Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla perheellisillä rasittavia, itseensä keskittyneitä, valittavia sinkkuystäviä???

Vierailija
07.01.2006 |

Anteeksi, jos tämä loukkaa... Mutta itsellä alkaa olemaan kärsivällisyys loppu ko. ns. ystävää kohtaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he näkevät meidät tylsimyksinä ja lapset rasittavina räkänokkina. En halua yleistää, mutta juuri kuvailemasi kaltaiset. Lapsista eivät kysele koskaan, mutta vuolaasti jauhavat kuinka eilen iskin Matin ja toissapäivänä Tepon jne....

Ja tosissani uskon, että kun se päivä koittaa, jolloin oma lapsi syntyy, maailmassa ein enää muuta olekaan.

Vierailija
2/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomilla ystävillä on aikaa miettiä itseään ja tonkia omaa napaansa. Kirjoittaa lähes päivittäin blogia, jossa rakennetaan omaa cooliutta, pohtia näkemiään unia ja niiden merkityksiä ym. ym.

Kahden pienen lapsen työssäkäyvänä äitinä tuollaiseen ei yksinkertaisesti ole aikaa. Tuntuu jotenkin edellisen elämänvaiheen jutuilta nuo.

Olisin tosin varmaan itse ihan samanlainen edelleen, jos lapsia ei olisi tullut hankittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuinen ihminen keskittyy niin vahvasti omien draamojensa tonkimiseen. Tekee jatkuvasti kärpäsestä härkäsen, eikä huomaa, ettei niillä asioilla nyt niin hirveästi ole merkitystä. Viimeisin poikaystävä taisi jopa jättää kaverini suhteen ylianalysoinnin takia. Kaveri on aina ollut sellainen, mutta viime vuosina taipumus on räjähtänyt käsiin.

Vierailija
4/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

narisee päivittäin että hänellä on niin tylsää, ei ole mitään tekemistä, hän ei kestä vanhenemistaan ja kaikki on paskaa kun ei ole miestä. Kuuntele nyt tuollaista vuodesta toiseen...

Vierailija
5/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on ystävä jolla on 4 lasta ja jota kiinnostaa vain oma napansa. Hän valittaa koko ajan omia asioitaan mm. työpaikkaansa ja sairauksiaan. Lapset ovat ihan sivuseikka ja se, että minulla on muutakin tekemistä kuin kuunnella häntä (Hänen mielestään minä en ole mitään kun minulla on vain yksi lapsi...). Hänellä ei edes ole mielestäni kunnollista valittamisen aihetta. Hän voisi mm. olla kotirouva, kun miehellä on hyvä työpaikka.

Osaa siis perheellisetkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi