Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton alkuraskaus

07.01.2006 |

Epätoivoisena, keskenmenokammoisena, rv 6 menossa tiedustelen että onko täällä sellaisia joilla ei ole ollut käytännössä minkäänlaisia raskausoireita ja silti raskaus edennyt normaalisti loppuun asti?

Tiedän että oireet ei välttämättä ihan heti alakaan, mutta olis edes jotain että uskois elämään kohdussa.

Ultraan olen varannut jo ajan ja se on tammikuun loppupuolella. Ei vaan millään malttais oireettomana odottaa niin pitkään. Mahtaako terveyskeskuksessa neuvolan kautta päästä alkuraskauden ultraan, ihan tällaiselta mutu tuntumalta, että kaikki ei ole kunnossa?

Ystävällisesti, kiitos, luen teidän kokemuksia enemmän kuin mielelläni!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla on täysin oireeton raskaus,ei rinta tuntemuksia,ainoona on ollut pahaolo..

mä varasin yksityiseltä alkuraskauden ultraan vkolle 8,en tiiä saako kunnallisen kautta??!.

k.h.p ja tärppi rv 6+4

Vierailija
2/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysin oireeton alkuraskaus ja silti olen nyt viikolla 25+5 =) Ensimmäiset 12 viikkoa meni sellaisissa pelon tunteissa, kun ei yksinkertaisesti ollut mitään oireita mutta tässä silti ollaan!!! Kävin kyllä yksityisellä ultrassa n. viikolla 6, mutta sillon ei vielä sykettä näkynyt ja taas elettiin epätiedossa...joten liiankaan aikaisin ei kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi jolla ei suuria tuntemuksia ole ollut kuten kahdelta edelliseltä. Ja vielä raskaustestikin näytti himmeää viivaa niin nyt mietin olenko raskaana ollenkaan vai kuvittelenko vain? Viikkoja laskurin mukaan on 6.

Vierailija
4/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pientä heikotusta alkoi tulla rv8 ja se jatkui rv9

Vierailija
5/12 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anvi: mahtoi olla tosi piinaavaa kun ei sydämen pumputus ultrassa näkyny! Siinä se mielikuvitus pääsee valloilleen... Hienoa että olet jo noin pitkällä :-)

ÄIPPÄ: Itse testasin myös ensiksi super haalean viivan. 3pv siitä testasin sit tummemman viivan. Silti en usko että elämää on. Yksi keskenmeno takana ja siitä oli ihan samanlaiset testit. Ensiksi haalea, sit plussa. Mut ei heitetä kirveitä vielä kaivoon. Eihän kuitenkaan mitään verenvuotoa ole! Ilmeisesti pitäisi vaan oksentaa suurinpiirtein kokoajan että uskoisi olevansa raskaana!

Mielikuvitus on joskus paha asia...

Vierailija
6/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus on joskus paha asia...

Näin on...

Onneksi ei ole ollut veristä vuotoa. Kyllähän nuo menkat kuitenkin on jo kaksi viikkoa myöhässä ja yleensä on säännölliset. Maanantaina saan asialle varmistuksen.

Kahdelta edelliselta on tullut testiin melkein heti se toinen viiva nyt tosiaankin ihan himmee. Joutui oikein tarkkaan katsomaan ja sitten vielä kun ei ole oireuta niin huh huh, kyllä on epäilevä olo.... Mutta toivotaan parasta!

Vierailija
7/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja on reilu 13 ja missään ei tunnu (ehkä hieman vatsa pullahtanut). Tein kaksi raskaustestiä, toisen marraskuussa ja toisen joulukuussa, molemmat näyttivät negatiivista.. labrassa viimein positiivinen tulos. Hieman epäilyttää minuakin raskaus, kun aikaisempi päätyi keskenmenoon, silloin tuntemukset olivat kyllä kahta kauheempia, päivääkään en muistaisi, etten olis oksentanut. Noh, sydänäänet ovat kylläkin kuuluneet, ultrankin pitäisi pian olla, josko sitten epävarmuus hieman vähenisi.

Vierailija
8/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä rintojen arkuutta oli sekä aikaisessa vaiheessa alkanut närästys, mutta mitään pahoinvointia yms ei lainkaan. Käytiin vaeltamassakin Lapissa ilman ongelmia heti plussattuani. Raskaus meni kaikinpuolin hyvin, terve tyttö syntyi rv 40+3.

Nyt odotan toista rv 9+5 ja malli on aivan eri. Hirvittävä etova olo on vaivannut monta viikkoa ja pystyn syömään vain hyvin pieniä määriä kerrallaan. Näin ne raskaudet voi olla erilaisia!

Nauti vain olostasi, kun ei tartte voida huonosti!

Vierailija
9/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi etominen vasta rv8 jälkeen ja jatkui melkein rv20 asti. Piti syödä " jatkuvasti" muuten lensi oksennus välittömästi. Huomasin myös itkuherkkyyttä sun muuta psygolokista oiretta ;)

Tsemppiä sulle alkuraskauteen, ilman oireita kaikki voi olla hyvin! Mulle tarjottiin kunnan puolesta ylimääräinen ultra rv8 tienoilla mut mulla olikin km takana. Riippuu varmaan kunnasta. Alkuraskaudenultra ei ole yksityisellä hirveen kallis, mitä enemmän rv:tä sitä enemmän maksaa..

Rouva 39+5

Vierailija
10/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun asti en ole vielä päässyt, mutta sinne olen päättänyt mennä. Sain tietää raskaudestani vasta viikolla 12 eli sinne asti olin täysin oireeton. Ja sen jälkeen kun sain tietää ei oireet ole alkaneet. Väsymys on ollut ehkä ainoa oire. Kaikki on kuitenkin tutkittu hyväksi, joten ole huoletta vain!

Dolosa ja sintti 20+2

Vierailija
11/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. nytten täynnä 16+0. Minulla ei minkäänlaisia oireita ollut, paitsi tukkoinen nenä (mutta luulin olevani vilustunut). Ystäväni odottaa myös ja LA heittää meillä päivällä.. Hän voi todella pahoin 15 viikolle asti. Tuntui todella epämukavalta olla oireeton, kun ei voinut olla varma onko kohdussa edes ketään... onneksi siellä kuitenkin oli :D

Vierailija
12/12 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. nytten täynnä 16+0. Minulla ei minkäänlaisia oireita ollut, paitsi tukkoinen nenä (mutta luulin olevani vilustunut). Ystäväni odottaa myös ja LA heittää meillä päivällä.. Hän voi todella pahoin 15 viikolle asti. Tuntui todella epämukavalta olla oireeton, kun ei voinut olla varma onko kohdussa edes ketään... onneksi siellä kuitenkin oli :D