Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pojat voi pukea hienosti?

Vierailija
08.01.2006 |

Olen vannonut että jos joskus saan pojan, niin en jätä häntä " pukematta" eli en vedä hänelle jotain college-pukua päälle ja sillä hyvä, niin kuin ikävä kyllä useimmat äidit tekevät. No nyt se poika on sitten tulossa ja kysyisinkin teiltä poikkeuksellisilta äideiltä, jotka jaksatte panostaa poikannekin pukeutumiseen, että mistä niitä hienoja vaatteita löytyy?? En halua mitään muumicollegea ja raitaisia potkupukuja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ommellut housut, valkoisenpaidan, liivit ja ruseti yhteen settiin. Ja nyt on valkoiset pellavahousut ja liivi + paljon kauluspaitoja.

Tuttavat tuoneet tai kirppikseltä löytynyt. Ongelma on että isosiskon eläessä prinssessa vaihetta, katsoi pikkuveli alkuun (n. 1,5vuotiaana) vähän karsaasti omia hienoja vaatteitaan ja oli innostunut mekoista.

Kun sitten muutaman kerran kotona hassuteltiin mekoilla, jäi pahimmat kinumiset. Ja nyt vanhempana kun on oma kaveripiiri ja alkaa olla pojan identiteettiä, ei enää kravaatit ja solmiot kelpaa. Saati että mekot kiinnostaisi.

Vierailija
2/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua että lapseni näyttää niin synkältä, mutta en taas halua hänestä tyttöäkään yrittää tehdä. Selasin noita huutonetin poikien vaatteita ihan epätoivon vallassa, että en todellakaan halua pukea poikaani noin tylsästi ja värittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=25667454

Eikö näytä tylsältä nuo värit...voi voi kun on hankalaa...

Vierailija
4/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pojalla valkoinen puuvilla kauluspaita neppareilla, jossa oli vaaleenpunaisii raitoja.

Sekin kyllä sukuperintöä miehen puolelta (siis miehen ja sen veljien vanha).

Vierailija
5/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oranssia, lilaa, vaaleansinista ja vihrean eri savyja. Ne yhdistettyina tummansiniseen tai ruskeaan nayttaa hyvalta. Monesti puen kouluun kauluspaidat suorien housujen kanssa. Jos on kylma, kauluspaidan paalle laitan tyylikkaan neuleen tai liivin. Yksityiskohdat on myos tarkeita, kuten sukat. Meilla sukat sopivat aina kokonaisuuteen. Pojat ovat tahan tottuneet ja 10-vuotiaskin laittaa kaiken paalle, mita sanon. Ostan paljon GAPin ja Ralph Laurenin vaatteita. Asumme kyllakin Amerikassa.

Vierailija
6/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että oon miettinyt itsekin. Poika vauva vasta, mutta se tummansinimafia rules jo nyt. Just pakkasin pojalta kaikki tummansiniset pois, ne ei hänelle edes sovi, kun iho on lämpimän värinen ja t-sini saa hänet näyttää kalvakalta.

Ja juuri eilen minäkin selasin huuto.netiä epätoivoisena. Ei mitään kivaa pojalle!

Mutta olen ajatellut sinnikkäästi etsiä kivoja vaatteita. Kuulin, että esim. Zarassa olisi kivoja (en ole käynyt katsomassa). Ja Virossa, Ruotsissa, USAssa (jos nyt sinne asti menoa).

Mä kans haluan laajentaa poikani värimaailmaa tuosta sinisestä muuhun. Tällä hetkellä hänellä kaapissa vaaleansinistä, vihreää, mintunväristä, lilaa, keltaista, valkoista, beessiä, oranssia.

Vierailija
7/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isellä kaksi poikaa (2v ja 1/2v) ja tykkään pukea pojat hienoiksi. En kylläkään mihinkään juhlapukuihin arkena, niin kuin jonkun tekstistä ymmärsin. Meillä ei käytetä collegeja etupäässä kuin kotona. Ostan aika paljon H&M:stä, Lindeksiltä ja KappHallista. Käytetään yleensä paljon trikoopaitoja, neuleita, farkkuja ym... Nyt on paljon oranssia, ruskeaa, beigeä ym... Niitä on hyvä yhdistää eri sinisiin ja vihreisiin. Ja kyllä kaupasta saa ihan vastasyntyneillekin nättejä. Itse en oo ostanu ainuitakaan potkareita ja hyvin äp:n potkareilla pärjätty yöt.

Vierailija
8/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette itse uniikit ja hienot vaatteet lapsillenne!

Vierailija
9/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä me voisimme rikkoa niitä rajoja ja käyttää pojillakin muita värejä kuin sinistä ja harmaata.

Vierailija
10/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siistissä collarissa?

Vierailija
11/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain 1-2 vaatekappaletta sitä pojille tuputettavaa tummansinistä ja loput muuta ja samaa linjaa noudatan myös ulkovaatteissa. Eli peruspunaista, viininpunaista, oranssia, beigeä, kermanvaaleaa, suklaanruskeaa, havunvihreää ja vaaleampaa vihreää, valkoistakin, harmaata, keltaista hieman, vaaleansinista, khakia jne.

Eikä yhtäkään lepakko/lieska/spiderman/skeitti yms-hirvityslogoa missään.

Vierailija
12/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pojat voi pukea hienosti?

Olen vannonut että jos joskus saan pojan, niin en jätä häntä " pukematta" eli en vedä hänelle jotain college-pukua päälle ja sillä hyvä, niin kuin ikävä kyllä useimmat äidit tekevät. No nyt se poika on sitten tulossa ja kysyisinkin teiltä poikkeuksellisilta äideiltä, jotka jaksatte panostaa poikannekin pukeutumiseen, että mistä niitä hienoja vaatteita löytyy?? En halua mitään muumicollegea ja raitaisia potkupukuja.

Ajatteletko yhtään lapsesi parasta? Onpa kuule kiva leikkiä tönköissä farkuissa ja kauluspaidassa kotona...

Ei meidänkään poika pidä muumicollegepukuja, kotivaatteina on yleensä trikoopaita, ja jotkut college-tai verkkahousut, koska niissä lapsen on helppo liikkua. Kylään ja juhliin voi sitten vetää ykköset päälle.

Vierailija
13/13 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mustat tai siniset suorat housut. Noissa Mari-paidoissa on monesti ihan reippaita värejä....

meillä myös pojalla 7-v kansallispuku, eli pellavapaita, liivi ja mustat suorat housut, mutta sen käyttö on jokseenkin harvinaista... :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän