Kuvasarja " tyylikkäästi pukeutuvista helsinkiläisistä" OV
Kommentit (21)
ruma hame plus värikkäät sukkahousut -tyyli. Vähän kärsii se individualismi. Tykkäsin siitä fiftaripimun tyylistä siinä kuvasarjan alussa (olikohan kolmas kuva tms.?).
aisilta. Lisäksi mukana on keski-ikäisiä ja vanhuksiakin.
Kiva, parikin tuttua naamaa löyty!
Minulle, keski-ikäiselle naiselle, tyylikäs tarkoittaa vähän jotain muuta. (En kuitenkaan tarkoita Lenitaa tai Tanja Karpelaa :))
Vaikka jonkun tyyli ei juuri minun silmääni miellyttäisikään, on hienoa että ihmiset ovat erilaisia.
eniten pidin noista nuorien tyttöjen manga-asuista, hienoja =)
Olen joskus heitä kapupungilla nähnytkin ja ihaillut heidän erilaisuuttaan.
" Erikoisuus" on nykyisin in, joten kaikki alkavat näyttää samanlaisilta, vaikka yrittävät muuta... Toisaalta sivuston kuvat oli otettu " tilaisuuksissa" , joissa käyvätkin juuri ne, jotka haluavat kuuluakin ryhmään. Esim. nämä " japanilaistyyliset" ovat niitä anime yms. faneja, joten näyttävät ihailemiltaan hahmoilta. Ne pari korsettityttöä ovat livenä todella karseita...
Vierailija:
Ihana nimi vauvalla :)
Eli tyylikkyys on sitä, että yhdistelee mahdollisimman monia eri värejä sekä kuoseja ja kuvioita?
pillifarkut, joku värikäs kulahtanut paita ja mahdollisimman kuluneet kengät :)
Nyt osan arvostaa jopa mieheni pukeutumista ;-)
Lähes kaikki tytötkin röhnöttivät kummallisesti varpaat yhdessä. Kuten näin http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/6/20051003_05/ tai näin http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/8/20050917_02/ Kamalaa.
mä näytin ite varmaan tosi " tyylikkäältä" nuorelta dingo-huiveineni yms yms. kivan näkösiähän noi on, mun mielestä toi on paljon hauskempaa pukeutumista, kun siistit tavisvaatteet.
Kiitos! Jos olis itellä yhtään rohkeutta niin pukeutuisin vähän erikoisemmin!
Siinä ei ole enää mitään erikoista kuten ehkä jokin aika sitten.
On ihanaa, että toiset osaa pukeutua!!!
Ei kaikkien tarvitse olla farkkulinjalla!!!
Näytti kyllä (etenkin vaatetukseltaan) 66-vuotiaalta, tosin sen ikäinen äitinikään ei pukeudu noin mummomaisesti, vaan arkisin farkkuihin yms.
suurin osa miehistä on narkkarilaihoja tai homon näköisiä. osa naisista peittää rumuuttaan oudoilla (persoonallisilla varmaan omasta mielestään) vaatteilla.