaa ku eilen(en muista joko kirjotin tästä).Olo on edelleen epävarma.....ainaku käy vessas niin tokasen pönttöön päin että " Joks sä nyt tuut sieltä pois...." Hih!

Plussailkaahan!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
26/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tossa kaupassa javetäisin sisään mennessäni oikein huolella lipat tai turvat tai köntsät tai ihan miten kukakin asian haluaa esittää. P****les, että sattui polveen ja vielä enemmän hävetti!!! Siinä oli oven edessä sellainen jääpolanne, enkä sitä kiireessäni humannut ennen kuin olin ketarat ojossa poikittain oven edessä.

Nyt siis oivallinen " teko" syy olla ihan vaan sohvan pohjalla koko ilta. =)

kompuraterkuin, Amy

Vierailija
27/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelille isot onnittelut!!:)

Ull-maj: tuo itkuherkkyys on tuttua, mä oon muutenki herkkä itkemään mutta eilen itkin niin että räkä valu kun meiän akvaariossa yks kala oli työntäny päänsä suodattimeen ja kuollu, siis ihan oikeesti itkin aivan hysteerisesti, hyvä kun sain happea vedettyä..mies katto vähän pitkään, sano että haetaan uus ja mä vollasin että ei sitä voi kukaan ikinä korvata..kalaa..voi juma:) Mies halaili ja yritti esittää surullista mutta ei pystyny pidätellä nauruaan:)

Dio: hienoa että jatkat Q:n jalan jäljissä:)

Naksulle piinailuja+++++++

..ja Moolille pahoittelut negasta..höh:(

Vähän omaa napaa: huomenna eka ultra, jännittää kamalasti ja samalla pelottaa että onko kaikki hyvin..:)

Tervetuloa uudet enskat:)

++puhallus plussapölyä++

Vierailija
28/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän nuo meidän miehet kestää?

Queen: Nauroin tuolle sun jutulle ihan kipeenä...

Hassua kun jälkeen päin miettii että mitä tuli itkettyä, niin nauraa itsensä tärviölle, mutta itkun hetkellä on aivan murheenmurtama...

Tää on niin hassua :)

Vierailija
29/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Manteli-81! Tarrasukkia masun asukille, jotta kestää matkassa. Viethän meidät muutkin mukanasi plussanneisiin, jooko?

Pepsi: Kiitos tiedosta lämpöjen suhteen! Nyt tiedän vähän, mitä odottaa...

Sippu

Vierailija
30/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa juttuja, mutta en ole jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Elämä on jatkunut tädin tulon jälkeen... Se oli se eka tätipäivä pahin. Nyt odotellaan ovista tai tilasin tuolta kotitestit sivuilta ovistestejä ja mittaan kainalosta lämmöt joka aamu. Ja siihen tarvitsen nyt apua. Eli mitä lämmöille tapahtuu oviksen aikaan???? Missä vaiheessa se pupuiluhetki tuottaa jotain tulosta parhaiten???? Help me!!

Voi QueenB, mä nauroin myös kunnolla tolle sun kalaitkuille... Anteeksi vaan, mutta oli kyllä mielettömän hauska juttu. voin hyvin kuvitella kun mies ei ole saanut pidettyä pokkaa!! =)

Tervetuloa Helmi ja kaikki muutkin uudet enskat joita en ole toivottanut tervetulleeksi!!!!

ONNEA Mantelille plussasta! *Voi kumpa minäkin*

Kävin eilen ostaa Multi tabs special 2+ tabuja ja aloitan nyt sellaisen " kuurin" . Toivottavasti auttaa edes jotenkin!

G: Mun nicki tulee ihan vaan siitä että toivon saavani masuun asukin tämän vuoden aikana!!!!! Meinas loppua mielikuvitus kun kaikki mitä ehdotin oli jo käytössä, niin kuin monella muullakin kävi =)

Voi asioita oli vaikka mitä, mutta loput jo unohtui ja nyt alkaa olla kiire, kun mies pitää lähteä hakemaan töistä!!!

Kp 5

+++++

Vierailija
31/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis, mikä sun nikin taustalla on? Juoma? Taannoin syksyllä, kun puhuin susta mun miehelle se sanoi, että siinä tosi hyvä nikki!!

Voih Amy....koskeeko kovasti?? Lepää nyt. Saamarin jääpolanteet!!!!!!!!!

Juuh, täällä kuluu taas sidua täydellisiä naisia odotellessa. Kaipais toooooodellakin jotain piristystä. No, mulle tää aika vuodesta on aina vähän hankalaa...:=) Kaikki siis hyvin, mut valivali silti.

Onnea, MANTELI!!!!! Mahtavaaaaa!!!

-m

Vierailija
32/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sidukkaaa!!! ;) Hyvä meininki bd ;) ;)

Juu juoman mukaan se on.Oon iha hirvee pepsimaxin kittaaja ;)Hih,mulla vaihtuu kohta rv!Aatelkaa,huomen on jo rv4+0.........wauuuuuuuu!!!!!!Menis nyt hiton nopeeta muutama viikko,mä en kestä tätä jännitystääää!!Joka pv toivon ja rukoilen että saisin pitää tän oman hippuni matkassa loppuun asti!Aiku kerrankin onnistus elämässä joku eikä menis tavan mukaansa pieleen.

Haleja kaikille enskoille!!!

-Pepsi&Hippu rv3+6

Vierailija
33/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]Niinhän tässä sitten kävi, että tähän jumitin koko illaksi... Oon surffannu muuten vaan netissä, luskellu vaikka mitä pinoja ja kaiken lisäks opetellu käyttään värejä. Saa nähä toimiiko nää nyt sitten...[/color]

[color=salmon]Ikuja nuo meidän mammat mielialavaihteluineen kaikkineen - hyviä vointeja vaan kaikille!

Ja onnittelut Mantelille!!! [/color]

[color=lime]Polveaan-poteva-Amy[/color]

Vierailija
34/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita kaikille ensikoille. Päätin tuossa jo jokin aika sitten liittyä aktiivisten palstailijoiden joukkoon, mutta jotenkin en vaan ole saanut aikaiseksi. Olen jo tietoni tuonne ensikkolistalle laittanut, mutta kirjoittelemaan rohkaistuin vasta nyt. Tänään siis täti kurvasi paikalle ja tammikuun plussajuna ei pysähtynytkään mun kohdalle. Plääh. Nyt yritän positiivisesti aloittaa uutta kiertoa. Greippimehua aion kyllä ensi tilassa hankkia. Ilmeisesti siitä vois olla hyötyä :) Meillä oli nyt kolmas yrityskierto ja vaikka järjellä ajattelee, että vähän aikaahan tässä ollaan vasta yritetty, pettymys oli silti suuri.

Teidän nickitarinat oli hauskoja! Itselläni on niin hullu juttu, että kun mikään nicki ei meinannut kelvata, päätin yrittää koiran shampoon merkkiä.. Huh huh! No, sitä kukaan muu ei ollut vielä yrittänyt. :)

Nyt siis kohta täydellisiä naisia katsomaan. Se taitaakin olla tällä hetkellä mun lempparisarja. Jee!

t:espree uutena palstailijana

Vierailija
35/35 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen tosi myöhään liikkeellä! Sorry Dio, kun en ollut päivemmällä jelppaamassa! Kuule, olen tallentanut ton Enskareiden esittelylistan ihan word-tiedostoksi omalle koneelle, niin sitä on helpompi päivittää (ei mm. tarvitse joka kerta tehdä sydämiä uudestaan). Jos haluat, voin lähettää sen sulle niin voit jatkaa siitä. Mulla on tällainen pilipaliosoite, eli laitapa mulle mailia niin vastaan sitten sulle: pepinaliina@yahoo.com

Tervetuloa mahtavaan joukkoon Helmi ja se koiranshampootyyppi (mulla ei oo koiraa niin en just nyt muista nikkiä)! :D

Pepsikselle sen verran, että muistathan, että nuppusesi ei tykkää jos juot kovin paljon pepsimaxia raskaana. Ja onko sulle jo kerrottu tämä:

" D-vitamiinivalmisteiden käyttö on suositeltavaa lokakuun alusta maaliskuun loppuun kaikille raskaana oleville ja imettäville naisille, 10 mikrogrammaa vuorokaudessa. Raskaus- ja imetysajan aiheuttamaa D-vitamiinin lisätarvetta on vaikea tyydyttää hyvälläkään ruokavaliolla, ja lisäksi talvella D-vitamiinia ei muodostu riittävästi iholla vähäisen auringonvalon vuoksi." (lainaus Espoon neuvolasivuilta).

No niin, huomiseen! Toivottavasti ehdin tänne aikaisemmin, teillä on taas ollut niin kiva pino tänään! :)

-Q-