Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poskiontelotulehduksen sairastaneet!! Oliko teillä särkyä ja painontunnetta otsan alueella ja nenän sekä poskien alueella?

Vierailija
07.01.2006 |

Minulla diagnosoitu poskiontelotulehdus, mutta lääkkeitä jo syöty viikko ja edelleen särkee päätä tosin otsan alueelta. Mietityttää, kun joka paikassa vain puhutaan poskien särystä eikä otsan tai pään. Jospa onkin jotain muuta eikä poskiontelotulehdus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehduksesi on edennyt jo otsaonteloon asti, eli huonompi homma. Minä menisin äkkiä lääkäriin.

Vierailija
2/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsaan sattuu ja niistäminen käy poskiin ja otsaan/päähän kipeää. Kumartuessa varsinkin tuntuu otsassa ja poskissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsassa on myös pienet ilmaontelot, jotka voivat tulehtua. Samoilla lääkkeillä pitäisi kyllä parantua.

Vierailija
4/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla se on aina menny itsekseen ohi paitsi kerran kun ole 40C kuumetta viikon verran, niin sain antib. kuurin ja sillä selvittiin.

Vierailija
5/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla diagnosoitu poskiontelotulehdus, mutta lääkkeitä jo syöty viikko ja edelleen särkee päätä tosin otsan alueelta. Mietityttää, kun joka paikassa vain puhutaan poskien särystä eikä otsan tai pään. Jospa onkin jotain muuta eikä poskiontelotulehdus.

Kyllä tuntui minullakin otsassa, kävelin pitkin seiniä kun päätä särki niin paljon. Antibiottikuuri punkteerausten (lue neljä kertaa) päälle auttoi.

Vierailija
6/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli poskiontelotulehdus yli vuoden söin kuureja lukemattoman määrän,poskis kipu ja päätä särki koko ajan.punkteeraus helpotti hetkeksi,kävin kax kertaa viikos punktios,yli 8kuukauden ajan.lopulta leikattiin ja vaiva jäi lähes tulkoon kokonaan pois,pari kuuria on joutunu vielä syömään mut toivon et pääsisin niistä eroon.kyl päänsärky minulla ainakin johtui siitä,ainakin lääkäri oli sitä mieltä.