Sikiön syke 160-170,onko tyttö-vai poikasyke =)?
Kommentit (17)
Eli tyttöä veikkaisin... Mutta eihän sitä tiedä, voi tulla kumpi vaan ;)
Mulla esikoinen tyttö, ja sykkeensä oli aina tuota luokkaa (160-170).
Kaksi nuorempaa ovat poikia, ja sykkeensä olivat aina 140-150.
Nyt odotan neljättä, ja syke ollut 130-150, joten oletan, että massussani potkiskelee POIKAvauva ;)
mulla tuli poika noilla sykkeillä, nyt sykkeet n.150 ja taas poika tulossa.
Ainoastaan tosi pitkällä vertailuajalla, joka sisältäisi niin uniajat kuin hereilläolot, voidaan havaita pientä eroa tyttöjen ja poikien sykkeiden välillä.
Vasta loppuraskauden syke on se mistä "ennustetaan". Pojat kookkaampia, sydän isompi, ja näin matalampi syke. Hauskaa ajanvietettä :) eli pojat 120-130 ja tytöt yli 140. Mulla molempia ja kaikilla 140.
mulla laskettuun aikaan 3 viikkoa, syke n. 150 paikkeilla ja poika tulossa. Esikoisesta sama homma.
Vasta loppuraskauden syke on se mistä "ennustetaan". Pojat kookkaampia, sydän isompi, ja näin matalampi syke. Hauskaa ajanvietettä :) eli pojat 120-130 ja tytöt yli 140. Mulla molempia ja kaikilla 140.
meillä on sekä poikia, että tyttöjä. Syke vaihtelee lapsen aktiivisuuden mukaan. Normaalisti äiti jännittää ennen kuuntelua ja näin ollen äidin syke noudee mikä vaikuttaa lapsen aktiivisuuteen. Näin ollen lapsenkin syke on korkea. Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
eikä sykkeestä ole voinut tehdä mitään johtopäätöksiä. Ennemmin mä luotan ultraan kuin sykelukemiin.....
Mutta uskokoon jokainen ihan mihin haluaa.....
Olen maannut käyrillä useaan otteeseen joka raskaudessa, joten kokemuspohjaa on =)
Meillä 2 tyttöä ja 1 poika. Pojan sykkeet oli 130 paikkeilla, tyttöjen 140-170 joka kerta! Olen maannut käyrillä useaan otteeseen joka raskaudessa, joten kokemuspohjaa on =)
ONNITTELUT on tulos kumpi vain!
Tässähän ap nimenomaan kirjoitti, että KIVA ARVAILLA!
Mutta uskokoon jokainen ihan mihin haluaa.....
mutta toiset ihan tosissaan vastaa, että kokemuksen syvällä rintaäänellä on varmasti tyttö tulossa. Naurettavaa......
Mielenkiinnosta kysyn, kiva arvailla ;)!
eikä kummallakaan ollut noin korkea syke
Siinä tapauksessa veikkaisin tyttöä.
Mielenkiinnosta kysyn, kiva arvailla ;)!