Eronnut - arvosteltiinko sinua, kun erosit?
Saitko krittiikkiä erosi johdosta?
Säilyivätkö ystävät?
Kommentit (8)
ystävät säilyivät silti ystävinä vaikka ystäväni mies laittoi minuun aluksi välit poikki. Nyt ollaan taas "väleissä".
Jonkin verran olen saanut arvostelua osakseni, sillä se olen minä, joka haluaa erota ja jolla on uusi mies. Miehen puolelta tulleet kaverit ovat aika selkeästi sitä mieltä, että olen kusipää. Omat kaverit eivät ole hylänneet, vaan ymmärtävät hyvin.
Ei arvosteltu enkä saanut kritiikkiä. Eron syyt oli niin pässinselvät, että eipä siitä olisi kyllä kukaan tullut sanomaankaan, että jatkakaa nyt toki vielä...
stävät säilyi kaikki, jopa ne, joihin olin tutustunut miehen kanssa. Eniten harmittaa se, että välit ex-miehen isään hävisi. Sen sijaan ex-anoppiin, johon ei ollut koskaan kovin läheisiä välejä ollutkaan (exän vanhemmat olivat eronneet ja exäni oli asunut isänsä kanssa eli hällä etäiset välit äitiin ja siksi minun ja ex-anopin välitkin oli etäisemmät) on erittäin hyvät välit. Hänen kanssaan ollaan soiteltu ja hän käy meillä exän kanssa yhdessä kylässä. Paremmat välit mulla on ex-anoppiin kuin anoppiin.
Jonkin verran olen saanut arvostelua osakseni, sillä se olen minä, joka haluaa erota ja jolla on uusi mies. Miehen puolelta tulleet kaverit ovat aika selkeästi sitä mieltä, että olen kusipää. Omat kaverit eivät ole hylänneet, vaan ymmärtävät hyvin.
asioita kun voi hoitaa niin monella tavalla. Minä myös laitoin välit poikki yhteen sutturaan kun jätti jälkeensä myös lapsensa. Kuvottava nainen.
Enkä ole asiasta ollenkaan katkera.
t. 4
tuli kritiikkiä, eli omilta vanhemmilta. Jätin miehen joka alkoi nappaamaan huumeita kun lapsi syntyi, eräänä päivänä läppäsi 6kk vauvaa ja en jäänyt miettimään. Vanhempani olivat sitä mieltä että jätän hyvän miehen. Painostivat antamaan miehelle säästöni (5000mk) jotka olin pienistä tuloista laittanut syrjään, äitiyslomaa varten. Ex veti ne naamaansa. Sen sijaan exän suku ymmärsi huomattavasti paremmin ja heihin olenkin yhteydessä, omaan sukuun en.
ystävät säilyivät.