Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~~~~~ PUOLUKOIDEN Sunday~~~~~~~~

08.01.2006 |

~Toivottavasti avasin tarpeeseen tämän pinon, en ainakaan hokassut toista...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Miten meillä ei vielä tähän aikaan ollu pinoa... nooh, äkkiähän se avautuu mullakin :)

Tuuhan HANNELE kertomaan miten eilinen pizzareissu meni ja muutkin kuulumiset! Ihan oudolta tuntuu kun ei HANSU eilen paljoa kirjotellu. On niin tottunut, et sieltä tulee tasaseen tahtiin kirjotuksia :)

Minä kattelen ykköseltä tollasta lasten musiikkiohjelmaa, en tiiä tämän nimeä. Sulosia nuo muksut, ei voi mitään :) Tämän päivän ohjelma ei oo vielä millään mallilla. Ukolla on taas luisteluhommia ja mun pitää siis ite viihdyttää itteeni :o/ Kävelyllä voisin taas käydä, kun eilen söin kuin porsas. Sen siitä saa kun koko ajan leipoo...

Teen keittoon, JJ 35+5+TuuttiRaksu♥

Vierailija
2/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään vähän turhan aikainen herätys tyttelin toimesta ja aamupäivä onkin mennyt enemmän tai vähemmän sohvalla pötkötellessä. Jospa päikkäreiden jälkeen suoriuduttaisiin ulos saakka, siellä näyttää olevan aivan ihana ilma!

[b]Miitsu[/b], mä olin kokonaan unohtanut, että ennen kuin tunsin esikoisen liikkeitä, olin jo " nähnyt" hänet muutaman kerran alavatsalla köllöttelemässä. Monena aamuna herätessäni alavatsalla oli epämääräinen möykky, joka saattoi jopa liikkua. Koska nukun usein kyljelläni, niin tuo möykky oli aina enemmän jommalla kummalla puolella alavatsaa, mutta kun kävin selälleni, se ikäänkuin asettui taas keskelle. Se oli (ultraa lukuunottamatta) ensimmäinen " todellinen" kosketus tulevaan lapseen, sai ikäänkuin todisteita siitä, että siellä vatsassa tosiaankin oli joku kasvamassa. Mulla ei ollut silloin pahemmin ylimääräistä traania vatsan seudulla, joten varsinkin aamulla kun ei ollut mitän turvotuksia tm. pikku möykkyläinen oli helposti nähtävillä. Tällä hetkellä vaa´an mukaan painan aikalailla saman verran kuin ennen raskautta, mutta jotain pientä on kyllä mielestäni jäänyt muistutukseksi vyötärönseudulle. No, juuri nyt en jaksa siitä ottaa paineita, kun toiveissa olisi saada taas uusi möykky masuun kasvamaan. Tällä hetkellä meneillään kp 4/28 eli piiitkä matka vielä kaikkeen:/

Luvallasi, [b]Laura[/b], sanon minäkin jotain miehestäsi. Niin kuin itsekin totesit, aika erikoista miehesi käytös on ollut, ei todellakaan vaikuta siltä että tämä olisi kovin vakavissaan halukas vakavaan sitoutumiseen ja parisuhteeseen kanssasi:( Todella ikävä tilanne, mutta kuten Merineitokin totesi, joskus ero on kuitenkin parempi vaihtoehto, kuin roikkuminen ei-toimivassa parisuhteessa. Harmi monestakin syystä, eikä vähiten vauvatoiveesi takia, vaikka tuskin teidän tapauksessa vauva muutenkaan olisi ihan heti ajankohtainen. Tuntuu olevan niin monta muuta juttua selvitettävänä ennen kuin voisitte alkaa tosissaan vauvaa " tekemään" . Mihin tahansa ratkaisuun päädyt(te)kin, toivotan sinulle paljon paljon voimia ja onnea elämääsi!

Liirum laarum, tulipa taas juttua. Ehkä palailen vielä illemmalla. Mukavaa sunnuntaita Puolukkaiset!

-Lillis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]Miehen kummipoika lähti just, miehellä meinas mennä hermotkin kans, no olihan se vähän hätänen, meinas itteäki hermostuttaa, ja tänään on ehkäisyttömän " kuukauden" viimeinen päivä =o( En olis muistanut koko asiaa, niin mies eilen illalla että monesko päivä huomenna on, minä että kaheksas, sitten mies katto siihen tyyliin että mun pitäis tietää mistä se puhuu ja vihdoin tajusin... =o( Nyt pitäis sitten vaan hyväksyä asia, niinku sovittiin, oottaa kiltisti kesään, mitenkähän tästä taas henkisesti selviytyy... No viikon päästä tulevat menkat joten siihen asti on vielä aikaa toivoa, ja toivottavasti tulee tätin sijasta jotain ihan muuta ;o) Koska miestä ei sais nyt rasittaa (kuului sopimukseen) niin te ootte nyt minun tuki ja turva!

JJ: Fantsu oli kiinni (?), joten käytiin Raxissa. Minä söin vaan yhden pizzapalan ja hyvää oli, kermaperunoita sitten senkin eestä...

LAURA: Eihän se haittaa vaikka palstailu kriiseilyksi menee! Tuntuu että ei täällä enää tärkein yhdistävä tekijä ole se vauvakuume! Toivottavasti asiat selkenee, pahalta kyllä kuulostaa! Huvittavaa kyllä tuo miehen vauhkoaminen niistä sringeistä, hänhän ois voinut pitää sitä vaikka sinun viettely-yrityksenä, niin sen sijaan luulee sun yrittävän lavastavan sitä syylliseksi. VOIMIA SULLE!

GOLDA: Voi tuuhan pian kertoon Pertusta! Lähettikö se Puolukoille terveisiä? ;o)

MERINEITO: Se Smart makso Villiinassa jotain 2,70. Tais olla kalliimpi ku esim. Kainuun pirtissä. Vai on sulla siellä mieli maassa... Nuo on ihan tuttuja tunteita nuo lihomisjutut! Vaikka ei todellakaan maailma kaadu muutamaan kiloon tai yhteen sipsipussiin! Ja mitä on oppinut palstan kautta sua tunteen niin susta tulee ERINOMAINEN äiti! Niin huolehtivainen, ja kaiken tämän monen vuojen kuumeilun jälkeen varmasti myös tosi kiitollinen ja rakastava äiti! Kyllä se mieli siitä taas piristyy!

SONNAI kyseli niistä sähköpostiennustajista, tällä palstalla taitaa melkeen kaikki kysyneet niiltä ennustusta, ei maksa mitään, laitat vaan sähköpostia osoitteisiin ennustaja.elli@luukku.com ja madammamma@luukku.com ja kerrot oman ja miehesi iän ja jos on lapsia niin heiät iät myös... Menihän se näin? JOku muu korjatkoon jos en enää muista... Elli ennusti mulle tyttöä syntyväksi 24.10.2006 eli pian pitäis raskautua, toivottavasti pikku-Valtteri jo siellä myhäilee ja pian tarraa kiinni! Madamen ennustusta en muista, kun en niin tykännyt siitä... Ai joo meillä puhutan sitten Valtterista vaikka ei erityisesti poikaa toivotakkaan...

LASERLEIKKAUKSESTA: Mua ahistaa lasit ja piänkin melkeen aina piilareita, aika nuoresta olen siit leikkauksesta haaveillut. Viime kevään pisin menny mutta kun siellä nettisivuilla sanottin että vuosi ennen kun saa raskautua! Hyvin olisin kerennyt jos mies olisi heti sanonut mitä aikoo! Aattelin sitten että menen sinn eleikkaukseen kun oon kaikki lapset tehny! Kesällä kävin näöntarkastuksessa ja mulla oli huonontunu näkö ihan hulluna melkeen -1 (ja moneen vuoteen ennen tätä ei ollt muuttunut miksikään). Ihmeteltin sinä sen silmälääkärin kans, ja se sitten kysyi että ootko raskaana tai imetätkö... Mutta ei, siitäkään ei näön muutos voinut johtua...

Nyt annan muille palstatilaa! Mukavaa sunnuntaita!

Vierailija
4/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä semmoista vuoristorata tää meikäläisen elämä tällä hetkellä... En mä tiedä latelinko ukolle vihdoin eilen riittävästi totuuksia vai mitä, mutta tänään se on soittanut ihan oma-aloitteisesti pari kertaa ja käyttäytynyt kunnolla... mutta eipä me nyt mistään maailmaa mullistavasta kyllä puhuttu. Hmmm... jotain on kyllä ehdottomasti tapahtunut,koska se ihan itse tarjoutui laittamaan pyykit kuivumaan jos pistän koneen päälle! Tuntuu ehkä aika pieneltä mutta ottaen huomioon että se on tehnyt sen kai tasan 3 kertaa meidän suhteen aikana (ja aika pyydettäessä), on kai sekin jotain.

No, huomenna sitten yritetään nähdä, katsotaan mitä siitä sitten tulee. Miehen työ kyllä vähän häiritsee näitä hommia, se kun ei koskaan tiedä etukäteen koska pääsee kotiin (asioitahan voi tietty yrittää siirtää mutta firmalla menee sen verran huonosti että kaikki on hoidettava mitä vaan saa...) ja illalla sillä on vielä peli. Mulle huominen sopisi kyllä loistavasti, koska maanantaina on vapaapäivä... joten jos menee aivan persuksilleen koko homma, voin sitten lähteä vaikka baariin... ei yleensä oo tapana paljon juopotella tai yleensäkään usein käydä ulkona, mutta kieltämättä tossa loppuviikosta teki kyllä mieli, mut kun oli töitä...

GOLDA, tuus ny kertomaan siitä sun laserista! (niin ja Pertusta ;-)

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Vierailija
5/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeen meinaa ärsyttää kun näkee kuin moni tämänkin pinon lukee ja sitten vaan tyyliin pari kirjottaa jotain! Uteliasta sakkia >:/

Eipä mulla -taaskaan- mitään asiaa ole. Vasta nyt aloin purkaan joulujuttuja pois. Kuusen riisuminen on sitten tympeetä hommaa. Ei oo oikeen mitään minne pakkais nuo koristeet, ei viittis ihan pussiin vaan survoa. Kuitenkin ostettiin ekat kuusenkoristeet ja vähän sellasia hienompia koitettiin katella. Ne pitäs siis saada pakattuakin silleen, et ois jotain jäljellä vielä ens vuonnaki. Nyt mulla on paita ihan hileessä ku nuiden pallojen kanssa äsken saikkasin :D

Vierailija
6/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla viel tää ilta töitä... että alkaa ahdistaa kun tuntuu ettei mitään muuta kerkee tekee... Huomenna pitäs tulla viel pomolle kertoo vauvasta :( en kyl yhtään haluis tulla sen ilmeitä kattoo... Mä oisin halunnu oottaa et pääsen neuvolaan kuuntelee sydänäänet ennen kertomista mut se ois vasta ke ja täällä kuitenkin niin moni tietää etten haluis että kuulee sitä muilta! Oonkohan ihan tyhmä jos aamul soitan neuvolaan ja pyydän et saisin käydä kuuntelees?? vaikka ke ois aika? ottaakohan ne ees???

Eilen illalla tehtiin miehen kanssa fajitaksia ja katottiin leffaa miehen kanssa...

Laura: hyvä että kuulostaa ees pikkasen sille että mies alkaa tajuamaan tilannetta. Mutta ootahan rauhassa siihen tapaamiseen asti ja siellä laita mies lujille... Ja tänne saa toki kriisejä purkaa, koitetaan sitten auttaa!!

Hannele: tsempitykset tuleviin viikkoihin! Toivotaan että kuukausi ois tuottanu positiivista tulosta ettei tarvis kesään asti ootella! Lupailiko se mies jo sitä toukokuuta alotuskk???

Lillis: mullakin on muutamaan otteeseen kova möykky tuntunu alavatsalla ja välillä ei taas mitään: nyt tänään aamulla taas möykky oli tuossa alavatsalla :) nyt se on taas häipyny näkyvistä!

Golda: pian kertomaan eilisestä!!!

ja mitähän viel piti muistaa.... noh, välillä jos menis syömään perunapiirakoita.....

Vierailija
7/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple][b]MIITSU:[/b] Muistatko miten mä olin hermona alkuraskaudessa? Vähän väliä tuskailin, kun en tiennyt onko tuolla masussa kaikki hyvin. Ramppasin sitten jatkuvasti ylim. käynneillä neuvolassa. Menehän sinäkin vaan rohkeesti, että saat mielenrauhan! Kyllä ne sut sinne ottaa. Mulle ainakin neuvola täti sano, että AINA ehtii ainakin varattujen aikojen väliin ujuttaan yhdet sydänäänten kuuntelut. Siinä ei mene edes minuuttia, joten kyllä ne ottaa! Soitahan heti aamusta niin pääset rauhottuun ja mukavampi sitten pomollekin kertoa uutisia ;)

Vierailija
8/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]MIITSULLE[/b] vielä sen verran, että meijän neuvolan täti sanoi vielä, että jos oikeen huolettaa ja ei ehdi/pysty soittamaan, niin voi tulla ihan nuin vaan ja sitten odotella että tädit ehtii ottaa vastaan. Ei ne ketään kotiin käännytä! Eri asia tietty jos joka aamu kasilta on siellä venaamassa, että " kuunteles taas niitä ääniä, kun ne on niin ihania" :) Sinuna soittasin siis sinne heti aamulla ja kertosin rohkeesti huolet. Mulla on ainakin vaan hyviä kokemuksia nuista ns. ylimääräsistä käynneistä.

Vierailija
9/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu tyhmälle: kun ei oo mitään oireita et kaikki ei ois kunnossa ja se neuvola aikakin on jo niin pian... Mutta täytyy miettiä että mikä fiilis on aamusta!! Toisaalta en haluis tietää että kaikki ei oiskaan kunnossa joten voisin pitkittää keskiviikkoon asti tietoa siitä.... plaah... siis ai miten niin sekasin???

Mulla on muuten taas tuossa alamahalla yks möykky... jonkun aikaa oli poissa ja nyt on taas siinä??? eli oikeesti tuolla taitaa olla kaikki kunnossa ja vaavi vaihtelee paikkaa?????

Vierailija
10/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos sulla hermo kestää ootella keskiviikkoon, niin turhaahan sitä sitten sinne neuvolaan huomenna soittelemaan. Mä vaan en pystyny monestikaan olemaan menemättä, kun mahdollisuus oli. Tosin mullahan ne 2 km:a tekivät osansa tuohon hermoiluun.

Tuosta " möykystä" en osaa sanoa mitään. Itellä en sellasta huomannu, vaikka hoikkia oltiin täälläkin alkuraskaudessa ;) Ehkä se vois olla kohtu, joka siellä mollottelee. Tai sitten tosiaan se vauveli.

Kylläpäs Tuutti riemastu tuolla masussa yhtäkkiä :) OIkeen " hieroo" itteään tuolla kylkiä vasten.

Vierailija
11/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääkin tylsempi yövuoro hoidettu kunnialla loppuun, vielä ois toinen edessä, mutta ehkä siitäkin selvitään... Tais olla ensimmäinen yövuoro ikinä, kun en syöny yhtään karkkia! :D Mie oon aina ollu sitä mieltä, että yövuorossa on ihan pakko saada jotain, mutta huomasinpa taas olevani väärässä... Sit sitä kaikkee muuta tulikin ahmittua kahta kauheemmin, en ymmärrä miksi yöaikaan pitää syödä niin kamalasti!

Kävinpä tuossa vaa' alla joulunajan päättymisen kunniaks... Aika hurjialukuja näytti, on meinaan lähteny 5 kiloo pois!!!

Laura: Upeeta, että uskaltauduit sanomaan miehellesi suoraan, mitä ajattelet! Saipahan hänkin nyt ajattelemisen aihetta... Ja vielä upeempaa on, jos se nyt tajuaa, ettei halua menettää siuta ja alkaa ottaa siutakin huomioon.

Eikös se onni tule just niistä arjen pienistä iloista? Ehkä se pyykin ripustaminen on miehesi tapa ilmaista, että välitää... :) Ite muistan tuhertaneeni itkua, kun mies aikoinaan osti mulle kotiinsa rasvatonta maitoa, vaikka itse juo kevyttä. Siinä sitten siskolle kehumaan, että " kyllä se on niin IHANAN huomaavainen, osti mulle oman maitopurkin!" Ja ai että se kuulosti typerältä ääneen sanottuna...

Hannele: Kiitos osoitteista, laitankin niille heti postia!

Golda: Kerro, kerro! Millanen Perttu oli?

Jaah, alkaa olla kello sen verran, että mies ja koirat tulee kohta kotiin... Onkin kerenny tulla jo ihan ikävä tän parin tunnin aikana, mitä oon ollu hereillä... Ei niin sitä miestä, mutta koiria! ;)

Hyvää sunnuntain jatkoa!

-S-

Vierailija
12/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin ajelulla kattelemassa asuntoja ympäri kaupunkia ja käytiin myös kattoon se Oulujoen kirkko. Sitten käytiin Amarillossa syömässä. Oli hyvää. Voin kyllä kaikille suositella sitä Arizona Vege Chalupas vaikkei kasvissyöjä oiskaan! Mää oisin heti halunnut rynnätä sinne Oulujoen kirrkoon sisälle kattoon millanen se on, mutta mies vaan että " otetaan vauvan askelia, nyt tiedetään missä se on ja miltä se näyttää ulkoa päin, ens kerralla sitten taas lisää"

HANSU *ensimmäisen viikon jälkeen -0.8 kg* =o)

Vierailija
13/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan on vieläkin sähköpostissa kuva mahasta, jossa näkyy ihan selvänä kohoumana vauvan jalka. Kaikki varpaatkin erottuu selvästi... En tiedä onko kuvaa jotenkin käsitelty vai onko se ihan todellinen, mutta aika jännän näkönen se joka tapauksessa on... Pitääkin kattoa jos vielä löytäisin sen jostain.

-S-

Vierailija
14/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsin koneelle pitkästä aikaa pinoutumaan.. Oon tässä pari päivää lueskellu vanhoja pinoja et tiiän etes vähä mitä kellekki on tapahtunu vaikkakaan en muista juuri mitään. ei sitte lähettykään reissuun enää viikonlopuksi ku auto on seissy parkkiksella reilun viikon eikä lähtenykkään pe aamulla käyntiin.. on saanu vissiin kosteutta ja saadaan pois paikalta vaan hinaamalla.. et siihen ne rahat sit meniki ku hinaus maksaa n 120e... :( Kotona ollaan siis pyöritty mut en oo ehtiny pinoutuun.

Nyt alan lueskeleen vielä tän päivän pinon ja jos sit kirjottelisin vaik uuestaan.

-Pikkupiru-

Niin ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!!!

Vierailija
15/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sää tilannut sieltä Sinellistä mitään...? Tiesitkö muuten että Teatriassa on 22.1 häämessut? Pitänee itte ruveta tuolta Sinellistä kattomaan kun Sinooperista ei tosiaan löytynyt mitään...

Vierailija
16/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitkän tauon jälkeen oon täälä koko ajan..=)

Mitä koiria sulla sonnai olikaan? Etkös saanut juuri pennun? Mulla ois kans kauhea koirakuume mut ukko ei suostu siihenkään. Tai siis sanoo et ennemmin vauva ku koira, MUT EI VIELÄ!! Mulla on kyl koira mut se on vanhemmilla ja nään sen pari kertaa vuodes kun on tätä välimatkaa.. Vanha neiti se jo on.. Missäs olitkaan töissä? Hoitoalalla? Ite oon kans huomannu et öisin kaipaa koko ajan syömistä ja etenki sitä makeaa.. :( Onnea joulun ajan painonpudotuksesta! Mulla varmaan saman verran tullu lisää..:(

Miitsu: Kyl sun varmaan kannattaa neuvolassa käydä kuunteluttamassa jos vähänki siltä tuntuu. Onhan se sit mukavampi mennä pomolle kertoon uutisia kun on tuoreet sydänaanet muistissa..:) Onko pomo sen tyyppinen ettei ehkä tykkää uutisistasi?

Nyt lähden kattomaan telkusta tuota ohjelmaa jossa lapset haastattelee pressaehokkaita..

-Pikkupiru-

Vierailija
17/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Kirjotin jo pätkän, mutta se hävis jonnekin:/ Huh, oltiin eilen kaverin kanssa iltaa istumassa, ja koville otti, ei sitä enää mennä kuin 18-vuotiaana...;)

Jaksuja ja voimahaleja Lauralle ja Goldalle!! Toivottavasti saatte selvitettyä asiat miestenne kanssa. Ja kuten sanottu, täältä löytyy aina kuuntelijoita ja tukijoita vaikeisiin aikoihin! Ja Golda, tuuhan kertoon meille Perttu-uutisia;)

Miitsu, huimaa vauhtia sulla on viikot menneet, keskiraskautta jo lähentelet! Mee ihmeessä käymään siellä neuvolassa jos siltä tuntuu, saat mielenrauhan. Pian sitten jo pääsette kurkkaamaankin pikkuistanne:)

Jensku, kerro sitten meillekin mitä aoit pakata mukaan;) On niin kiva lukea noita vauvaan liittyviä juttuja!

Hannele, minkäslaiset hiukset sulla nyt sitten oikein on? Ilmeisesti leikattiin ja värjättiin?? Nyt muistat sitten olla vaan pää kylmänä kesään asti, jos ei tärppiä tullut tästä jaksosta, muista että on jo erittäin suuri asia kun miehesi on antanut tuon kesän aikatauluksi, siihen ei ole pitkästi enää. Toivotaan että Valtteri on kuitenkin saanut alkunsa ja ennustukset käyvät toteen;) Mikä kp sulla on?

Nyt suihkuun,

-Lumiina kp 24 ja -2kg

Vierailija
18/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ois " enää" kun 3 tuntia töitä :(

katotaa huomenna jos kehtaan neuvolaan soittaa siitä kuuntelusta, onko sitten sitä aikaa yms...

Pikkupiru: henk koht pomo on varmaan innoissaan... Se on vaan hiukka erikoinen tapaus ja varmaan alkaa kauheet huokailut kuin ne täällä pärjää!!! no katotaan sitten huomenna mitä se sanoo!!

Sonnai: meillä on 2 kissaa ja aina kun kotii menee tai kisut on reissun takia ollu hoidossa niin niitä on niin ikävä!!! ja jos ne ei oo kotona niin kyllä on tyhjää ja tylsää!!!

mut taitaa alkaa päätä jomottelee... joten paree luopua netistä hetkex!! Öitä jos en enää palaile tänää!!

Vierailija
19/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Hei Puolukanpalleroiset :)[/color]

[color=dodgerblue]Nyt alan olla pakannut kaikki mahdolliset...huomenna sitten takaisin Turkuun, siellä odottaa se toppapukukin :) ja varmaan kamala kasa laskuja :( Sitten joutuukin menemään yksin nukkumaan, taidankin pedata sängystä miehen puolen ja nukkua siinä..pehmolelujen keskellä[/color]

[color=deeppink]Kyllä on taas ollut joululoma...asettuu asiat taas tärkeysjärjestykseen. MUn äidille tuli rytmihäiriöitä ja nyt on sydän aika heikko, pysyy kuitenkin lääkkeillä kurissa, tuli vaan sellainen olo, että mä haluan sen vauvan heti nyt, eihän sitä koskaan tiedä tulevaisuudesta, omastakaan. Haluaisin, että kaikki mulle rakkaat ehtii olemaan mukana meidän lasten elämässä mahdollisimman pitkään. Eli raskasta on ollut. Vähän ikävä kyllä nyt lähteä turkuun, kun pikkusisko on todellinen idiootti ja kysyy koko ajan kaikkien hermoja kotona ja ajattelee vaan itseään koko ajan, ja sitä ei äiti todellakaan nyt tarvitsisi.[/color]

[color=dodgerblue]Huomenna voin kirjoittaa sen kietaisupuseron ohjeen uudelleen teille sanasta sanaan ja kaikki koot, jos jollakin se hukassa. Mulla itsellä meni pari iltaa sen tekemiseen, on tosi helppo.[/color]

[color=deeppink]ilona[/color]

Vierailija
20/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona: Kuulostaa tutulta tuo et pikkusisko kiristää kaikkien hermoja just sillon ku ei pitäs.. Minkä ikänen sisko? Mulla pikkuveli on koetellu koko perhettä viimiset kaks vuotta. Tällä hetkellä porukat on niin väsyneitä etteivät jaksa edes omaa liittoaan hoitaa ja siksi avioeroaki suunnitellaan.. Veli lähtee huomen aamulla armeijaan ja äiti on oottanu sitä päivää viimeisen vuoden ajan enemmän ku mitään muuta. En voi ymmärtää kuin joku voi olla niin idiootti ettei tajua ja näe kun toiset kärsii hänen tekemisistään. Et ymmärrän todella hyvin sun huolen!!

Nyt ruottin ainetta jatkamaan..