Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuisten loppiaisviikonloppu

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat neidit on nukkunu jo tunnin ja nyt on sitä omaa aikaa. Ava oppi nyt loppiaisena kääntymään selältä mahalleen ja nyt sitä tehdäänkin koko ajan. On itsekkin ihmeissään, kuinkas tässä näin kävi? Ei kuitenkaan jaksa kauaa olla mahallaan ja alkaa huuto. Heti kun käännät takaisin selälleen vääntää itsensä takaisin mahalleen. Et sillee... Esikoinen makaili aikoinaan 6 kk vaan paikoillaan, joten Ava on nyt nopeemmin oppinut tonkin taidon. (5kk tulee täyteen 23.1)

Tänään käytiin vaatekaupoilla, oli tarkotus ostaa itelle talvivaatteet, mut eihän sieltä mitään löytänyt. Tai ois varmaan löytänyt, mut ihmisiä oli niin paljon et hermot mulla meni ja tultiin kotiin. Nyt taas muistin miks kaupassa ei oo kiva käydä lauantaisin! Isäntä löysi taas säkillisen vaatteita itelleen.

Töihinmenoa oon kauheasti pohtinu nyt viime aikoina (vähän ajoissa...) kun ois niin kiva olla kotona vielä ensi syksynäkin (jas miksei keväälläkin). Mutta rahaa on pakko saada vähän enemmän kuin vaan se kotihoidontuki yms. Mulla on vakituinen paikka päiväkodissa, mut kun se tuntuu niin hölmöltä viedä oma hoitoon ja mennä vieraita lapsia hoitamaan. Oon ajatellu et jos löytäis jotain osa-aikaista työtä, kun kotihoidontuella saa olla töissä 19h viikossa. Vielä kun ois sellanen työ et voisin ottaa ton Avan mukaan. No on meillä mummo varahoitopaikkana. Nyt pitää vaan alkaa miettimään eri vaihtoehtoja...

Mukavaa iltaa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla