Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kättä ei mikään voita.

Vierailija
06.01.2006 |

Käteenveto on paras pano.Tavara on aina just niin tiukka kun haluat,eikä tarvii ajatella jotain akkojen turhia orkkuja...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, uskalsihan joku sanoa tuon täällä. Itse olen ajatellut juuri samoin. Lähellä pääsee kyllä myös suihinotto, mutta jos senkin pystyisi tekemään itse, niin paremmin sekin menisi :)

Toisen kanssa ei pysty niin keskittymään omiin tuntemuksiin vaan joutuu miettimään koko ajan myös toista.

Vierailija
2/9 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis omaa kättä;) miehet on aivan turhia, peniksestä ei ole minulle mitään ilos. Yksin itse tehtynä saa parhaan nautinnon:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella Masa

Vierailija
4/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää poijat,kyllä ootte aika miehiä kun nuon uskalsitta sanoa,hah.Vetäkää te kaikes rauhas tumppuun,älkääkä enää häirikkö naisia.En ikimaailmas sekaantuusi tuommooosehen törppöhön,hahhah...

Ja Rakkaudella Masa on tekopyhä..sorry vaan.Jotku naisekki nääs tykkää tuhkaluukkutouhuista,mitäs pahaa siinä on?Ootta kaikki NAURETTAVIA!HAHAH...

Vierailija
5/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici-

Vierailija
6/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin voi aatella et mitä sil miehel tekee.Onhan aina omat kädet käytettävissä, Oikealla voimakkuudella ja rytmillä, tietää mistä pitää painella et pääsee taivaisiin...parhaalta tuntuu omat kädet mieheni jää kakkoseksi .

Vierailija
7/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaamman siitä tekee juuri tuo " hapuilu" eli mitä pidempään menee sen saamisessa, sitä voimakkaampi ainakin mulla orkku on.

Vierailija
8/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saa toisen tekemänä millään, ihan sama kuinka kauan hinkuttaa. Omin käsin onni löytyy nopsaan:D

Vierailija
9/9 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä sänoa että edelline pokaystäväni sai mut ihan täpinöihin, ja siitä on jo 5 vuotta!!!!! se on ihan kokemukseta kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme