***PUOLUKOIDEN MONDAY***
Alkakaahan keskusteleen, mä palaan iltapäivällä/illalla, seuraavaksi pitää ehtiä junaan.
Hyvää maanantaita kaikilla puolukoille!
merneito
Kommentit (50)
eli jos viime kuussa täti tuli viimeisen kerran niin LA olis 24.9 (Ellin ennustushan oli 24.10) Mutta se tuossa laskurissa ihmetyttää että kun se sanoo että " sinulla on meneillään 4. raskausviikko" eihän se niin voi olla jos just on tärppi käyny... Onko kellään viisaammalla selitystä? Alkaako se laskemaan heti niistä viimeisistä kuukautisista niitä raskausviikkoja?
Kyllähän minä muuten voisin häämessuille Hannelen kanssa lähteä mutta ehkä parempi että painostan miestä vaan vauva-asiassa! Sille kun häät tuntuu olevan kirosana. Naimisiin aikoo joskus mennä, mutta ei vielä uskalla edes ajatella milloin! Seurustelun alussa minä ehdottelin kesää 2007, mies väläytti jopa vuotta 2006 ja nyt saan vastaukseksi kun asiaa kysyy, että ei tarvitse kosintaa tänä kesänä odottaa! Onko tullut katumapäälle? Tiedä häntä...
Kylläpä taas tuli valitusta!
[color=cornflowerblue]Eka koulupäivä edessä, hui! Mutta eiköhän se siitä sitten ala kulkea..
Hansu, mulla noi pillerit on keränneet jokin verran nestettä kroppaan, joten varmaan on niitä mitkä näin helpolla aluksi lähti. Muuten oon pitänyt aika tiukkaa kuria herkkujen ja roskaruuan suhteen ja syönyt säännöllisin väliajoin ettei nälkä yllätä. Toivotaan nyt että täti ei tulisi sinne eikä tänne, voidaan piinailla tässä yhdessä! Viittitkö muuten laittaa sen värilinkin uudestaan, oon hukannut sen...
Palailen illalla, nyt on mentävä!
Lumiina kp 25/29-34
[color=slateblue]mutta oishan sinne silti mukava mennä jotta sitten kun se vihdoin kosii se mies niin on kaikki mahdollinen info jo kerättynä ;o) Minä elättelen edelleen toiveita kesästä 2007... Mutta jos ei ukko kesään mennessä oo kosinut niin voi varmaan sitten siirtää taas vuodella, Oulussa varmaan niin pian on kaikki juhlapaikat varattuna... Kellään kokemusta?
HTML-nimet väreille:
http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colornames.htm
Megakokoinen värikartta:
http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm
kyllä se kai tosiaan niin on raskasuviikkojen laskeminen alkaa vikoista kuukautisista. hassua, mutta toisaalta kiva, tulee se muutama viikko kaupanpäälle.
olipa ihana pitkä viikonloppu, vaikka menikin vilauksessa, mutta pitkästä aikaa tuli tavattua paljon kavereita.
Mulla ei toi kevennyt oo varmaan kauheen hyvin lähteny käyntiin. Lauantai-ilta kun meni illalliskutsuilla ja eilinen lettukesteillä, mutta jos nyt taas yrittäis. Tänään meen ainakin jumppaan, nyt kun vihdoin tuntuu että flunssat sun muut on väistynyt.
Vieläkin on ongelma siitä hääasusta. taidan tehdä itse hameen kun ei mistään löydy sopivaa. mutta kun ei niitä kankaitakaan oo helppo löytää.
ja mä ostin kanssa sen uuden modan ja vaikka olikin ihania vauvanvaatteita, nii aattelin et teenkin vaihteeksi itselleni sielt yhden villatakin. tänään pitäs mennä kattomaan paljon langat maksais.
Hauskaa päivää puolukoille!
luna
Te ootte taas niin mahdottomasti kaikkea kirjoitelleet, etten mitenkään muista kommentoida kaikkea. Mutta mukava tapa aloittaa arki kun töissä ensimmäisen tunnin lueskelee palstoja...
[b]Lauralle[/b] voimia suhteen nykytilan selvitykseen.
[b]Hannele[/b] pohti raskausviikkojen laskentatapaa. Kai se menee samaan tapaan kuin iän laskennassakin. Eli 20+ ikäinen käy kolmatta kymmenettään. Eli jos laskennalliset raskausviikot on 3+ niin ollaan neljännellä viikolla ja tosiaan se laskenta perustuu viimeisiin alkaneisiin kuukautisiin.
[b]JJ:n[/b] isyyspakkausidea kuulosti hauskalta. Täytyypä pitää mielessä jos sen plussan joskus saisi aikaiseksi.
Viime viikolla tädin tullessa päätin, että tässä kierrossa en miehelle puhuisi mitään siitä milloin pitäisi pupuilla eli että mentäisiin vaan spontaanilta pohjalta, mutta jo taas eilen lipesin päätöksestä ja menin sanomaan, että nyt parin seuraavan viikon aikana pitäisi enempi... Himpula soikoon, kun pitäisi vaan yrittää olla tekemättä sitä lasta - se tulee jos on tullakseen, mutta kun ei vielä ole tullut ja tahdon sen vaavin nyt heti. Keskiviikkona meen gynelle, ihan peruskäynti vaan, mutta onpa ainakin joku ulkopuolinen taho, jolle voi puhua näistä omista haaveistaan. Luulenpa että helpottaa omaa olotilaa kummasti kun vähän jutustelee asiasta.
Lainasin viime viikolla kirjastosta muutaman käsityölehden ja olen nyt viikonlopun piirrellyt kaiken maailman kaavoja talteen. Lähinnä äitiys- ja vauvanvaatteita. Sinänsä tuntuu kyllä hullulta ajatella ompelevansa vauvalle mitään, kun nykyään kaupasta saa perusvaatteita muutamalla eurolla eikä omat vaatteetkaan aina itse tehtynä tule sen halvemmiksi. Mutta onpahan jotain muuta ajateltavaa kuin kuumeilu edes hetkittäin. Pitäisi vielä nuo ohjeet kopioida samoin kuin muutamien vauvanuttujen neuleohjeet. Jos vaikka minäkin jo aloittaisin sen vauvan villanutun teon viimein.
Meillä meni viikonloppu reippaissa merkeissä. Sain sukset joululahjaksi (kymmeneen vuoteen en ole hiihtänyt) ja käytiin joka päivä kokeilemassa vieläkö pysyn pystyssä. Yllättävän hyvin meni :-) Tosin kilojen karistamisesta ei taida olla pelkoa kun lauantaina tuli leivottua pullaa ja tuoreenahan se aina parhaimmillaan on...
Mutta nyt viimein töiden pariin... Mukavaa alkanutta viikkoa!
- Essi
[color=slateblue]Oon joskus kirjottanut vähän ylöskin mitä se pakkaus vois sitten joskus sisältää ja tässä näitä (osa JENSKULLA jo oli olikin pakkauksessa ja osa ei oo niin kauheen hyviä ideoita, ainakaan JENSKUA ajatellen):
*kirja vauva-ajasta tmv.
*salmiakkia/sisua
*kuohari
*viskipullo
*Isä-paita
*kortsuja
*luikkari
*korvatulppia
*pyykkipoikia (vaipanvaihtoa varten)
*pyyhkeet molemmille (isälle&vauvalle)
*sikareita
[color=slateblue]Tulikin tuosta mieleen että joskus oli puhetta siitä luikkarista kun suosittelit jotain. Me ostettiin sitten ihan vaan marketista semmosta kuin Klick ja on ollut hyvä, spermantappokyvystä siinä putelossa ei mainita mitään, tiedä sitten, mutta ehkä on parempi kuin ne joissa erityisesti mainitaan että voi hankaloittaa raskautumista.
soitin aamulla neuvolaan ja sain ajan tälle päivälle!! Joten illemmalla ollaan viisaampia onko masussa kaikki kunnossa! ja sitten viel ne pomon uutiset.... jännä päivä tulossa!!!
nyt täytyy rientää!!!
[color=green]En olekaan nyt muutamaan päivään kerennyt kirjottelemaan kun töissä meni koko pitkä viikonloppu. Lukenut olen kyllä teidän jutut mutta voimat ei rittäny enää kirjotteluun...
Miitsu: Tsemppiä kuuntelureissulle ja pomolle kertomiseen!! Jännät paikat sulla =) Tulehan sitten illalla kertomaan miten ihkuilta ne äänet kulosti!
MeikkiG: Oon niin toivoton nuitten meikkien kanssa että mulla menee jo hermot ripsarin kanssa ku sotken ja sähellän. Joten siis arkena jätän suosiolla meikit kaappiin, paitsi joskus erityistilanteissa jos tekee mieli laittautua =) Ja sitte biletyksiin koitan saada jotain siistiä meikkiä aikaseksi...
Hannele&JJ: Nuo isyyspakkaukset on ehdottomia tulevalle iskälle! Nuo mitä ootte luetellu kuulostaa semmoselta " peruspakkaukselta" jollasesta oon aiemminkin kuullut. Mä haluun sit joskus tehä siitä vähän persoonallisemman... En tiiä kyllä vielä miten, mutta korvatulpat taidan ottaa siihen kuitenkin ;)
Täällä on kanssa piinaviikko menossa kuten [b]Hannelella[/b], kp taitaa olla 22 tänään. Eka oikee yrityskierros takana, mutta en kuitenkaan uskalla hirveesti toiveita elätellä.. Hassua että joskus oon kuvitellu raskautuneeni vaikka mahikset olis ollu lähes olemattomat ja nyt kun se vihdoin olis mahollista niin en paljoa uskalla ajatellakaan sinne päin. Pettymyksiä yritän siis väistellä, enkä rupea kuvittelemaan raskausoireita *lupaa itselleen*
Oon ruvennu lukemaan miehelle iltasatua Nalle puhin kirjasta. Tai siis kahesti vasta mutta kuitenkin. Eilen illalla oltiin lukuvaiheessa hirmuväsyneitä ja kun luin kirjasta yhen laulun sanat niin ne kuulosti meistä ihan älyttömän pervoilta. Ja siitä lähtien teksti oli täynnä " likasuutta" : D Yritin jatkaa lukemista mutta siitä tuli vaan lisää naurua joten luovutin ja ruvettiin nukkumaan =)
Koittakaa muutkin iltalukutuokiota, se on aika piristävää. Ja jossain vaiheessa pistän tietysti miehen lukemaan ;)
Sitten pistetään kiertoon tämmönen [b]söpöilyGalluppi:[/b] KUn kuljette kaksin, kävelettekö käsikkäin, pussailetteko ja halailetteko toisianne julkisilla paikoilla? =)
Me ollaan just semmosia höpsöjä että kuljetaan aina jos ei kasseja ole kädet täynnä niin käsikkäin, ja rullaportaissa, liikennevaloissa yms halitaan ja pusitaan = ) Mutta mehän ollaanki oltu vasta puoltoista vuotta yhessä.... ;)
Jospa välillä heittäsin tämän teille =)
Mukavaa viikon alkua kaikille!!!!
-thunde-
Hmmm mitäs pitikään taas ilmotella... Niin tietty, sain nyt vihdoin hyppysiini sen Neuleita kullannupulle ¿kirjan. Aivan ihania kuvia ja ohjeita! En tosin kovasti vielä ehtinyt syventyä kirjaan, mutta kohta pakerran koko garderoobin vauvalle noitten ohjeitten mukaan. Ihanaa! Ostinkin jo l.valkoista lankaa ja viikonloppuna sain aikaiseksi yhdet pienet töppöset. Mieskin kysyi langan nähdessään, että ¿mitä sä nyt meinaat tehdä¿, mä siihen, että ¿jotain pientä¿. No arvashan se sitten. Enkä muuten saanut edes antaa noita kenellekään lahjaksi, omaan kaappiin piti kuulemma laittaa! :D
Yritänpä joihinkin vähän vanhempiinkin gallupeihin vastailla.
a) äänestän kyllä
b) ehdokas on valkattuna
c) olen käynyt myös vaalikoneella varmistelemassa :)
Musa-G: Melkein kaikki kelpaa. Ei minulla ole kuin pari kolme omaa cd:täkään. Radiosta kuuntelen sen mitä sieltä tulee.
Meikki-G: Töihin laitan aina ripsarin, rajauksen ja meikkivoiteen.
Mäkin kävin tuolla oraakkelilla¿ei olis kyllä kannattanu. : ( Ihan syvältä ne vastaukset¿ Kysyin eka, että saanko vauvan 2007 ja vastaus oli jotain ¿TOIVOA SOPII¿ ja toiseen kyssäriin ¿KAIKKIHAN SEN TIETÄÄ, ETTÄ VASTAUS ON EI¿! Voi ei! Tulikin muuten mieleen tosta oraakkelista, että mulle on joskus 12 veenä ennustettu kädestä, että saisin kaksoset joista toinen kuolee! Jäi jotenkin vaan mieleen tuo¿(Onneks en ole kauhean taikauskoinen) Lapsien määrä lasketaan muka kämmenen ulkosyrjästä tuosta pikkusormen alta siltä väliltä mihin pikkusormi loppuu ja se ¿iso M¿ kämmenessä alkaa. Ne syvimmät viivat vain siitä välistä. (Alue on jotain 2 cm leveä.) Sit molempia käsiä verrataan keskenään¿ Nyt jos itse katson käsiäni, niin oikeassa kädessä siinä on kaks viivaa ja vasemmassa kolme.. Oikean käden pitäisi olla se ¿nykyisyys¿ tms. Tsekatkaapa piruuttanne mitä saatte laskettua!
kommentoin muita juttuja myöhemmin :)
[color=seagreen]Voi hitsi miten hikinen yö! Ihan oli tyyny märkänä ja tukka poskella kun heräsin. Jak!
[b]SöpöilyG:[/b] Me ollaan niin " vanhoja" jo, ettei tuu söpöiltyä julkisilla paikoilla olleskaan. Ehkä sillon kun baarissa käytiin, niin saatettiin pusutella ja halitella. Muuten hoidetaan nuo lääppimiset ihan kotona ;) Ollaan kyllä sellasia, et helposti toisia halitellaan ja kosketellaan täällä kotona, ihan ilman suurempaa syytä. Mutta ei sitä tuolla marketeissa oikeen enää kehtais.
[b]MIITSU:[/b] Jee, ihanaa, et sait neuvolaan ajan! Mihin aikaan sulla on se, jos saa udella? Tuuhan heti sitten kertoon mitä siellä kuului :) Niin ja ne pomon ilmeet!
[b]HANNELE:[/b] Ootko kertonu minkä väristä Palmaa ostit? Mulla on varmaan menny ohi jos näin on tapahtunut. Sitä Klickiä oli muuten myös äippäpakkauksessa ;)
Mua ei ne häämessut nappaa, niinkuin varmaan tiiätki. En oo siis yhtään sellanen, jota kiinnostas nuo häähömpät. 24.9. ois muuten aivan loistava LA :)))) Toivotaan varpaatkin ristissä, et se kävis toteen!
[b]THUNDA:[/b] Persoonallisen isyyspakkauksen minäkin haluan tehä, mutta aika vaikeeta tuntuu olevan! Lähinnä nuo kärppätuotteet ois sellasia mein iskälle sopivia eirtyisesti, mutta muu onkin sitten ihan basic-kamaa. Vielähän tässä on aikaa miettiä... toivottavasti!
[b]Milloin ois hyvä aika antaa tuo isyyspakkaus?[/b] Mitäs [b]Hannele[/b], millon sä olet aatellu sitten pakkauksen ojentaa? Ennen syntymää, vai syntymän jälkeen?
[b]LUNA:[/b] Ihan hyvä idis tehä ite se hame. Kankaatkin kyllä maksaa, mutta tuleepahan persoonallinen!
[b]ESSILLE[/b] malttia, ettet ihan ukkoa höystä vauva-ajatuksillas ;) Tiedän, vaikeeta se on olla puhumatta niin ihanasta asiasta! Tsemppiä hiihtoladulle. Tuore pulla kuulostaa hyvältä *nams*
[b]LUMIINALLE[/b] tsempitykset ekaan koulupäivään. Ne on aina jänniä!
JJ 35+6+Tuuttini♥
ps. Näin unta että limatulppa ois jo irtoamassa... kääk, toivottavasti ei enneuko, koska mun pitää olla voimissaan ens viikolla. Ois vähän suunnitelmia... ;)
miten mä sainkin kirjottettua sen nuin...
Voi kauheeta miten kamalasti ootte ehtinyt kirjoittaa, tässä nyt sit kaks päivää lukenut teidän juttuja ja kiva ett ootte kaipaillut muakin =)
Hyviä ja huonoja uutisia ois nyt tarjolla... Tulin eilen vihdistä ja ensikskin ihan tuossa kodin lähellä jo, isolla tiellä kun ajelin 80 km/h...siinä vasemman puoleisella kaistalla ajeli sellainen urpo asuntoautonsa kanssa...ei tajunnut väistää oikeelle, vaikka kytistelin siellä takana...no menin sit ite oikealle kaistalle ja jatkoin matkaa sen ohi...sit katoin sivusilmällä ett ei perkele, sehän tulee mun päälle... ja saman tien kolahti ja meidän äitin pikku golffi heilahti tosi pahasti.... menin ihan sekaisin, onneks pysyi auto tiellä... käännyin sit rampista äitille päin ja oottelin ett ois tullut perään selvittää homman, mut eikä mitään, tyyppi jatko matkaa vaan...voi vittu...karkuun sit läks...onneks sain hätäpäissäni rekkarin ylös...ei oo muuten helppo homma muistella rekkaria, kädet ja jalat tärisee ja muistella poliisin numero... saman tien soitin sit hätäkeskukseen ja ne sanovat siellä ett lähettävät yhden partion meidän mutsin pihalle kattoo vauriot ja toisen ottaa sen urpon kiinni...
no poliisit sit tuli ja otti valokuvia...vasemman puoleinen taka lokari rutussa ja maalit pois... oli soittanut siihen asuntoautoon, joensuulaisia oli, eivät kuulemma olleet huomanneet mitään kolaria....voi helevettiläinen... varmaan kännissä ollut koko porukka. Poliisi sit puhallutti mutkin... tässä nyt sit oottelen ett kyttälaitokselta soittavat mulle. syytehän niille tulee ja joutuuvat korvaamaan kulut...
ett semmoista meitille...
G
[color=32CD32][b]Golda ja Laura:[/b] Iso voimahali kummallekin! *rutistaa*
[b]Hannele:[/b] Käyhän esim. kirjastossa katsomassa, onko uudessa Modassa mitään mikä kiinnostaa sua. Jos ei oo niin monta ohjetta, että raaskisit ostaa, niin voin vaikka laittaa sinne meidän sähköpostiin ohjeen, jos haluat. Tsemppiä piinaviikkoon kuten myös [b]Thunderille[/b]! Täältä kans isot plussapeukutukset molemmille: bdbdbdbd++++bdbdbdbd
[b]Essi:[/b] Totta, että vauvanvaatteet on kaupassa paikoitellen tosi halpoja, mutta itse ompelemisessa on se etu, että saa muun värisiä kuin vaalenapunaisia ja ¿sinisiä. Minä ainakin toivoisin perusvärien lisäksi enemmän esim. oransseja ja tummanvihreitä vauvanvaatteita (siis varsinkin jos tulee poika). Toivottavasti saatte tässä kierrossa tärpin! bdbdbdb++++bdbdbdbd
[b]JennaJanette:[/b] Surfatessani löysin yhden idean lisää [b]isyyspakkausta[/b] koskien: lapsi autossa ¿tarra. Itsekin aion kyllä ehdottomasti antaa miehelle isyyspakkauksen ja sen sisältö menee aika pitkälti samaa rataa kuin mitä muutkin on täällä luetellu. Haluaisin laittaa pakkaukseen myös isin tyttö/poika paidan tai ruokalapun, joten ehkä se paketti pitäis antaa sitten vasta syntymän jälkeen. Ellei sitten laita molempia.
[b]Merineito:[/b] Mitä oon sun kommentteja ja juttuja tältä palstalta lukenut, niin mä oon ihan varma, että susta tulee maailman paras ja järkevin äiti lapsilles! Niin fiksuja kommentteja sulta tulee muille varsinkin kriisitilanteissa.
[b]Peritytymis-G:[/b] Haluaisin meidän lasten perivän mieheltä hiustenvärin ja molemmilta hiusten paksuuden, isot silmät itseltäni ja värin mieheltä, mieheltä matikkapään, itseltäni kirjallisen ja kielellisen lahjakkuuden, säästäväisyyden ja järkevyyden mieheltä ja kyvyn selvittää riidat ennen nukkumaan menoa itseltäni. Ja kuten myös Hansu ja Galtsu sanoivat, en tosiaankaan haluais lapsemme perivän mun ihan liikaa herkyyttä!!! Silleen sopivasti sais olla tunteikas.
[b]Meikkaus-G:[/b] Meikkaan lähes päivittäin, varsinkin jos lähden ihmisten ilmoille. Perusmeikkiin kuuluu meikkivoide, puuteri, kulmien värjääminen ja ripsari. Pelkästään kotona ollessakin laitan joskus ainakin ripsaria. Juhlat on sitten asia erikseen, eli luomiväriä ja poskipunaa ja joskus huulipunaakin.
[b]Söpöily-G:[/b] Me kuljetaan ¿aina¿ käsikädessä ja pussaillaan ja halaillaankin julkisesti. Mutta kai mekin ollaan sen verran tuore pari, että sen takia vielä jaksetaan. ;) Musta on kyllä ihanaa kun joskus näkee eläkeläispareja, jotka kulkee käsikädessä ja viikonloppuna nähtiin ravintolassa vanha pari joka piti toisiaan kädestä. Kun itselläkin ois vielä vanhanakin niin!
[b]Omaan napaan[/b] kuuluu hyvää (kiloja siitä ei tosin oo pudonnu ;). En oo täysin pystynyt pitämään kiinni ¿vauvamykkäkoulusta¿ kun mies puhuu tulevasta vauvasta niin positiiviseen sävyyn päivittäin. Lauantain ostosreissulla käytiin lelukaupassa (etsimässä mulle Möhköfanttia) ja samassa kaupassa oli myynnissä myös vauvansänkyjä, rattaita yms. Mies sitten otti siitä mukaan pari vaunuesitettä. Sanoin kyllä miehelle, että vaunujen ostaminen tulee ajankohtaiseksi vasta lähempänä laskettua aikaa, mutta mies vaan vitsaili, että kun ostetaan hyvissä ajoin, niin hän ehtii tuunata ne. :D[/color]
Eilen sit tosiaan tuon kolarin jälkeen tulin kotiin pitkästä aikaa...itkukshan se meni koko homma... hirveesti en jaksa tästä nyt vielä puhua, mut ei olla enää miehen kans yhdessä...
