Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ei tarvitse osallistua lapsen hoitoon.

Vierailija
07.01.2006 |

Riittää, että hän siittää vaimonsa ja sen jälkeen tuo leivän pöytään. Naisen tehtävä on hoitaa lapset, mies ja koti, sekä vähän leivän päälle voita pienipalkkaisesta työstään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä lapsenhoito jaetaan ihan tasan, molemmat käy töissä ja ne rahatkin on yhteisiä.

Vierailija
2/10 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kivaa että mies haluaisi hoitaa lastansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte nähneet sen naaman kun palasin töihin ja se sanoi " ja pienokainen meni päiväkotiin" ja vastasin " ei, mun mies jäi vuorostaan kotiin" .

Vierailija
4/10 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen ei kuulu tuoda rahaa talouteen...miehen se kuuluu tehdä ja nainen saa olla kotosalla!!

Vierailija
5/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät osllistu lasten ja kodinhoitoon.

Vierailija
6/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä uskalla lapsiaan hoitaa. Mies hoitaa lapsiaan jos he ovat hänelle tärkeitä ettei käy niin kuin 70-luvun isille että ihmettelevät kun lasta ei murkkuiän jälkeen isän jutut enää kiinnosta. Kasvettu erilleen vai?? Sitten ruinataan pers kuralla että pitäis saada lapsenlapsia hoitoon.

Vierailija
7/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä neidittelijä voit painua takaisin sinne apukoulun penkille viimeistelemään analyysiäsi miehen roolista perheessä.

Vierailija
8/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. uusperheellinen :)

Vierailija
9/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen löytänyt oikeasti miehekkään miehen jonka ei tarvitse miehisyyttään yrittää korostaa millään ihme hömpötyksillä.

Vain sukupuoli-identiteetiltään epävarmat miehet uhoaa että lasten- ja kodinhoito on naisten työtä ja miehille jotenkin epäsopivaa.

Oikeiden tosimiesten ei tarvitse miettiä aleneeko heidän miehisyytensä joidenkin tekojensa seuraksena vaan he voivat tehdä mitä itse tahtovat.

Vierailija
10/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ei isukki suostu imuriinkaan koskemaan, sillä hänhän ei edes sotke...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä