Kättä ei mikään voita.
Käteenveto on paras pano.Tavara on aina just niin tiukka kun haluat,eikä tarvii ajatella jotain akkojen turhia orkkuja...
Kommentit (9)
Ja siis omaa kättä;) miehet on aivan turhia, peniksestä ei ole minulle mitään ilos. Yksin itse tehtynä saa parhaan nautinnon:)
 hyvää poijat,kyllä ootte aika miehiä kun nuon uskalsitta sanoa,hah.Vetäkää te kaikes rauhas tumppuun,älkääkä enää häirikkö naisia.En ikimaailmas sekaantuusi tuommooosehen törppöhön,hahhah...
 Ja Rakkaudella Masa on tekopyhä..sorry vaan.Jotku naisekki nääs tykkää tuhkaluukkutouhuista,mitäs pahaa siinä on?Ootta kaikki NAURETTAVIA!HAHAH...
Kyllä nainenkin voi aatella et mitä sil miehel tekee.Onhan aina omat kädet käytettävissä, Oikealla voimakkuudella ja rytmillä, tietää mistä pitää painella et pääsee taivaisiin...parhaalta tuntuu omat kädet mieheni jää kakkoseksi .
Voimakkaamman siitä tekee juuri tuo " hapuilu" eli mitä pidempään menee sen saamisessa, sitä voimakkaampi ainakin mulla orkku on.
Kun en saa toisen tekemänä millään, ihan sama kuinka kauan hinkuttaa. Omin käsin onni löytyy nopsaan:D
 täytyy kyllä sänoa että edelline pokaystäväni sai mut ihan täpinöihin, ja siitä on jo 5 vuotta!!!!!  se on ihan kokemukseta kiinni!

Haa, uskalsihan joku sanoa tuon täällä. Itse olen ajatellut juuri samoin. Lähellä pääsee kyllä myös suihinotto, mutta jos senkin pystyisi tekemään itse, niin paremmin sekin menisi :)
Toisen kanssa ei pysty niin keskittymään omiin tuntemuksiin vaan joutuu miettimään koko ajan myös toista.