on niin paska fiilis ja oli AIVAN järkyttävää nähdä mies niin paskana...säälittää ja surettaa se NIIN kovasti
Goldis
[color=slateblue]JENSKU: Ostin sitä valkosta palmaa. Eilen alotin jo kutomisen, on se vaan hankalaa niin isoilla puikoilla! Minä antaisin isyyspakkauksen jo ennen syntymää, vaikka viikkoa tai muutamaa päivää ennen. Juu, minustakin 24.9 oli oikeen hyvä LA =o)
THUNDELLE tuottoisaa piinaviikkoa!
Söpöily-G: Meilläkään ei hirveesti harrasteta, jonkun verran minä yritän roikkua miehen käessä, joskus kun tarraan siihen kiinni niin se vaan kattoo mua kuin jotain hölmöä... Minä ihan miellellään kävelisin käsikädessä mutta mies ei niinkään... Kotona kyllä senkin edestä kiehnätään jatkuvasti, vaikka sitäkin mies yrittää vähän vältellä, mutta ei suinkaan onnistu ;o) Sisko sano just puhelimessa mun miehestä että mun pitää taluttaa sitä kuin pässiä narussa ;o)
PIIPS: Pitkästä aikaa! Mun kämmenet on molemmat samanlaiset: yks syvempi viiva ja 1-2 aika hentosta... No ainakin yks lapsi siis tulossa ja jos minulta kysytään niin se vois syntyä vaikka ens syyskuussa!!!
Äh, pakko lähtiä syömään... Muut on menneet jo mutta mua ei nyt huvittais, ei oo yhtään sosiaalinen olo... Niin joo, laseistahan oli viikonloppuna puhetta. Minä piän paljon piilareita ja ikinä ei oo mitään ongelmia ollu. Tänään kuitenkin silmät veresti ja kirveli kun laitoin piilareita joten en sitten laittanutkaan, toivottavasti ei oo mitään tulehusta! Voi kyllä varmaan johtua liian vähistä yöunistakin! Yritän tämän viikon pitää laseja...
[color=CD3333]En oikein tiedä mitä osaisin sanoa sua lohduttaakseni. Tuntuu niin pahalta sun puolesta, kun pitempään mennyt jo niin huonosti sulla. Toivon sulle hirveästi voimia selvitä vaikeimman yli. *halaa rutistaa* Mä niin luulin, että tuo kolari olis ollut ne ¿enemmän huonot uutiset¿...
Otetaan tämä pino käyttöön. Laitan edellisen tekstini tänne:
[color=hotpink]Huomenta Puolukoiden maanantaipinoon!
Täällä sitä taas 5 tunnin yöunilla silmät sirrissä istuskellaan töissä... Onneksi tällä kertaa valvomisen syy oli ihan päinvastainen ku viimeksi... Oli niin mielettömän hauskaa ettei malttanu laittaa nukkumaan! Ja kun nukkuu aamulla yhteentoista niin ei kai sitä kovin aikasin illalla unta saakkaan... No tänä iltana varmasti saa! ...zzzzz.....
Haluaisko kukaan oululaisista lähtä sinne häämessuille? Minä niin tahtosin sinne, mutta en usko että miehestä saa kaveria, saati että sen kans lähtisinkään. Se on semmonen ettei yhtään saa jäähä katteleen ja pysähteleen mihinkään, joten shoppailukin sen kans on ihan kamalaa, saati jossain messuilla kiertely!
MUKAVAA VIIKKOA KAIKILLE! Heräilkäähän muutki jo palstailemaan =o)
HANSU kp 23/29-32 *sunnuntaita/ens viikkoa ootellaan*