Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PUOLUKOIDEN MONDAY***

09.01.2006 |

Alkakaahan keskusteleen, mä palaan iltapäivällä/illalla, seuraavaksi pitää ehtiä junaan.

Hyvää maanantaita kaikilla puolukoille!

merneito

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Jaanica: hassu...=) kuvittelet ett meistä tulis pari...eipäs mennä asioiden edelle =) Kyllä sitä perttua kantsiikin fanittaa, oli se niin mukavan lupsakka kaveri.

Merineito: corsodylillä kun purskutat pari kertaa päivässä niin hyvä viisuriaukosta tulee.

Miitsu: ihana kuulla ett kaikki on masuasukilla hyvin =) Ja mukava ett työpaikallakin otettiin uutinen hyvin vastaan.

Luumuhillo: wautsi oikeesti hienoo lämpenemistä miehes puolelta, muakin huvitti tuo tuunaus kommentti =)

Hansu: en kai mä teitä raaski jättää, ootte niin mukavia mimmejä ja hyviä ystäviä =)

Ei hitto, näin viime yönä eka kerran teistä unta !! Siinä oli ainakin hansu ja pari muuta, joiden kasvoja en nyt muista... Istuttiin jossain ringissä ja ainakin sitä mietittiin, ett kukakohan JJ on ja ett miks ei oo laittanut kuvaa s-postiin...sit meitsi heitti fiksuna kommentin, ett onkohan se joku julkkis, joka ei halua henkilöllisyyden paljastuva, tyyliin Jasmin Mäntylä =) =) =) Kuvitelkaa miten hullua.... heh =o)

Eka työpäivä pitkästä aikaa meni ihan kivasti, eikä opiskelijakaan ollut ihan perästä vedettävä, mukava poika.

Ihan hyvällä mielellä oon ollut koko päivän...Äsken tulin kotiin ja meidän kihlakuva on keittiön pöydällä kera kirjeen... vetutti jo ruveta lukee sitä... Mies pyytä vielä harkitsemaan ja ett haluu jutella mun kans vielä, ettei tää voi tähän loppua...

voi kääk, jotenkin rassaa ihan helkutisti nyt... Itelleen tuli jotenkin paljon tasapainoisempi olo, kun sai kakistettua ulos, ettei haluu jatkaa enää suhdetta ja nyt sit toinen on yrittämässä vielä ihan kympillä...

Laura: siis meillä minä just samanlainen kun sun miehes ton puhumisen suhteen...tyyliin ett puhun vasta ennenkuin loppu on jo lähellä, eikä enää rakasta toista samalla tavalla...siis liian myöhään... Nyt vaan tuntuu, ett haluis oikeesti olla tosissaan yksin (myös ilman Perttua *wirn* . Kun en oo tosiaan ikinä esim. asunut yksin...sehän ois supertärkeetä, ett asuis yksin ,ennenkuin ukon kans asettuu saman katon alle...

sekavaa, niin sekavaa... huomenna varmaan taas helvetti valloillaan sit jos ukko tulee tänne... itkuks menee taas koko helvetin ilta...

auttakaa, luovutinko liian helpolla???

Goldis

Vierailija
42/50 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Jos susta tuntuu että suhteen on aika päättyä, on vaan hyvä että sen saa tehtyä. Jos taas tuntuu että luovutti liian helpolla, voi vielä yrittää. Mutta sanoit itsekin että sulla on hyvä olla kun sait sanottua ettet halua jatkaa... Mä oon tietenkin hurjan hyvä neuvomaan kun oon itse aivan solmussa ;-) Toisaalta on sellainen olo että parempi olis olla yksin, että kyllä varmasti jossain on joku jonka kanssa olis helpompi olla kuin nykyisessä suhteessa.. toisaalta taas mä en halua millään luovuttaa. Onko se sitten rakkautta vai itsepäisyyttä vai pelkoa vai mitä, en tiedä. Asiaa vaikeuttaa tosi paljon se että mä tunnen mieheni, tiedän kuinka paljon se päästelee suustan asioita joita se ei tarkoita. Niin että mistä mun nyt sit pitäis tietää tarkoittaako se sitä kun se sanoo että rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa? Vai tarkoittaako se sitä kun sanoo ettei halua olla mun kanssa, tai ihan sama ollaanko yhdessä???? Hulluksihan tässä tulee. Miksi ei ihmiset voi sanoa mitä ne ajattele, ja tarkoittaa mitä sanoo? Onneksi on huomenna vapaapäivä niin ei mene töissä hommat ihan puihin kun koko ajan tule kuitenkin näitä mietittyä.

Golda, toivottavasti löydät ratkaisun. Sä oot tietenkin kertaalleen jo päätöksen tehnyt... mua auttoi se kun hyvä ystävä sanoi että eihän sitä tarvitse nyt päättää. Kai se ratkaisu jossain vaiheessa on itsestään selvä, puolesta tai vastaan. Ei vaan haluaisi pitkittää tätä yhtään jos erotaan, mutta en taida olla valmis sitä vielä tekemään.

Hmmm... aika sekavaa taas mutta mä nyt oon vähän sekaisin. Huomenna ehkä jo selkeämpää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiina, olitko se sinä joka tänään alotti th-opinnot? Missä alotit? Millanen oli se pääsykoe? Oon tässä vahvasti kallistumassa th-opintojen puoleen ja nyt pitäs siis maaliskuussa hakee.. Eli ois kiva tietää pääsykokeista yms.. Niin ja muutkin asiasta tietävät saavat toki kertoo..

En ehtiny pinoo lukee, mut huomenna paremmalla aikaa..

hyvää yötä puolukanpalleroiset!!

Vierailija
44/50 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralle ja Goldalle oikein paljon halauksia!!!! Koittakaahan jaksella elämässä eteenpäin!!!! Mulla ei oo oikeesti mitään lohdutuksen sanaa mielessä enkä osaa neuvoa mitä pitäis tehdä!!! Kovasti voimia toivottelen teille molemmille!!!

SöpöilyG: me kävellään aika usein käsikädessä tai hiplaillaan toisiamme " osuttaessa" ja pussaillaan julkisesti... aina tavatessa ja erotessa ja välillä töihin tulles saan kuulla lällätyksiä jos joku huomaa kun mies tuo mut!! Illalla nukahdetaan kainalottain (ei aina sentään) mutta nukkuessa kyllä kaivataan sitä omaa tilaa ettei kokoyötä kyhnätä...

Laura: oon aikasemmin kuullu nuo sydänäänet jo, mutta viime kerrasta kk aikaa että sitä ääntä on tullu kyllä jo ikävä!!!

Goldis: hurja tuo kolari!!!! Onneksi sait rekkarin ylös ja poliisit sai tyypit kiinni!!! huh mikä tilanne! hauska uni sulla muuten!!

äh mä en enää muista mitä piti kirjotella.... joten painun töiden pariin... Öitä vaan kaikille!!!

Vierailija
45/50 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin pöljä ottaan päikkärit niin nyt ei nukuta. Tai no päikkärit... kasilta taisin nukahtaa ja puol10 heräsin :o/

MIITSU: Mitäs mies tuumas sydänäänistä?

GOLDALLE JA LAURALLE halituksia täältäkin suunnalta ja paaaaaljon tsemppiä ja rohkaisua ratkaisuihinne! kyllä ne oikeat valinnat sieltä esiin tulevat kunhan ei kiireellä hätiköi. pitää muistaa et yksilöitä ollaan, joten toista on huono alkaa neuvomaan. jokainen tietää ite parhaiten mitä haluaa :)

Vierailija
46/50 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOLDA: Itse tiedän parhaiten oletko luovuttanut liian helpolla. Nyt voit vielä miettiä, ja jos keskustelet miehesi kanssa voit vaikka muuttaa mieltäsi jos se keskustelun jälkeen on tarpeen.

Ja toisaalta jos itse jo tiedät varmasti oman ratkaisusi, ei uusikaan keskustelu miehen kanssa muuttane asiaa miksikään.

Tsemppiä joka tapauksessa!!

LAURA: Toivottavasti askel kerrallaan tilanteenne selviää. Se on totta, kun ei ole mitään pakottavia syitä kannattaan ratkaisujen tekemiseen käyttää aikaa. Tsemppiä!

Oma napa: Mua itseäni on kanssa ruennut mietittyttämään tilanne. Me ollaan oltu yhdessä jo pitkään, mutta kuitenkin suurimman osan ajasta me ollaan oltu ns. etäsuhteessa eli ollaan enemmän ajasta oltu erillään kuin yhdessä.

Ja kieltämättä pelottaa,että jos suhde ei sitten lopulta toimikaan kun ollaan koko ajan yhdessä.

Eli onko meillä sittenkin ns. sunnuntaisuhde.

Kaikkea sitä tuleekin miettineeksi. Tämäkin tuli tänä aamuna rautatieasemalla mieleeni.

Jaanica: Tuota litkua ostinkin heti poiston jälkeen apteekista.

Päivän iloiset :) Junassa oli samassa vaunussa sellainen 4 vee vesseli ja pitkäksihän sille aika tuli, olivat Hesasta lähteneet aamulla ja olivat matkalla Rovaniemelle mummolaan. Mä alkumatkasta yksi mummo jututti sitä muksua ja jotain korttipeliäkin pelasivat. Jossian vaiheessa sitten kun se mummo oli jäänyt pois junasta sel tuli mun luo. Ihmettli mitä mä teen kun neuloin, kerroin sitten että neulon haalaria pienelle pojalla. Hän olis halunnu sovittaa sitä näytin sitten sitä toista lahjetta, että se on näin pieni (mittaa puolet pojan jalan pituudesta) ja ettei se sovi kun se tulee niin paljon sinua pienemmälle pojalle. Mulla on sellainen rinkkamallinen reppu jossa on hirmu määrä solkia ja joka puolella niitä se yhdisteli aikansa, kunnes isukki tuli hakemaan muksua päiväunille.

Sitten vähän ennen Oulua se tuli uudestaan mun luo kertomaan, että nyt he isän kanssa vaihtavat Rovaniemen junaan ja mä sitten kerroin että minä jään tänne Ouluun. Ja sitten se meni taas takaisin isän luo ja sitten se tuli vielä takaisin ja toivotti mulle hyvää koulumatkaa ja hyvää koulupäivää. En tiedä mistä se selläaista keksi koska mä en puhunut mistään koulusta sen vesselin kanssa.

Ja päivän surulliset :( Mun äidillä on mielenterveysongelmia ja hänet pitäisi saada hoitoon. Valitettavasti hän vaan ei tunne itseään sairaaksi joten ei tiedä että olis hoidon tarpeessa. Lääkkeitäkin taitaa syödä miten sattuu :/ Ja aikaisemmista hoidoista ei ole kokonut saaneensa mitään apua.

Miehen työkaveri viettää " elämänsä kevättä" sen uuden naisen kanssa. Sitä mä vaan en ymmärrä, että kun se nainen on kolmen lapsen yksinhuoltaja, niin missä ne lapset on kun se nainen on sen työkaverin uudella asunnolla päiväkausia. (tämäkin asia varamaan kuuluukin mulle jollain lailla....)

merineidon maanantain purkaukset

Vierailija
47/50 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaselle päädyin kun aloin etsiin ruskovillan kypärämyssyä netistä... elkää kysykö miten! laitan siis teille muutamalle häähullulle, jos sattuis että ette oo vielä tuota sivua kolunnu :)

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/haat/

Vierailija
48/50 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]Juu minähän se joka nyt aloitti th-opinnot ja Golda on jo valmis terkkari. Pirkanmaan amk:ssa opiskelen. Kokeet koostui kahdesta osasta, kirjallisista ja ryhmä- sekä yksilöhaastatteluista. Kirjallisissa oli persoonallisuudesta kertovia testejä, vähän matikkaa ja referointi. Pienruhmissä sitten keskuteltiin psykologin antamasta aiheesta ja yksilöhaastattelussa kerrottiin vähän omasta elämästä ja miksi tahtoo th:ksi etc. Turussa olikin sitten aika erilaiset kokeet, ruotsin ja enkun käännösjuttuja mm.

