Liberovaipat rikkinäisiä!
MInulla on 5 pkt suunnilleen samaan aikaan tarjouksesta ostettuja 7-14 kg:n vaippoja, ja ne onkin rikkinäisiä. Täytteet tulevat ulos! Onko muilla kokemusta?
Kommentit (8)
...meillä kävi useampia vuosia sitten esikoisen kanssa niin, että yhdessä MUUMIVAIPPAPAKETISSA kaikki pakkauksen vaipat olivat rikkinäisiä niin, että teipit irtosivat sieltä takapuolelta heti vaippaa laitettaessa tai viimeistään lasta pukiessa.
Lähetimme asiakaspalautuksena yhden kokonaisen vaipan sekä irtileikattuja teippejä. Useamman kuukauden kuluttua oli postiimme tullut paketti, jossa oli yksi paketti PIENEMPÄÄ KOKOA olevia vaippoja kuin mitä olimme palauttaneet, eivätkä ne tietenkään sopineet millään lapselle, joka oli siinä ajassa kasvanut jo entistäkin suurempaan vaippakokoon.
" Hyvityslahjana" paketissa oli yksi kroonikkovaippa - siis sellainen imuliina, joita sairaaloissa käytetään alleen kastelevien vanhusten sängyn suojana tai muiden eritteiden imijänä HYI - YÄK! Diplomaattisesti kroonikkovaippaa nimitettiin pahoittelukirjeessä " kertakäyttöiseksi hoitoalustaksi" , jessus sentään!
Sen jälkeen meille ei olekaan muumivaippoja ostettu, kertakaikkisen tökeröä asiakaspalvelua!
Meille osui viallinen pampers-paketti (vaippoja ei saanut avattua), josta soitin asiakaspalveluun. Pyysivät lähettämään pari viallista vaippaa ja paluupostissa tuli 15 euroa ja pahoittelut.
Mimimu:
" Hyvityslahjana" paketissa oli yksi kroonikkovaippa - siis sellainen imuliina, joita sairaaloissa käytetään alleen kastelevien vanhusten sängyn suojana tai muiden eritteiden imijänä HYI - YÄK! Diplomaattisesti kroonikkovaippaa nimitettiin pahoittelukirjeessä " kertakäyttöiseksi hoitoalustaksi" , jessus sentään!
Niin.. Ihan vaan ohimennen niin noi " kroonikkovaipat" joiksi niitä nimität, ovat ilmeisesti niitä joita myydään 6 kpl:n pakkauksissa Muumin kertakäyttöisinä hoitoalustoina. Hassua että ajattelet noin negatiivisesti asiasta, sillä mä itse olen kokenut nuo hoitoalustat erittäin kätevinä. Pidän tuollaista aina hoitopöydällä, hoitoalustan päällä, koska kun pieni vauva pissaa, se pisu juoksisi heti alas pöydän reunaan pitkin lattialle, ja meillä kun hoitotaso on pesukoneen päällä, olisi koneen kyljet pisussa, niin tuo imee sen pisun hetkessä, ja säästyy suuremmat siivot. Myös kovasti puklaavalla vauvalla on kätevä, ainakin meillä neiti puklaili kovasti, niin tuo on helppo heittää roskiin ja laittaa uusi tilalle. Ja kannan tuollaista mukanani myös hoitolaukussa, on erittäin kätevä levittää esim. mummulassa sängyn päälle, jossa vaihdan vaipan, kun se että sattuisi vahinko ja menis esim. päiväpeitto pyykkiin.. Pääsee helpommalla kun heittää ton roskiin. Ja joskus on pakko käydä kauppareissulla vaihtamassa vaippa vauvalle ostoskeskuksen lastenhoitohuoneessa, ENKÄ todellakaan laita vauvaani suoraan siihen hoitopöydälle, ties mitä pöpöjä jne. siitä saa, niin laitan tuollaisen " kroonikkovaipan" alle, vaihdan vaipan, ja heitän suojan roskiin. Näin meillä. Että mä olisin erittäin tyytyväinen jos saisin tuollaisen lmaiseksi, nimittäin maksaa 6 kpl vajaat 3 ¿ kaupassa. Nimimerkillä tyytyväinen korrnikkovaippojen käyttäjä ;)
Olen varmaan niin väsynyt, että tuo huvitti suuresti.
Meilläkin käytetään noita kertakäyttöisiä hoitoalustoja ilolla.
Ystäväni lähetti viallisen liberopaketin takaisin (soitti ensin asiakaspalveluun) ja sai VIISI pakettia tilalle, juuri oikeaa tai suurempaa kokoa olevia vaippoja.
Mulle tuli vastaus, että muin pitää laskea, kuinka monta vaippaa on rikki, niin he hyvittävät sen verran vaippoja!
Paketissa on melkein kaikki rikki ja muissakin on rikkinäisiä. Eh-heh!
Mimimu:
Sen jälkeen meille ei olekaan muumivaippoja ostettu, kertakaikkisen tökeröä asiakaspalvelua!
Herranen aika, sait ilmaiseksi kertakäyttöisen hoitoalustan ja pahoittelut asiakaspalvelusta ja väität palvelun toimineen tökerösti =). Ymmärtäisin tuon HYI-YÄKittelyn mikäli alusta olisi ollut käytetty, mutta muuten sun reaktio kyllä vähän hämmästyttää :).
KL
Mulla oli kerran yksi paketti jossa teipit olivat viallisia. Laitoin liberon sivujen kautta palautetta ja he pyysivät lähettämään asiakaspalautuksena yhden viallisen vaipan. Sain nopeasti postissa uuden paketin vaippoja. Joten laita heille viestiä niin uskon että saat tilalle saman verran ehjiä vaippoja.