Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään sámanlaista kun minä? Eli ihmistä joka ei pidä sukulaisiinsa yhteyttä?

Vierailija
18.06.2008 |

Omat vanhempani ja veljeni ovat ainoat sukulaiset joita tapaan. En koskaan soita tai kyläile muilla.

Olenko outo vai löytyykö muitakin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti miehen vastaaviin, mutta serkkuja ja muita emme tapaile kumpikaan.

Vierailija
2/3 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne edes ulkonäöltä kaikkia serkkujani. Puhumattakaan pikkuserkuista. Isovanhemmat on kuolleet, tädit, sedät yms. elävät omaa elämäänsä jossain. Tiedän suurin piirtein missä ja joskus lapsena olen heitä tavannut.

Yhden serkun kanssa olen läheisissä väleissä. Johtuen siitä, että asuimme melkein naapurissa lapsuuden. Nykyäänkin vielä todella hyviä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan pelkästään muutamaa serkkuani epäsäännöllisen säännöllisesti (serkkuja on yhteensä 16); kolme on kummejani, yksi on kummipoikani toinen kummi ja yksi on suht saman ikäinen kuin minä. Yhtä tapaan joskus äitini luona. Loput ovat mulle melkeinpä tuntemattomia, harvoin tavataan (=häissä, hautajaisissa ja muissa sukupippaloissa). Olen serkus katraan kuopus (noita kaksosia lukuunottamatta muut ovat 40-60 vuotiaita, itse olen 26v ja nuo kaksoset ovat 28v)) eli meillä ei sinänsäkkään ole mitään yhteistä. Ja kaksi serkkua asuu ulkomailla; toinen Saksassa ja toinen Briteissä.

Pikkuserkuistani taidan tuntea peräti kolme, loput ovat täysin tuntemattomia. Niitä on jotain 50 kappaletta.

Toisen enon kanssa olen tekemisissä, käydään äitini kanssa joskus kylässä. Toinen eno pisti suhteet poikki 9-10 vuotta sitten mummin kuoleman jälkeen, ei ole enää missään tekemisissä muiden kuin lastensa kanssa.

Tätini kanssa tavataan n. kerran pari vuodessa, lähinnä jouluna.

Sedät ovat jo kuolleet, mutta varsinkin yksi setä oli ehdoton suosikkini, aivan ihana persoona. Setien vaimojen kanssa tavataan joskus.

Toisen siskon kanssa olen tekemisissä paljonkin (hänen poikansa on kummipoikani), toisen kanssa en ole ollut 6-7 vuoteen missään tekemisissä, hän itse laittoi välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä