G: Mitä ostatte Lidlistä?
Eli mitä sieltä kannattaa ostaa, mikä on halvempaa kun muualla?
Kommentit (37)
kasvo rasvoja sekä yö ja päivä kayttöön ja ollut tosi tyytyväinen.Maksoi jotai 5 eutoa purkki.
Sellaista sinisessä pyöreässä rasiassa olevaa yleisrasvaa olen ostanut myös ja todennut ihan hyväksi, on kyllä tosi rasvainen.
Paljon ostamme myös elintarvikkeita ja pakasteita.
Kaikki pakaste wokit on tosi herkkuja.
kuivattuja yrttejä
chilisavujuustoa
vihnneksia, jos ok
maailman parhaat kalapuikot eli Lidlin fillekalapuikot
muuta satunnaisesti
vaipat on ehdottomasti meillä aina sieltä ostetut=) Ja kissan hiekka...
VAIPPOJA! Todella tyytyväisiä ollaan oltu niihin. Ennen käytettiin vain Liberoja, nykyään vain Lidlin Cien-vaippoja.
KONETISKITABLETTEJA (paljon halvempia kuin esim s-ryhmän dailyt ja ainakin yhtä hyviä jollei parempia)
RAEJUUSTO (COTTAGE CHEESE) ihan mielettömän hyvää!
JAUHELIHAPÖTKÖT (pakastealtaasta, en muista tarkkaa nimeä)
Muutakin ostetaan, mutta tässä parhaimmat meidän mielestä.
Ja ens viikolla meen kattomaan onko meidän Lid`lessä semmosta koiranruokakuppitelinettä mitä ne mainosti nyt uusimmassa mainoksessa. On muuten ihan sikapaljon halvempi kuin jossain eläintarvikeliikkeessä.
Silloin yleensä ostetaan kebablihaa, kananugetteja ja kauden vihanneksia ja hedelmiä (ovat yleensä hurjan halpoja).
Synttäreiden alla on ihan järkevää hakea Lidlista halvat limsat, sipsit, keksit ja karkit.
Hedelmiä kannattaa ostaa ja maitotuotteita ja leikkelemakkarat on halpoja ja mehut,limut.Liha ei mun mielestä oo erityisen halpaa,esim jauhelliha ei sitä sieltä saa 1,5e 400g..,vaan se on siellä lähemmäks 2e,eipä siis mitään
halpaa.
Eli niitä pieniä pötköjä pahvipaketissa. Nam.
Lidl on ihan ok kauppa. Vihannekset, maitotuotteet, pakasteet, lihat, kaikki nämä halvempia kuin muissa kaupoissa.
keksejä, suklaata, karkkia, vanulappuja, sipejä, kurkkupastilleja, marmorikakkua, salattia, kurkkua, tomattia (kurkkua ja tomattia silloin, kun ovat suomalaisia, joskus myös ulkomaalaista)
Kiinnostaisi tietää, että pääsisikö halvemmalla kun esim prismassa?
viimekssi ostin jotain perunakroketteja ja mulla meni niistä suu ihan rikki ja pojallemme poskeen kauheet ihottumat. Kumpikaan meistä ei ole millekkään aikaaisemmin ollut allerginen. Eikä sen jälkeenkään...
Ei voi oikein vertailla Prisman tms kanssa, kun valikoimat on sen verran pienemmät, että halvennusta tulee senkin takia. Mutta Prismakuukausina rahaa menee kauppaan noin 600 euroa kuussa ja Lidl-kuukausina nelisen sataa. Neljänhenkinen perhe.
Toisella kertaa huomasin parasta ennen päivän menneen jo edellisellä viikolla ja palauttaa ei voinut..
LITUKKA ON BOIKOTISSA!
Onko joku kokeillut kosmetiikka tuotteita?
Mutta sieltä Lidlistä ei sitten voi ostella mitään hienoja sisäfilepihvejä ihan milloin vaan. Eli Lidl-kuukausina ruoka on ollut yksinkertaisempaa kuin vaikka Prisma-kuukausina. Lidlin juustopuoli on musta tosi hyvä, ja erittäin edullinen. Vihanneksista saa joskus sikahalpaa, monesti kuitenkin esim kurkuissa normihinta (2,20 e/kg ja kotimainen 3,3 e/kg)
Mutta kannattaa kokeilla Lidliä, itse olin ennakkoluuloinen aluksi. Mut kun työpaikka meni alta, ennakkoluulojen piti väistyä.
Olen kokeillut kosmetiikka- ja voidepuolta, en tykkää. Hammasharjat ovat ok, mutta vessapaperipuoli ja pesuaineet ei. Paperit tosi karheita ja pesuaineet HAISEVAT.
-Kasviksia
- sipsejä herkkupäiviksi
-tuorejuustotäytteisiä lihakääryleitä
-maitoo
-jogurttia
-pähkinämysliä (HERKKUA!!)
Siellä käydessä tulee myös ostettua jäätelöä, makkaroita, juustoja, kalapuikkoja, kananuggetteja ym. epäterveellistä (joita emme kyllä sitten muista kaupoista juuri ostakaan).
Aika usein sieltä tarttuu myös näitä kausitarjoustuotteita mukaan. Joukossa on tietysti ihan roskaakin, mutta monta ihan käyttökelpoista juttua on sieltä saanut hankittua pilkkahintaan.
olen sieltä ostanut ja hyväksi todennut aikojen saatossa
perunamuussijauheen
kuivatut yrtit isossa purkissa ja muut mausteet
wc:n puhdistustabletit
vaipat
nuo on ne mitä sieltä yleensä ostan. monet koemielessä ostamani tuotteet on olleet sinänsä ihan ok mutta samanhintaisia kuin prismassa josta ostan mieluummin. tai sitten ne ovat olleet ihan hirveitä, tästä esimerkkeinä mm. colajuomat, vihreät oliivit, ne monien kehumat juustotäytteiset jauheliharullat jne.