TÄRKEE HÖMPPÄJUTTU: kenen kans RAPU sopii yhteen????
Kommentit (20)
ja mun mieheni on rapu ja me nussitaan kuin kanit.
minä kalat.
Ero tuli 4 vuoden jälkeen.
minä rapuna ollut jousimiehen kanssa 13 vuotta, sovitaan täydellisesti toisillemme
Missään nimessä en haluaisi kaurista tai härkää
Ei taida olla kuitenkaan unelmapari, jos alkaa noita parisuhdehoroskooppeja lueskelemaan. Mutta kyllä me unelmapari ollaan :)
sovitaan täydellisesti toisillemme
esim. rapu ja kaksonen. Joka toinen merkki muodostaa keskenään hyvän parin, mutta jos väliin jää kolme muuta merkkiä, suhde on lähes tähtiin kirjoitettu. :) (Esim. Oinas ja Leijona.) Lisäksi horoskoopit jaetaan maa-, vesi-, tuli- ja ilmamerkkeihin. Saman olomuodon sisällä olevat merkit sopivat aina toisilleen ihan hyvin, mutta sen lisäksi hyvänm parin muodostavat maa- ja vesimerkit keskenään ja ilma- ja tulimerkit keskenään. Myös kartan vastakkaiset merkit sopivat toisilleen hyvin, eli esim. kaksonen ja jousimies (ilma ja tuli).
Minä jousimiesnainen olen elänyt rapumieheni kanssa 19 vuotta. Ei kitkaa havaittavissa, vakka kantensa löytää.. =0)
Parhaiten Rapu sopii yhteen Skorpionin ja Kalan kanssa, myös Kauriin kanssa. Kaksosta ja Leijonaa kannattaa välttää, eikä Oinaan, Vaa'an, Jousimiehen ja Vesimiehen kanssakaan aina välttämättä niin auvoista ole. Härkä ja Neitsyt: ihan ok.
Hui. Pitäiskös alkaa tuota ukkokultaa vältteleen... On meinaan Leijona ja minä Rapu.
Parhaiten Rapu sopii yhteen Skorpionin ja Kalan kanssa, myös Kauriin kanssa. Kaksosta ja Leijonaa kannattaa välttää, eikä Oinaan, Vaa'an, Jousimiehen ja Vesimiehen kanssakaan aina välttämättä niin auvoista ole. Härkä ja Neitsyt: ihan ok.
12 vuotta onnellista yhdessäoloa :)
esim. rapu ja kaksonen. Joka toinen merkki muodostaa keskenään hyvän parin, mutta jos väliin jää kolme muuta merkkiä, suhde on lähes tähtiin kirjoitettu. :) (Esim. Oinas ja Leijona.) Lisäksi horoskoopit jaetaan maa-, vesi-, tuli- ja ilmamerkkeihin. Saman olomuodon sisällä olevat merkit sopivat aina toisilleen ihan hyvin, mutta sen lisäksi hyvänm parin muodostavat maa- ja vesimerkit keskenään ja ilma- ja tulimerkit keskenään. Myös kartan vastakkaiset merkit sopivat toisilleen hyvin, eli esim. kaksonen ja jousimies (ilma ja tuli).
Minä leijona ja ex oinas eikä ollut tähtiin kirjoitettu :)
Hui. Pitäiskös alkaa tuota ukkokultaa vältteleen... On meinaan Leijona ja minä Rapu.
Tarkoitin vain, että JOS joku haluaa parin etsinnässä horoskoopit huomioon ottaa, niin joitain lainalaisuuksia on, joiden mukaan voi joidenkin merkkien kanssa olla paremmat yhteensopivuusmahdollisuudet kuin toisten kanssa. Itse olen Kaksonen, ja ihan käytännössäkin huomannut, että monien (kaikkien tapaamieni) Skorpionien kanssa meillä ei vaan mene kemiat yhteen. :( Sen sijaan Oinaista ja Jousimiehistä olen löytänyt parhaimmat ihmissuhteeni (ystävyys- ja parisuhteet). Vaa'an ja Vesimiehen kanssa mun pitäisi karttojen mukaan löytää se paras yhteys, mutta eipä ole ko. merkkejä kohdalle sattunut, joten en tiedä. Jousimies-miehen kanssa menee kuitenkin oikein hyvin, oli se sitten horoskoopin ansiota tai ei! :)
Niin ja tuo karttajaotteluhan on vain kakea, vaikkakin suuntaa antava yleistys merkeistä. Jos halutaan arvioida jonkin parin yhteensopivuutta tarkasti, on huomioon otettava lisäksi parin sekä nousevat että kuumerkit, sillä niilläkin on suuri merkitys luonteeseen. Mutta aurinkomerkin perusteella yleistettäessä Ravulle sopisivat siis paremmuusjärjestyksessä:
1. Skorpioni, Kalat, (Kauris)
2. (Kauris), Härkä, Neitsyt
3. Oinas, Vaaka, Jousimies, Vesimies
4. Kaksonen, Leijona
Siis ihanko oikeasti te uskotte näihin juttuihin, ei hyvää päivää!! :-D
ja minä olen vaaka. Eli meillä ainakin rapu on sopinut hyvin yhteen vaa'an kanssa jo 19 vuotta.
eli minä vaakanainen ja mieheni on rapu. liitto on intohimoinen ja onnellinen, ja se ainakin pitää paikkansa, että jos joskus on suudellut rapumiestä, tietää miltä oikea suudelma tuntuu (ja missä se tuntuu=)
yhdessä 8 vuotta, naimisissa 7, lapsia 3
onnellisesti yhdessä 10 vuotta, kaksi lasta, rauhallista, riidatonta kotielämää.
minäkin rapunainen ja olin 20v.vesimiehen kans ihan jees.nyt jousimies eikä oikein synkkaa jutut menee ristiin.mut huomaan tulevani hyvin juttuun kaksosen ja härän kanssa.