Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kotona telkka on ihan ääliössä paikassa!

Vierailija
18.06.2008 |

Olkkarissa suoraan nojatuolien takana!! Mitä järkee siinä on?? Kaveri sano, et ne kattoo vaan sohvalta, eikä sillon koskaan ku on vieraita. Siis tä? Tietää ainaski ettei mee niille kylään ku tulee jotain mikä pakko nähdä. :/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan sä tulisit toimeen kylässä,missä ei ole telkkaa ollenkaan?

Vierailija
2/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vierailulle mennessä katsota telkkua. Juntti on se perhe, joka vieraiden aikana avaa telkun. Sulle ihan oikein, voisivat panna sen töllönsä vaikka komeroon piilon sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks toi nyt oo ihan hullu paikka???

ap

Vierailija
4/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu missä kenenkin kamat sijaitsee

Vierailija
5/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei munkaan mielestäni vieraisilla ole tarkoitus katsoa telkkaria. Olisin tosi hämmentynyt jos olisin kutsunut meille vieraita ja ne sitten haluaisivatkin katsella televisiota sen sijaan että seurustelisivat meidän kanssa. Pitkään mulla oli televisio ainoastaan makuuhuoneessa.

Vierailija
6/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla et se on ääliötä. :/ Meillä olohuone ja kalusteet sen mukana on aseteltu ensi sijassa seurustelua varten, ei tvtä varten. Meillä katselleen tvtä vain omalla perheellä ja silloin mahdutaan kaikki hyvin sohvalle. Lisäksi lapset katselee matalaselkäisistä nojatuoleista, istuen väärin päin.

Meille tämä ei ole ongelma. Makkarissakin on tv ja itse katson pääasiassa siellä. Jos jostain syystä porukkaa olisi enemmän ja haluttaisiin kaikki katsoa, käännettäisiin/vaihdettaisiin nojatuoleja sopivasti. Sori ap!

Vierailija
7/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks niitä tuoleja vois pysyvästi laittaa sillai fiksusti et kaikki näkis??

Vierailija
8/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oo juntti-sanasta koskaan tykännyt, enkä oo sellaiseksi haukkumista täällä ennen ymmärtänyt. Nyt vaan tuli ihan ekana sellainen ajatus, että JUNTTI, kun luin teidän tekstejä

Vierailija
9/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuon 11 mielestä sitten hyvä paikka tvlle? Ei näytä yhtään tyhmälle?

Vierailija
10/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hassua siinä on?

Nykyään tuntuu siltä että valtaosalla ei ole oleskelu-olohuonetta ollenkaan vaan "olohuoneeksi" kutsutaan huonetta jossa keskipisteenä on tv, eikä muita tekemismahdollisuuksia juurikaan ole.

Katsotko ap telkkaria kyläillessäsi? Todella epäkohteliasta isäntäväkeä kohtaan.

Vierailija
11/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa sanoa, mihin sen television ko asunnossa itse laittaisi, kun en ole nähnyt huonetta. Tuo nojatuolien takana, ei kerro huoneesta paljon mitään. Mutta tuolien taakse sijoittaneiden mielipide asiasta kuulosti järkevämmältä kuin ap:n ajatus vierailuista heillä.

Meillä televisio voisi olla hyvinkin vaikka nojatuolien takana, jos sohvat ja nojatuoli olisi sijoiteltu vastakkain niin, että voi jutella kasvotusten tai kaikki tuolit kohti takkaa. Televisio meillä ainakin halutaan mahdollisimman huomaamattomaksi, koska sitä tarvitaan harvoin, eikä koskaan vieraiden kanssa. Ja jos joskus yövieraiden kanssa jotain porukalla katsottaisiin, niin huonekaluja voisi tosiaan tilapäisesti siirtää, kuten joku täällä tekikin.

Nyt meillä kuitenkin on televisio omassa huoneessaan. Siellä ei vieraiden kanssa juurikaan edes käydä. Pienehkössä olohuoneessamme on istuimet tosiaan tarkoitettu seurusteluun ja vietämme siellä paljon aikaa takan ääressä

Vierailija
12/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

televisio on se alttari kaiken keskipisteenä. Ainoastaan se harmittaa, että sitä katsellaan, kun me kyläilemme, eikä silloin saa isäntäväkeä häiritä jutustelulla.

Vierailija
13/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä makuuhuone.

Vierailija
14/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai katsoo telkkaria, kun on vieraita.

Vierailija
15/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita ei edes päästetä samaan huoneeseen television kanssa.

Ehkä päästettäisiin jos vieraiden aikana soittaisi joku ja käskisi katsoa televisiosta kun ruotsalaiset sotilaat vyöryvät ampuen Tornionjoen yli.

Vierailija
16/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen joku mietti, onko telkkansa sijoittelu tyhmä.

Keksitpä, ap, mainion aiheen. ;)

Vierailija
17/17 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen itse televisiofani ja katson sitä lähes aina. Minulla on ystäväperhe, joka on aina laittanut television makuuhuoneeseen tai jonnekin privapaikkaan, minne vieraat eivät mene ja siskoni taas muuten vain ei koskaan aukaise televisiota, kun on vieraita. Tunnustan, että alussa se tuntui oudolta, mutta ajattelin, että tämä ei ole minun kotini ja täällä ei eletä minun säännöilläni. Nämä ihmiset ovat ystäviäni ja kunnioitan heidän tapojaan.

Vaikka on joitain ohjelmia, joita katson mahdollisimman paljon, niin mikään ohjelma ei kuitenkaan voita ystävän luona vierailua. Ystävän luo menen, jos niin on sovittu ja silloin televisio-ohjelmat saavat jäädä väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä