Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini syyllistävät minua töihinmenosta

Vierailija
08.01.2006 |

Kyllä, luitte oikein. Kuulen lähes päivittäin kommentteja siitä miksi menin töihin enkä hoida lasta kotona tai miksi emme tee esikoiselle sisarusta. Lapsi on 1v 9 kk ja päiväkodissa menee tosi mukavasti. Työt vähän tökkii mutta kaipa se tästä kun tottuu uusiin rytmeihin.

Tulee aika paha mieli, mitä se muille kuuluu... Sisarus tulee jos on tullakseen mutta ei ole vielä näkynyt. Pitääkö kaikkien tehdä lapset putkeen ja olla kotona monta vuotta?

En ymmärrä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta jokainen taaplaa tyylillään. Voisiko heille laittaa jollakin tavalla jauhot suuhun, vastata vähän tylysti etteivät ota vähään aikaan puheeksi.....

Vierailija
2/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jatkamassa opiskeluja ens syksynä ja tyttö on silloin 1v1kk, että semmosta. niitä on monia jotka alottaa hoidossa 1vuotiaana...älä murehdi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muualla maailmassa vieläkin aikaisemmin.

Vierailija
4/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan todenteolla hiljentää porukan ja sanoa seuraavan kerran kun tulee puhetta töihinmenosta/sisaruksesta, että ovat nuo lapsettomuushoidot yksityisellä puolella niin kovin hintavia, että pakko mennä välillä töihin..

Ei mutta tosissaan, todella ajattelematonta käytöstä kavereiltasi. Minkä ikäisiä ja missä päin maailmaa vaikuttavat :)?

Vierailija
5/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ollaan muuten ihan ok kavereita, mutta monesti tulee kysymyksiä että miksi et vielä jäänyt kotiin, mikä siellä töissä niin vetää, ehtiihän siellä käydä seuraavat vuodet ym. Ei siis suoraan kettuilla, mutta muun höpinän ohella. Sitten kehutaan kuinka ihanaa on olla kotona ja miten ihana ratkaisu heillä on kun on lapset pienellä ikäerolla ym.

No, ystävät on tietty erikseen ja ne on ihania, mutta nää tuttavat ja kaverit vois joutaa sanonko minne... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi