Ystäväni lopetti yhteydenpidon tultuaan raskaaksi.
Tai on ainakin vähentänyt sitä huomatavasti. Ennen soitteli/ lähetteli tekstiviestejä muutaman kerran viikossa ja nähtiin ainakin kerran viikossa. Nykyään yhteydenpito on lähes pelkästään minun kontollani. vastaa kyllä muttei itse ota yhteyttä.
Itse olen jo perheellinen ja yritämme mekin saada lisäystä joten ns. erilaisista intresseistä tuskin lie kyse...
Kommentit (5)
Eikös ihmisillä ole oikeus olla ystäviinsä yhteydessä juuri niin paljon kuin huvittaa. Jos on esim. väsynyt tai pahoinvoiva tai muuten vaan haluaa olla itsekseen, niin sitten on. Eri asia on jos on luvannut jotain, niin tietysti sopimuksista pitää pitää kiinni, mutta jos ei ole mitään luvannutkaan, niin voi täysin oikeutetusti vetäytyä omaan rauhaansa. Olen skipannut elämästäni tyypit, jotka ovat aina vaatimassa jotain ja loukkaantumassa, jos ei soittele tai lähettele " mitä kuuluu" -tekstareita riittävän usein. Minulla on perhe, jolle olen tilivelvollinen - en ystäville.
Kyllä mun mielestä on velvollisuus pitää yhteyttä molemmin puolin jos haluaa yhteyden säilyvän. Ei sitä voi jättää kokonanaan toisen vastuulle ja luulla, että sitten ystävyys on taas otettavissa kuin apteekin hyllyltä, kun itteä taas kiinnostaa ja huvittaa.
Oletpa lapsellinen!
Ihanko tosissasi tuon kirjoitit... raukka parka =)
t ap
Oletpa lapsellinen!
Ihanko tosissasi tuon kirjoitit... raukka parka =)
t ap
[/quote]
Ihan samat sanat sulle ap.
=) =) =)
yhteyksiä kaikkiin ystäviinsä, kun keskittyy täysillä raskauteen. Niin voi käydä ja tuskin sillä mitään tarkoittaa, sitten kun tilanteet tasaantuu voi taas keskittyä enemmän ystäviinsä (?)