Joe ette tiedä ketä äänestätte, niin ÄLKÄÄ AINAKAAN NIINISTÖÄ!!!
Kommentit (36)
En edes harkitsisi rikkaiden etupuolueen presidenttiehdokasta.
Yrittävät näin vaalien alla peittää todelliset karvansa
ei olekkaan veroista, oli kuka tahansa Presidentti, saamme edelleen niitä maksaa =)
mutta kun oli vielä ehdokas, ja tavallinen kansanedustaja niin tilanne oli toinen, ei siis voi verrata Niinistöön todellakaan!
Turha mustamaalata ilman että otat selvää mitä toinen tietää.
Halonen ei. Siksi ehdottomasti äänestän Halosta
Halonen voittaa vaalit.
Kritisoin Niinistöä vissiin vähän liian rankalla kädellä... !??
hetkellä suuret yritykset pumppaavat tukia valtiolta, kun yritykset saavat paremman tarjouksen ulkomailta niin lippu heiluu ja hei-hei suomi ja työpaikat. -Työttömyys-
Tarvisi saada pienyrittäjät kunniaan ja työpaikat pysyviksi.
Mieshän on ulkomailla töissäkin ja asuu siellä ja niin minäkin tekisin, kun tietää tämän suomen verotus systeemin.. En nytkään viitsis millään lykätä sua perseestä maksamalla veroja enemmän, kun sä tienaat kk:ssa.
Totta turiset, mutta tähän on ajauduttu ja miksiköhän!? Nyt kuitenkin olisi mahdollisuus valita Presidentti, jolla on intressejä parantaa myös PK yrittäjän asemaa. Nro 3
Vierailija:
hetkellä suuret yritykset pumppaavat tukia valtiolta, kun yritykset saavat paremman tarjouksen ulkomailta niin lippu heiluu ja hei-hei suomi ja työpaikat. -Työttömyys-
Tarvisi saada pienyrittäjät kunniaan ja työpaikat pysyviksi.
Nimittäin minä täälä puolustan omaa kantaani, niin voin sanoa, että olen itse ollut palkkatyössä (eka kesätyö 15-v) ja kun isäni jäi lama-aikaan työttömäksi, niin kävin lukion kanssa samaan aikaan palkkatyössä, koska kotona oli niin tiukkaa taloudellisesti.
Itse olen itseni elättänyt jo 16-vuotiaasta, käynyt yliopiston ja tällähetkellä itselläni on odottamassa hyväpalkkainen, vakituinen työ esimiesasemassa pankissa (nyt hoitovapaalla).
Ikinä en ole edes jalallani astunut sosiaalitoimistoon (vaikka sitä kannatankin todella köyhille ja työttömille).
Taidat vain purkaa turhautumistasi, otan osaa
Äänestin jo Niinistöä ,
Jossain vaiheessa valtion tuet ehtyvät ja silloin ei auta sossun kassa...
eiköhän kannata laittaa asiat tärkeys järjestykseen.
pröystäilevät valtion rahoilla...
On todella pröystäilyä jo nyt esinm. terveyskeskusten leikkausten takia, ja valitettavasti juuri kokoomushaluaa näitä sosiaali-ja terveysmenojen kuluja karsia entisestään vaikka ovat jo nyt huippuluokkaa tehokkuudessaan.
Ota selvää ennenkuin väität asioista mitään...
Niinistöllä ei ole mitään konkreettista ehdotusta siitä miten tuloja saataisiin terveyspalveuihin, valitettava tosiasia on se, että veroilla niitäkin palveluita ylläpidetään.Piste. Mitkään muut poppakonstit ei siihen auta (sairaalat ym on jo vedetty niin tiukille ja vähäiselle byrokratialle kuin mahdollista).
esim. luonnosta pätkän vertaa. En äänestä Niinistöä.
P.S. Jos äänestää Niinistöä, niin saa halosta!
on selvää ettei kaikkien kuluja voida korvata...vai jos korvattaisiinkin? mitäs sitten? Kuka maksaisi ?
kuulutan yksityistä rahaa, joka tuo palveluja ja työpaikkoja.
kukaan sen äänestäjä ei osaa perustella, miksi. sanotaan vain, että minä ainakin äänestän sitä.
äänestin kuitenki tarjaa,mut sauli oli hyvä haastaja.toivottavast on ens kerralla mukana.