Jos eroan, voiko kukaan mies koskaan rakastua
imetyksen muuttamiin rintoihini ja raskauden muuttamaan mahaani? Fyysisesti olin ennen upea, nyt masentaa.
Kommentit (10)
Tuntuu että olen varjo entisestäni. En ole mikään läski vaan mulla on pieni nahkapussi mahassa ja rinnat on tyhjät.
Miksi joku mies haluaisi tälläistä? Parempiakin runkoja on!
Ja mä taas en halua mitään 200-kiloista äijää.
ap
Mutta mie oon aika iso nainen ja on ollut tunkua
Mietin usein että miehet haluaa tietynnäkösiä hyvännäkösiä naisia, ja että mä en ole mitään.
mulle jäi kans omasta mielestäni karseet nahkapussit entisten nättien rintojen paikalle...ja ah ennen niin kaunis napani on nyt satojen raskausarpien ympäröimä...
Noh nyt kun nuorimmainen on viiden vanha ja olen 8 vuotta harrastanut aktiivisesti jumppaa yms. ja saanut muuten erittäin timmin vartalon...(vaatteet päällä kukaan ei tätä näe, enkä käytä mitään napapaitoja tai vast,) ja muutenkin itseluottamukseni palannut, ei minun tarvitse miettiä, kelpaisinko roikkumahoineni jollekin muulle miehelle....
tosin maksoin siitä tietämyksestä vielä sellaisen lisähinnan, että kävin kokeilemassa omaa viehätysvoimaani vieraassa petissä :(
t: jumppaohjaaja toisesta ketjusta
Huvittaa kaikki " sisäinen Kauneus" höpisijät. Ne on tasan itse aina satakiloisia............ miksiköhän :D
juu ei sanonut, ei yhtään mitään.
Tarinan taustaa sen verran, et kävin tavallaan " luvalla" vieraissa, kun mieheni oli kyllästynyt kuuntelemaan ainaista itkeskelyäni asiasta. Hän oli vuosia vakuutellut edelleen kauneuttani, mut ei mennyt minulle perille. Sanoi lopulta, että sinun on testattava itsesi, mutta sen jälkeen hän ei ruikutuksia kuuntele.
Kävin 2003 vieraissa ensin yhden kanssa (ei noteeraannut arpia mitenkään), mutta koska tämä ei ollut mielestäni tarpeeksi vakuuttava niin tein tempun vielä toisen kanssa ja kuinka ollakaan tämä mies vielä rakastui minuun. Olin tietty otettu ja ajoin oman parisuhteeni kriisin partaalle. Oma mieheni tuli lopulta mustasukkaiseksi.
Tämä toinen mies oli valmis ottamaan minut ja lapseni ja haaveili yhteisestä tulevaisuudestamma. Hän oli vapaa mies. Sänkyseikkailuja oli puolenkymmentä hänen kanssa sinä kesänä. Tekstiviestitasolla jatkoimme vielä pari vuotta ja vieläkin moikkaamme ja jutustelemme jos näämme. Tosin heti parin kerran jälkeen olin kertonut hänelle, että en miestäni jätä vaan että testailen vatsani viehättävyyttä...hänestäkin olin hassu...
Vasta jälkeenpäin olen tajunnut typeryyteni ja olen onnellinen, että suhteeni kesti kuitenkin. Miksi minun pitäisi kelvatakaan muille, vaikka tulihan tuo todistettua ;)
Exä sanoi kerran humalassa mulle, että nauti vielä kun sulla on kaunis vartalo, mun nykyiselle on raskaudet tehneet kauheeta jälkeä:(
Arvatkaa tuliko paha mieli sen naisen puolesta!!
Että rehellisyyden nimissä, kai jotkut sitä miettii...
toisille nuo ulkonäköseikat vaan näyttää olevan tärkeämpiä kuin toisille...
Itse arvostan ihmisessä enemmän sisäistä kauneutta, ei siinä muutama arvella tai nahkapussilla ole mitään merkitystä, jos rakastuu
M35
Kysymys kuuluukin: MIKSI EI VOISI RAKASTUA??