Opiskelut etenee niin, että ekat 2½v. on sh:ksi opiskelua ja sitten alkaa se varsinainen th:ksi opiskelu joka siis 1½v.

Goldalle voimahaleja! Älä vaan jätäkaan meitä, oot niin hauska ja mukava ihminen♥ Perttu oli myös mun suosikki bb:ssä, kiva vaan että saat vähän piristystä talveen sitä kautta:)

Jensku, isyyspakkaukseen voisi laittaa vielä kumihanskoja vaipanvaihtoa ajatellen. Ja anna vaan ennen vaavin syntymää se, kerkiää mies vähän jo tutustuakin pakettiin ennen h-hetkeä!

Miitsulle onnittelut [color=red][size=3]♥[/size][/color]äänistä! Varmasti ihanaa kuulla kuinka siellä uusi elämä sykkii:)

Ja G:t

Meikkaus: Meikkaan joka päivä jonkin verran, ripsari+meikkivoide ainakin. Vkl voi olla meikkaamattakin (jos en siis lähe minnekään)

Söpöily: Meillä sama kuin Hansulla, eli meis ei kovin innokas julkisiin hellyydenosoituksiin, paitsi jos on vähän huppelissa;) Kotona sitten enemmän halitellaan ja pusutellaan.

Voi kun ihanaa kun äsken nauroin tota vaunujen tuunailujuttua (mies nykyään siis tietää tästä mun palstailusta) niin sanoi että haluaa olla kyllä valkkaamassa vaunuja sitten kun meille se vauva tulee. Ihanaa siis kuulla toi sitten KUN. Näin pienistä sitä on oltava iloinen!

Nyt hyvää yötä ja kauniita unia Puolukoille:)!

-th-opiskelija Lumiina

Vierailija
49/50 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jensku: miehelle laitoin viestin kun en voinu soittaa (oli siis opiskelupaikkakunnalla käymäs ja rajan tois puol...) (ulkomailla)

et syke 142 ja hyvin kuului... että melkoista vauhtia pompottaa!! Vastaus tuli että mitä pienenmpi nisäkäs sitä nopeempi pulssi: kaikki on kunnossa ettei tartte huolestua noin nopeesta pulssista!! Oli vähän symppis... kai se kuvitteli etten tiedä et pulssin pitää noin nopeesti pompottaa!!!!

Merineito: meillähän suurin osa suhteesta on ollu tuota etää ja ekaa kevättä vietetään oikeestaan kunnolla saman katon alla!! saa nähdä missä vaiheessa alkaa räiskymään kun on tavallaan tottunu yksinoloon osittain: saa tehä mitä tykkää eikä aina tartte huomioida toista joka asiassa...

no mut...

täytyy laittaa mies tuunailee vaunuja meillekin... on nyt sitten vakaasti päättäny et kaikki uudet on liian kalliita: jeah, auton osiin tonni on pikkuraha mut muksun menopeleihin liian paljon (ja tonni on varmaan ihan ylimitoitettu summakin viel....)

Vierailija
50/50 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatte pian äidillesi hoitoa/apua! omasta kokemuksesta tiedän että sinne hoitoon ei oikein väkisin voi viedä, sairaan pitää olla joko itse sinne myöntyväinen tai sitten niin tosissaan puol kuollut. Kamala tilanne se on omaisille kun eivät osaa auttaa mitenkään tai kykene auttamaan, koska kyseinen ihminen ei koe apua tarvitsevansa

:(

Kovasti halituksia ja jaksamista myös sinne suunnalle!!